Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני במקומך לא הייתי מחכה לו ולמשפחתו שיחזרו,

הרי בוודאות זה הזקן, לא יכול להיות שזה צירוף מקרים משמיים,

 

אני הייתי פותח את מכסה טנק הדלק שלו מכניס סמרטוט ומדליק,

הם אחרי זה לומדים לקח לכל החיים..

מניסיון..

  • תגובות 277
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זה באמת נשמע כאופציה הזולה ביותר, אבל צבע הרכב בז' מטאלי, איפה אני אשיג צבע דומה לזה?

 

טופ קולור - רח' יצחק שדה 34 ת"א.

המחיר לפחית 70 ש"ח ומדובר בכמות שתספיק לכל התקופה שהרכב יהיה ברשותך.

פורסם
זה באמת נשמע כאופציה הזולה ביותר, אבל צבע הרכב בז' מטאלי, איפה אני אשיג צבע דומה לזה?

 

הולכים לצבעי רכב או לחנות ייעודית ומרכיבים לך צבע לפי קוד הצבע של הרכב.

לאחרונה תיקנתי כמה שריטות ברכב באמצעות קיסם שיניים ופחית בצבע הרכב ( צבעתי פגוש לאחרונה ולקחתי בחינם מהצבעי את מה שנשאר בפיסטולט). בחלק מהמקומות לא רואים את השריטה בכלל אלא אם כן ממש ממש מתאמצים.

 

 

הרכב שלך נראה שמור - אל תהרוס אותו בשיטות תיקון חאפריות. שמור את התמונה של השפשוף הזה, תקן את הרכב כמו בן אדם, וכשתרצה למכור את הרכב תראה לקונה את התמונות. אין שום ירידת ערך במידה ותחליט לתקן, להיפך: במידה והייתי רוכש רכב ורואה תיקון עם מכחול הייתי דורש הורדה במחיר או מוותר על רכישת הרכב. תיקון במכחול עושים לנקודה קטנה בפח ולא לשריטה כזאת.

 

 

צבע הרכב שלו הוא מסוג הצבעים שרואים בהם הבדלי צבע בין הגוף לפגוש ,במידה ונצבע הפגוש, ותמיד יהיו הבדלי צבע, מדובר בשריטה זניחה שלא הייתי צובע בשבילה את הפגוש. לעולם צביעה מקומית תהיה פחות טובה מהצביעה בחברה ובשלב מסויים היא תיסדק ותתקלף אז בשביל מה להכניס ראש בריא למיטה חולה?

הוא צריך לחכות שיצטרפו אליה עוד כמה שריטות ובמדינה כמו שלנו שאין לאנשים כבוד לרכוש הזולת,לצערי זה עוד יקרה ובשלב שזה כבר יהיה בלתי נסבל - אז לצבוע.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

ליבי איתך! זה פשוט מקומם!

איך בן אדם עלוב ושפל בא וסורט אוטו לא שלו? ולא משנה למה.

רק אני חייב לציין שכל הכבוד לך על קור הרוח ושהתנהגת בהתאם ולא הלכת ושרטת את האוטו שלו... לא ירדת לרמה הנמוכה של הבן אדם הפתט הזה! למה אני במקומך הייתי מחזיר לו באותו מטבע ואפילו הייתי שורף לו תאוטו! שירגיש על בשרו מזה...

בקיצור שורט אידיוט אין מילה אחרת! ואתה התנהגת בהתאם ולא הסתבכת במשהו שלא אתה אשם בו!

 

דרך אגב גם לי שרטו את האוטו אבל סתם בלי סיבה וזה אפילו עוד יותר מרגיז! גם לא היה לי מושג מיזה אז אכלתי אותה כפליים -.-

תנצל את היום כאילו זה יומך האחרון ותבנה את עתידך כאילו תחייה ל נ צ ח :wink:

זמן הוא ההון היחידי שיש לאדם, והדבר היחידי שאדם אינו יכול להרשות לעצמו לאבד..

