Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה שלנהג של הליסינג לא אכפת מדפיקות באוטו שלו לא אומר שהוא יכול מוסרית לבוא ולדפוק לאחרים את המכוניות. מה קרה הוא לא יכול לשים לב לאיפה הוא נוסע?

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

  • תגובות 277
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתם מדברים? אתם לא יודעים מה עובר עלי כשאני עם הסמארט בבצפר.. אני מחנה אותה כל הזמן ליד הכתה שלי כל 3 דק' אני מרים את הראש לבדוק שאף אחד לא מתקרב, ואם מישהו מתקרב אני עומד עד שהוא הולך.

 

פעם אחת מילו לי את כל הגג בניירות מקופלים, פעם אחת (השבוע) זרקו על האוטו איזה משהו מגעיל אין לי מושג מה זה, שהתעקש לא לרדת מהאוטו.

 

כל פעם אני רק מבין כמה קנאה אוכלת את האנשים ואחרי זה שאומרים להם קנאיים הם צוחקים, ומה כל הקטע בסוף? שאפילו גלגל אחד אין להם.

 

מוות לקנאים.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם, לצערי היום הצטרפתי למועדון "השרוטים" :? אחרי יותר מארבע שנים שהחזקתי מעמד ללא שריטות.

איזו נבלה שלא יודעת לנהוג שרטה לי את הפגוש האחורי, כל מה שנשאר לי זה קצת צבע אדום ל"מזכרת".

אני יודע ששאלו פה קודם דברים דומים, אבל אני שואל את בעלי הניסיון שביניכם.

האם יש אפשרות לצבוע רק את אזור השריטה בלבד? ברור עם כל הצער שבדבר אני לא אצבע את כל הפגוש או אחליף

אותו בגלל שריטה אחת, כשמחר אני יכול לזכות לעוד אחת כזאת.

אבל אם יש אפשרות בתשלום סביר לצבוע רק את האזור שנפגע ואם מישהו מכיר בעל מקצוע מומלץ בבאר-שבע, אני נורא אשמח.

תודה מראש לעונים.

Picture-011-300.jpg

פורסם

התשובה היא כן, ניתן לצבוע רק את איזור השפשוף (קודם תבדוק האם זה לא צבע שנשאר מהרכב הפוגע, ואז אפשר להוריד עם פוליש). העלות היא מאוד נמוכה יחסית.

פורסם

מה שאפשר היה להוריד עם פוליש כבר הורדתי, מה שאתה רואה בתמונה זה כבר הפלסטיק השחור של הפגוש.

המלצה על בעל מקצוע בב"ש?

פורסם

אם כבר הקפיצו אז..

אתמול שכן שלי יצא בבוקר לאוטו וראה חרא על האוטו מרוח לא יודע אם זה חרא של חייה או של בן אדם, אז השכן התעצבן וישר זרק את האשמות על המשפחה שלי. ונסע עם קקי מרוח על החלון ולא יודע איפה. אחרי זה בצהרים אני ניגשתי לאוטו וראיתי שאריות של קקי גם על האוטו שלי:evil:

כנראה מישהו בן זונה זרק קקי מלמעלה איפשהו(קומה עליונה\חדש מדרגות\גג) פגע באוטו של השכן והקקי ניתז גם על האוטו שלי בגלל עוצמת האימפקט.סבתא שלי אמרה לשכן שגם על האוטו שלי היה קקי אז הוא נרגע והתחיל להאשים שכנים אחרים. לקח זמן להוריד תקקי שהספיק להתייבש בנסיעה לעבודה. הורדתי אותו עם מגבונים לחים ואחרי זה הרגשתי כאילו עשיתי וקס לכל הרכב בידיים... איזה אנשים.. מי זורק קקי על מכוניות??

פורסם
האם יש אפשרות לצבוע רק את אזור השריטה בלבד?

 

כן, אפשר. אבל על תגע בזה, תשאיר את זה ככה. סתם תאבד יום ו-300 שקל על כלום. זה שום דבר מה שיש לך בתמונה.

 

איזה אנשים.. מי זורק קקי על מכוניות??

 

בדיקת DNA תוכל לעזור במקרה הזה!

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
אם כבר הקפיצו אז..

