Jump to content

nisi90

  • פרסום הודעות

    148
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות nisi90

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)
  1. כבר זמן מה שאני מחפש פיג'ו 5008 בגירסת הפרימיום המאובזרת (בעיקר בגלל האיבזור הבטיחותי החסר בגירסת הבסיס). כמעט סגרתי על רכב חדש 200k אחרי הנחות. (בנזין טורבו, אין דיזל פרימיום יותר בארץ לצערי) אבל אז חשבתי לעצמי שאיבוד ערך של כמעט 60-70 אלף שקל בשנתיים זה קצת כבד עלי, במיוחד שהדגם החדש יוצא שנה הבא. חיפשתי יד 2 ולא מצאתי כלום, לוח היד 2 של הדגם הזה כמעט ריק, עד שמצאתי אחת שיצאה מליסינג, 2019 פרימיום בנזין 1600 טורבו עם קמ מטורף של 65k, גם קוסמטית הרכב עבר חיים לא קלים עם ריפודים מלוכלכים ומכות חניה וסריטות, אבל ללא תאונות, גם ההגה מתקלף, אבל מכנית הרכב במצב מעולה לפי הבדיקה לל
  2. הגיר ביחס לשאר הגירים הרובוטים די אמין, צריך להחליף קלאץ בסביבות ה120K (עלות של 3-4K במוסך החברה) אומנם לא זול אבל הרכב נמכר במחיר מגוכח ככה שהעלות הזאת די שולית. שאר הטיפולים גם יחסית זולים (טיימינג 1000 שקל) ותאמת איזה רכב בשנתון 09-10 תוכלו כבר לקנות ב40K? שאר הרכבים ברמה שלו ( גולף, לאון, מאזדה 3 ספיריט) עולים פי 2 ממנו, במחיר הזה ובשנתון הזה אפשר אולי להביא איזה מיני מצו'קמקת.
  3. תתפלאו אבל גם בפיאט בראבו הדאשבורד מתנפח איפה שהכרית אוויר (כמעט בכל הבראבואים שראיתי זה קורה) אולי באמת יש פה קייס וכדי להחליף.
  4. קצת נתונים טכנים: שנת 2009 (עליה לכביש ב28 לדצמבר 2009 ) יד שלישית - כל היידים פרטיות 94 אלף ק"מ טסט עד פבואר 2015 מי שמכיר את הרכב יודע על מה מדובר. רכב ספורטיבי עם מנוע 1400 טורבו. חסכוני, מפנק וגם פרקטי, מדובר בדגם מגניפיקו המפואר ביותר המגיע עם: בקרת אקלים, חלונות שחורים מהחברה, דיבורית בלוטוס מובנת עם שליטה מההגה, כמו כן מגזן לנוסעים מאחור, מקרר במשענת היד, מגנזים ועוד כמה פינוקים. הרכב מושקע ומטופל אך ורק במוסך החברה, עם ספר טיפולים מלא. טיפולים אחרונים שבוצעו בחודשים האחרונים (למעלה מ4 אלף שקל): בלמים חדשים רפידות טיפול גדול הכולל החלפת שמ
  5. 1. כן תקין, זה לשם חימום המנוע/טורבו 2. את זה צריך לבדוק, אם כי מצב סיטי מתבטל כאשר אתה עובר מהירות מסויימת (נראה לי 40-50) 3. כן מערכת לא הכי טובה, כיבוי והדלקה מסדר את העניין 4. כן המזגן בהתחלה לא הכי טוב, לוקח לו כמה דקות כדי להגיע לטמפרטורת קור מספקת, אם כי בדיקת גז לא תזיק.
  6. העלויות אחזקה של הרכב ממש לא יקרות ביחס לרכבים אחרים (במורשה) למשל טיימינג עשיתי ב1000 שקל, ושאר הטיפולים במחירים הוגנים, שוב יחסית לשאר המורשים... והגיר הרובוטי מגלה אמינות טובה יחסית (הרבה יותר טובה משאר הDSG למנהם) אני בנתיים עומד על 90K ורוב האנשים שאני מכיר עם הרכב שעשו 100+ בלי שום שיפוץ, אבל כן יש מקרים שהקלץ הלך מהר, זה תלוי בסיגנון הנסיעה וגם מזל כמובן.
  7. מסכים כמעט עם כל מה שכתבת, אין ספק שבטווח מחיר שלה (40-60) אין לה מתחרות.
  8. לדעתי לך על הבראבו, ב50K אפשר להביא 11-10 רכב חזק מנוע טורבו, מאובזר ומהנה לנהיגה, כמו כן צריכת דלק לא רעה (1-13 משולב) ואמינות טובה. כמו כן ביטוח יחסית זול, יחסית מרווח למשפחתית קומפקטית, אבל לא מספיק למשפחה גדולה. תעשה חיפוש תמצא לא מעט פרטים.
  9. אומנם הדגם עדיין די חדש (4 שנים על הכביש) אבל בנתיים מראה אמינות רבה מאוד. יש פה מועדון עם בערך 20 איש עם בראבו וחלקם עברו קילומטראז מכובד ועד כה לא דווח על בעיות או מחלות רציניות (אפילו הגיר הרובוטי מאוד אמין ביחס למקבילו בפונטו), עלות טיפולים סבבה יחסית (טיימינג 1000 שקל) ולא יודע מאיפה הגעתם למסקנה שאין הרבה חלפים (הכוונה כנראה לחלקים מפירוק), כל עוד היבואן קיים תמיד יהיה חלפים, כמו כן לרכב הרבה מכלולים משותפים עם הפונטו ככה שיש בשפע. אין ספק רכב לא הכי שיגרתי, מי שמחפש יפנומאטית אמינה ומשעממת זה לא רכב בשבילו, מי שמחפש משפחתית קומפקטית עם עיצוב יוצא דופן וקצת פילפל בנהיגה אין ספק שה
  10. ממליץ לך על המקסיס MA-Z1, פשוט מעולים וגם המחיר שלהם פשוט מגוכח ביחס למה שהם נותנים
  11. לפי איך שזה נשמע הבראבו הכן תתאים לך, רק שים לב למצב הרכב, והכי חשוב לא למהר ולהתאזר בסבלנות כדי למצוא אקזמפלר שמור.
×
×
  • Create New...