Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני חדש פה ואני ממש ממש בור בכל נושא המכוניות אבל אני מת על מכוניות אז ככה מתחילים ללמוד! חחח

 

נכון תמיד שקונים אוטו אז אומרים הוא עבר ככה וככה קילומטר. מה זה אומר בכלל? יעני כמה הוא נסע מאז שקנו אותו ועד היום?

ומה זה אומר לי כאחד שרוצה לקנות אותו? אם הוא עשה הרבה זה טוב? זה רע? אם אפשר בכללי מידע מה זה אומר אני יודה לכם!

פורסם

אתה מדבר על הקילומטראז', מה שהוא אומר זה כמה קילומטרים האוטו נסע עד היום.

הקילומטראז' בהחלט משפיע, בזמן קניית רכב צריך להשוות את הקילומטראז' לשנה שבה הרכב יוצר.

מנוע שנסע המון הוא מנוע שהבלאי שלו הרבה יותר גבוה. מצד שני קילומטראז' נמוך מידי יכול לספר לקונה שהרכב עמד הרבה מאוד זמן או שהמוכר התעסק איתו, מה שמעיד על אדם תחמן ולא תוכל להאמין למילה שלו.

כאשר אתה מתעניין ברכב הקילומטראז' שלו צריך להיות הגיוני ונכון ביחס לשנתון שלו.

פורסם

מנוע שנסע המון הוא מנוע שהבלאי שלו הרבה יותר גבוה.

לא נכון.

תלוי בשנתון של הרכב.

אם מדובר ברכב בן שנה עם 100 אלף ק"מ - זה לא סביר. לא למנוע ולא לבלאי של שאר המכלולים.

 

אם מדובר בנסיעה ממוצעת של כ-20 אלף ק"מ בשנה - המשנה הוא מצבו בפועל של הרכב (ולא רק המנוע) ולא מד המרחק. כל מקרה לגופו.

רכב שנסע פחות - לא בהכרח מצבו יהיה טוב יותר. תלוי באופי הנסיעה (עירוני / בין עירוני / הררי וכו') ותלוי בטיב תחזוקה שלו עד אותו רגע.

 

קרא את השרשורים הדביקים שבראש הפורום, וקרא גם את כללי הפורום שוב.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

כל זה טוב רק בתאוריה.

 

בפועל, כשבאים למכור רכב עם קילומטרז' גבוה מהממוצע, זה מרתיע ומרחיק 95% מהקונים, וגם אם הרכב סופר שמור ומתוחזק, נאלצים לרדת הרבה במחיר.

 

וכשמוכרים רכב עם קילומטרז' נמוך מהמוצע, זה מושך קונים רבים, ובדרך כלל מצליחים לקבל מחיר גבוה, גם אם הרכב לא הכי שמור ומתוחזק.

 

 

 

קילומטרז' זה משהוא שכל אחד יכול לראות, להעריך, ולהשוות למכוניות אחרות.

 

מצב תחזוקתי וביצוע טיפולים במועד זה דבר, שהרבה יותר קשה לעמוד אותן, לבן אדם מן השורה.

 

 

פורסם

ומי קבע שקילומטרז' נמוך מדי מחשיד?

כל אחד הוא רמאי?

ואם האוטו עמד הרבה אז מה? לא קורה כלום לרכב שלא נוסע.

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

פורסם
לא קורה כלום לרכב שלא נוסע.

 

לא מדוייק.

לרכב שעומד הרבה זמן (חודשים, או אולי שנים) ללא נסיעה,

כן קורה. זה לא בריא.

תריץ חיפוש בפורום הטכני בנושא, נכתב על כך די הרבה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כל נושא לגופו

 

לפעמים יש רכבים עם קילומטראז' נמוך, שטופלו בצורה גרועה (פילטר רביט, צמיגים סינים, שמן של חברת פז או דלק)

לפעמים זה נשמע וטוב אבל בפועל אחרי שלוקחים לבדיקה מגלים בדיוק מי נגד מי

 

לפעמים עדיף לקנוןת רכב עם 100,000 פלוס מאשר רכב עם קצת קילומטראז' במצב גרוע .

 

ברור שרכבים שטופלו טוב עם 250,000 לא כדאי לקנות כי אז יש גם בעיות מטלים ועוד דברים שקשורים לשילדה

שלא תלוי איך שטופל.

 

מקווה שעזרתי

רון

×
×
  • תוכן חדש...