פורסם
צבע הרכב שלו הוא מסוג הצבעים שרואים בהם הבדלי צבע בין הגוף לפגוש (...)

 

 

אייל, אני נאלץ לא להסכים איתך. עבודה איכותית בחומרים איכותיים תחזיק לפחות כמו הצבע המקורי וללא הבדלי צבע, בכל צבע. במידה ואתה ניגש לפחח חאפר או לפחח זול, תקבל גם עבודה זולה.

 

גם הפגוש שלי נצבע נקודתית לאחר שאיזה &*%$ שרט לי את פינת הפגוש בחניה וברח (היה נזק דיי דומה לשלו, רק במקום שריטה אחת היו לי 3) - לא חלמתי אפילו לתקן אותו בעזרת מכחול. זהו תיקון חאפרי, מכוער ויוריד את ערך הרכב בעת מכירה.

 

אני רק יכול להעיד על עצמי ועל העבודות שראיתי מהמוסך של קרוב משפחתי. העבודות מחזיקות גם שנים רבות, עד אשר השמש תעשה את שלה ותשרוף את הצבע - גם את הצבע ה"מקומי" וגם את הצבע המקורי, ביחד.

 

ולשמחתי לכלב שלי היה שילשול... לקחתי ושמתי לו גוש רטוב מתחת לכל הידיות של הדלתות עם פתק : "אזעקת שווא".

 

אני הייתי פותח את מכסה טנק הדלק שלו מכניס סמרטוט ומדליק, הם אחרי זה לומדים לקח לכל החיים.. מניסיון..

 

אני במקומך הייתי מחזיר לו באותו מטבע ואפילו הייתי שורף לו תאוטו! שירגיש על בשרו מזה...

 

התגובות שלכם הם פשוט תת רמה, ממש בושה.

פורסם

הרכב שלי כבר התחדש בכמה צלקות (אחת עם מפתח לאורך כל הדלת השמאלית-קדמית וצפונה), ולמען האמת: אני לא מדאיג את עצמי יותר. ברור לי שאי אפשר לחיות בישראל עם רכב במצב אידיאלי. צריך להשלים עם זה ולהנות מהרכב כמו שהוא. זה עדיף על פני דאגה תמידית לשלמות הצבע והרכב.

 

מצד שני, יש לי ליסינג :lol:

פורסם

חברה, כל מי שהגיב לגבי נקמה, אז אני בכלל לא יודע מי עשה את זה. זה קרה כשלא הייתי ליד הרכב, אולי אפילו טוב שכך כי אחרת קשה לי לתאר איך הייתי מגיב. :evil:

 

בכל אופן יש לי שתי אופציות, האחת היא לנסות לעשות משהו בעצמי שאותה אני פחות אוהב כי לדעתי זה יצא רע.

השניה היא צביעה חלקית, כבר קיבלתי המלצה למוסך בב"ש, כשיהיה לי זמן אני אקפוץ לשם לקבל הצעת מחיר.

אם זה לא יהיה יקר במיוחד, אז נראה לי שאני אלך על זה.

 

אני מודע לכך שמחר זה יכול לקרות שוב פעם, אבל איכשהו הצלחתי לנסוע ארבע וחצי שנים בלי שום שריטה כי אני בדרך כלל

משתדל לחשוב מראש על כל המהלכים של כל המטומטמים בחניה וחונה רחוק ובפינות. לכל תושבי המרכז שביניכם, אצלינו בב"ש בעיית המכות בחניה לא כזאת קריטית כמו במרכז כי אין לנו בעיית חניה כזאת.

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

למי שתהה,

היום קיבלתי מכתב מהמשטרה על כך שהחליטו לא להוסיף לחקור או להעמיד לדין.

החלטה של הפרקליטות מהסיבה שאין אשמה פלילית.

 

כמובן שזה לא מפתיע, בגלל זה גם לא טרחתי לבדוק במשך כל התקופה.

כבר עבר יותר מידי זמן (התלונה מלפני שנה בדיוק) והמשכתי הלאה.

