Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו אצלי רק כמה ימים וכבר הספיקו לשרוט לי אותו :x:-(:-( זונות

האונו עמדה פה שנתיים ולא קרה לה כלום, הפונטו רק כמה ימים וכבר סריטה. אנשים מפגרים כנראה צריכים שהאוטו יהיה אדום כדי שישימו לב אילו ולא ידפקו אותו ברברס..!! הכי מעצבן זה שאתמול חשבתי להזיז את הפונטו לחניה יותר בטוחה אבל בסוף וויתרתי.

כמובן שאין פרטים. את הלבן העלמתי עם ווקס וקצת פוליש אבל הסריטה תציק לי תמיד... צירפתי תמונות לפני הורדת הלבן ואחרי

19 - זונותת.jpg

20 - זונותת - אחרי ניקוי.jpg

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

  • תגובות 277
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נשמע כמו "אוי אוי אוי". אתה לא יכול לשמור על רכב בסביבה סטירילית. זה בלאי טבעי. אם היית חוטף נזק באלפי שקלים כמו חברי או גולשים אחרים בפורום מילא, אבל על שטות כזאת אפילו לא הייתי טורח לחפש את הפתק עם הפרטים.

פורסם

בגלל דעות כאלה מכוניות בארץ נראות כמו שהם נראות.. בחו"ל כל אוטו בן 15 נראה כמו חדש, רק פה הכל מעוות ומגעיל

אני לא מבין מה כל כך קשה להסתכל לאיפה עושים רוורס? זה קשה?

 

ומה תגיד על זה שלאבא שלי יש אוטו שנת 82 עם צבע מקורי בלי אף סריטה? אפשר ועוד איך לשמור על אוטו בלי סריטות אם יש לו פסי מגן וקצת-קצת שומרים עליו, וכמובן מזל, שאף בהמה לא תעשה על האוטו שלך רוורס.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
נשמע כמו "אוי אוי אוי". אתה לא יכול לשמור על רכב בסביבה סטירילית. זה בלאי טבעי. אם היית חוטף נזק באלפי שקלים כמו חברי או גולשים אחרים בפורום מילא, אבל על שטות כזאת אפילו לא הייתי טורח לחפש את הפתק עם הפרטים.

 

בלאי טבעי? מה זה שייך? לבחור כואב על הרכב שלו, הוא בטח מנסה לשמור עליו ובגלל חארות שלא אכפת להם מרכושם של אחרים (בד"כ מגיבים כמוך) הוא יוצא ניזוק גם מבחינה כלכלית וגם מבחינת ההרגשה המדכאת הזאתי.

 

לפותח השרשור - משתתף בצערך, התופעה אכן מוכרת ומבאסת מאוד. היכן זה קרה? חניה במקביל למדרכה? מפרצי חניה? חניה פרטית? תאר את המקרה.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
נשמע כמו "אוי אוי אוי". אתה לא יכול לשמור על רכב בסביבה סטירילית. זה בלאי טבעי. אם היית חוטף נזק באלפי שקלים כמו חברי או גולשים אחרים בפורום מילא, אבל על שטות כזאת אפילו לא הייתי טורח לחפש את הפתק עם הפרטים.

אני מקווה שלרכוש של אחרים יש לך יותר כבוד מלשלך.

פורסם

לדעתי כולכם צודקים. התופעה מרגיזה ומקוממת. רק היום בעודי מעשן במרפסת אני רואה טרנטא שנצמדת לרכבי (וזאת כאשר כל הרחבה פנויה!!!) ועוד בטרם אני מספיק להוציא ציוץ - טרחח! - מכה עסיסית עם הדלת. זה מרטיח דם, בליבי אני מאחל לאותו הטמבל דברים שכאלה שלא אעיז לבטה בפומבי. אבל אני אפילו לא יורד לעמוד את הנזק. נמאס. צודק הבחור, בלאי טבעי. אנחנו חיים בחברה כזאת וכזאת, עם אנשים כאלה וכאלה. אז אין שום סיכוי שהרכב ישמר כמו בחו"ל. פשוט צריך להפנים שמדובר בתופעת טבע ולשמור על בריאות הנפשית.