אתמול שכן שלי יצא בבוקר לאוטו וראה חרא על האוטו מרוח לא יודע אם זה חרא של חייה או של בן אדם, אז השכן התעצבן וישר זרק את האשמות על המשפחה שלי. ונסע עם קקי מרוח על החלון ולא יודע איפה. אחרי זה בצהרים אני ניגשתי לאוטו וראיתי שאריות של קקי גם על האוטו שלי:evil:

כנראה מישהו בן זונה זרק קקי מלמעלה איפשהו(קומה עליונה\חדש מדרגות\גג) פגע באוטו של השכן והקקי ניתז גם על האוטו שלי בגלל עוצמת האימפקט.סבתא שלי אמרה לשכן שגם על האוטו שלי היה קקי אז הוא נרגע והתחיל להאשים שכנים אחרים. לקח זמן להוריד תקקי שהספיק להתייבש בנסיעה לעבודה. הורדתי אותו עם מגבונים לחים ואחרי זה הרגשתי כאילו עשיתי וקס לכל הרכב בידיים... איזה אנשים.. מי זורק קקי על מכוניות??

תחליט, או חרא או קקי. ולרגע ברצינות : אימל'ה !!!

פורסם

ואם מדברים על חרא- לפני כמה שנים גרתי במקום עם בעיית חנייה .

אפשר היה בערב לחנות על מדרכה/חנייה של חנות סמוכה. שכן שגר יחסית רחוק נהג לחנות שם את הרכב די הרבה,הבעייה שהאזעקה אצלו היתה רגישה ולא כבתה לבד.

הרבה שכנים העירו לו (גם אני) לא עזר. לילה אחד נישברתי,לצערו ולשמחתי לכלב שלי היה שילשול...

לקחתי ושמתי לו גוש רטוב מתחת לכל הידיות של הדלתות עם פתק : "אזעקת שווא".

יותר הוא לא חנה שם.

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

פורסם
אם כבר הקפיצו אז..

אתמול שכן שלי יצא בבוקר לאוטו וראה חרא על האוטו מרוח לא יודע אם זה חרא של חייה או של בן אדם, אז השכן התעצבן וישר זרק את האשמות על המשפחה שלי. ונסע עם קקי מרוח על החלון ולא יודע איפה. אחרי זה בצהרים אני ניגשתי לאוטו וראיתי שאריות של קקי גם על האוטו שלי:evil:

כנראה מישהו בן זונה זרק קקי מלמעלה איפשהו(קומה עליונה\חדש מדרגות\גג) פגע באוטו של השכן והקקי ניתז גם על האוטו שלי בגלל עוצמת האימפקט.סבתא שלי אמרה לשכן שגם על האוטו שלי היה קקי אז הוא נרגע והתחיל להאשים שכנים אחרים. לקח זמן להוריד תקקי שהספיק להתייבש בנסיעה לעבודה. הורדתי אותו עם מגבונים לחים ואחרי זה הרגשתי כאילו עשיתי וקס לכל הרכב בידיים... איזה אנשים.. מי זורק קקי על מכוניות??

 

באיזור עיר אתה גר?

 

בקשר לשריטה בפגוש,יש 3 אופציות.

1.לצבוע עם מכחול בתוך החריץ ולהשלים עם זה שיש חריץ בפגוש ,

2. פילר+השחזה/שיוף וצביעה מקומית.

3. צביעה קומפלט של הפגוש.

 

אני הייתי בוחר באופציה א' ומבצע כמה שכבות עד שהחריץ יתמלא בצבע ולא יהיה שקוע. זה אומנם ייראה אבל עדיף מצבע חדש לאיזור / כל הפגוש.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

 

אני הייתי בוחר באופציה א' ומבצע כמה שכבות עד שהחריץ יתמלא בצבע ולא יהיה שקוע. זה אומנם ייראה אבל עדיף מצבע חדש לאיזור / כל הפגוש.

 

זה באמת נשמע כאופציה הזולה ביותר, אבל צבע הרכב בז' מטאלי, איפה אני אשיג צבע דומה לזה?

פורסם

אני גר בנשר. וכבר פרצו לי לבית פעם אחת, ולאחי פרצו למשאית ולקחו GPS באמצע היום.

והשכן כבר חונה יותר רחוק חח.

פורסם
זה באמת נשמע כאופציה הזולה ביותר, אבל צבע הרכב בז' מטאלי, איפה אני אשיג צבע דומה לזה?

 

הרכב שלך נראה שמור - אל תהרוס אותו בשיטות תיקון חאפריות. שמור את התמונה של השפשוף הזה, תקן את הרכב כמו בן אדם, וכשתרצה למכור את הרכב תראה לקונה את התמונות. אין שום ירידת ערך במידה ותחליט לתקן, להיפך: במידה והייתי רוכש רכב ורואה תיקון עם מכחול הייתי דורש הורדה במחיר או מוותר על רכישת הרכב. תיקון במכחול עושים לנקודה קטנה בפח ולא לשריטה כזאת.


×
×
  • תוכן חדש...