נשאר לי לאחל למנוול "רק טוב".

פורסם
למי שתהה,

היום קיבלתי מכתב מהמשטרה על כך שהחליטו לא להוסיף לחקור או להעמיד לדין.

החלטה של הפרקליטות מהסיבה שאין אשמה פלילית.

 

כמובן שזה לא מפתיע, בגלל זה גם לא טרחתי לבדוק במשך כל התקופה.

כבר עבר יותר מידי זמן (התלונה מלפני שנה בדיוק) והמשכתי הלאה.

נשאר לי לאחל למנוול "רק טוב".

 

ומה עם האוטו שלך? תיקנתה? מה עלות התיקון? אני היתי טובע אותו בבית דין לטביעות קטנות, מותר לדעתי עד 8 חודשים מזמן המקרה

פורסם

@dkny2- זה אחד הדברים שעברו לי בראש ;)

 

כל הפרטים מופיעים בשרשור...

החל מעמוד 7, תגובה 97 יש את פרטי התיקון.

 

אין טעם לתבוע כי אין הוכחות, לצערי.

פורסם

ושוב, היום בבוקר, מישהו כבר הספיק לתת שיפשוף קל (פס) בפגוש בספיריט שלי שהגיע עד הצבע השחור מתחת

(האוטו רק חודש אצלי! מעצבן!)

 

וזה למרות שהאוטו היה עמוק בחנייה, בין שני עמודים, ככה שאני ממש לא מבין איך זה אפשרי, אבל הכי אפשרי בבניין הדפוק שלי.

 

עד שחשבתי שסוף סוף יהיה לי אוטו שמור לשם שינוי, עד ששמרתי עליו וחניתי תמיד בצורה מסודרת וזהירה.. זה קרה. :evil:

 

חתיכת %$%$^ איזה מזל נאחס יש לי :-(

 

עכשיו כשאשטוף את האוטו כל הצבע בטח יתחיל להתקלף לאט לאט

זה קשה לתקן צביעה של פגוש? או שבד"כ מחליפים אותו בשלמותו? למרות שזה בטח ממש לא שווה לי.

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
פורסם

ממש לא קשה לצבוע פגוש. אפילו במקומות הטובים ביותר העלות תהיה בסביבות כמה מאות שקלים ולא יהיה שום זכר לנזק. אם ישנה המעיכה העלות תהיה גבוה יותר אבל גם ניתן לתיקון מושלם. לי בזמנו דפקו בפגוש האחורי עם עגלת קניות בעוצמה כזו שנוצר בו חור. הדבר תוקן ואין לו כאמור זו זכר. מכות פח כאשר יבוא - זה כבר סיפור אחר.

פורסם
ממש לא קשה לצבוע פגוש. אפילו במקומות הטובים ביותר העלות תהיה בסביבות כמה מאות שקלים ולא יהיה שום זכר לנזק. אם ישנה המעיכה העלות תהיה גבוה יותר אבל גם ניתן לתיקון מושלם. לי בזמנו דפקו בפגוש האחורי עם עגלת קניות בעוצמה כזו שנוצר בו חור. הדבר תוקן ואין לו כאמור זו זכר. מכות פח כאשר יבוא - זה כבר סיפור אחר.

 

דווקא חשבתי שלצבוע פח יהיה יותר קל, כי פגוש עשוי מפלסטיק ואיך בדיוק מיישרים/צובעים פגוש מחדש?

"אוטופיקס" יוכלו לסדר לי את זה?

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
פורסם

כל פחח טוב יכול לסדר את העניין של הפגוש (אני באופן אישי לקוח של עסק אחר והוא מאוד מקצועי). מכות פח קלות ניתן לעיתים לתקן ללא צביעה. אך קשה מאוד לסדר מעיכות פח בצורה מושלמת, כך שלא ישאר שום זכר. אני למשל ישר מזהה פחחויות שנעשו לרכבים. פלסטיק מבחינה זו הרבה יותר קל לתיקון.


×
×
  • תוכן חדש...