פורסם
אם ראית את זה למה לא יצאת להעמיד את נהג הרכב הפוגע במקום?

 

כבר היו דברים מעולם. הרי הוא יצחק לי בפנים ויהיה מאוד גאה במעשיו. כי יש בארצינו המון אנשים שאין להם אלוהים ואין להם תענוג גדול יותר מלצרר אחרים. ואם השיחה תעלה חלילה לטונים גבוהים (יעני פגיע בכבוד) גם יטרח את עצמו להיתגנב בלילה ולגרום לנזק של ממש. כך שאין מה לרדת ואין על מה לדבר כל עוד אין נזק כאמור של אלפי שקלים. הכיסוי מפחית את עוצמת הנזק ומעבר לכך אין הרבה מה לעשות.

פורסם

טרי מאתמול: כך הפאביה שלי נראית לאחר שנהג בן 70 הנוהג על פורד פוקוד של חברת ההשכרה והליסינג "באג'ט", מחליט לא להסתכל במראות, לשלב להילוך אחורי וללחוץ על הגז בתוך חניון - במקרה הזה הוא גם שמע את ה"בום". אני לא נהגתי על הרכב כשזה קרה - אלא אמי (היא לא אשמה). פגיעות פח כאלו כמעט ולא מטרידות אותי, במיוחד כשיש לנו במשפחה המורחבת מוסך לפחחות וצבע ברמה גבוהה, אבל עדיין מעצבן (וחבל, הרכב כמעט חדש).

 

הגיע הזמן ללמד את החבר'ה שנוהגים על רכבי ליסינג להתחיל לכבד רכוש של אחרים ולנקוט רק טיפה אחת של זהירות.

תמונה 001.jpg

תמונה 002.jpg

תמונה 004.jpg

פורסם

הסימנים השחורים יורדים בקלות, ואאל"ט גם מה שיש על הג'נט ירד (יש מצב לתמונת תקריב של הג'נט?).

פורסם

אין לי יותר תמונות, אם תרצו אצלם מחר באור יום. בכל אופן הג'אנט לא התעקם, אך נשרט במקומות שרואים - ייאלצו לפרק אותו מהרכב, לשייף את השריטות ולצבוע באופן נקודתי. באשר לפח ולפגוש האחורי יש נזקים לפח ונזקי צבע, ייאלצו לתקן ולצבוע, כנראה גם באופן נקודתי + טשטוש. שמאי ראה היום את הרכב, ביום ראשון הרכב ייכנס למוסך. באופן כללי הרכב נוסע מצויין (אין רעידות / רעשים המעידים על ג'אנט עקום וכ') גם במהירות לא ממש חוקית...

 

הנהג הפוגע יישלם את כל הנזק עד השקל האחרון, אני לא מפעיל את הביטוח שלי בכלל - רק מדווח על המקרה ומעביר את פרטיו של הנהג הפוגע. הבנתי שהוא גם התנצל והביע חרטה עמוקה מס' פעמים (לא שזה עוזר לי).

פורסם

עם כל הצער שבדבר, אינני חושב כי הכותרת המתאימה למקרה הינה "חלאות אדם". מדובר בטעות אנוש ותו לו, דבר שיכול לקרות לכל אחד, קל וחומר שהאיש מודה ומבקש מחילה. "חלאות אדם" אלה הם הוונדלים עם המפתחות, זורקי הדלתות וכדומה. אני אומר זאת תוך ידיעה ברורה שיום אחד זה יקרה גם לרכבי.

פורסם

כדאי להבחין בין המקרה של הסקודה בו אין ספק שלא היתה כוונת זדון, לבין המונית שמעל, שם אין ספק שהמדובר במעשה מכוון וביריוני. פשוט לא אותו דבר.


×
×
  • תוכן חדש...