Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6280 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לקנות אקדח ריסוס צבע עם קומפרסור מובנה השאלה שלי היא עם זה חזק מספיק כדי לצבוע רכב

תודה לכל מי שייענה

היא סוחפת ומושכת אותי לאהבה

כל כוכב שבשמיים אספור למענה

רק אותה אני דמיינתי

ומכל אחת בחרתי לעטוף עוד מתנה

*~*מט!רף לאה2ה*~*

מוקדש למכונית חלומותיי

פורסם

ראיתי דבר כזה בהום סנטר שעולה 150 ש"ח , גם אני מעוניין לצבוע את הרכב שלי לבד ושואל את אותה שאלה האם זה מתאים ?ואם כן איך מומלץ להשתמש בו ?

 

לדבר הזה אני מתכוון , מרסס צבע חשמלי.

218569-tb-W180.JPG

HONDA CIVIC LS

פורסם

אקדח רציני (פיסטול) עולה כ400-500 ואתה יכול לקנות אותו בטמבוריות או בטופקולור בת"א וחנויות כאלה שראיתי שם.

הקטע הוא שצריך קומפרסור איכותי וחזק לצביעה שעולה המון, ולצביעה אחת עדיף כבר לשלם לבעל מקצוע.

פורסם

שלום רב.

אם אתה מתכוון לצבוע רכב עם אקדח ריסוס כמו בתמונה שהעלה shoke8 ,

קח בחשבון,שהתוצאות היו גרועות.

בגדול האקדחים האלה טובים - מקסימום לצביעת גדרות,ואולי השער שבגינה.

 

באקדח הנ"ל,אין מעכרת אוויר לפיזור הצבע,(כמו בפיסטולט המחובר לקומפרסור)אלא רק לפיזור הצבע עצמו.

מה שמביא למצבים של :

חוסר צבע.

עודף צבע.(נזילות)

צבע לא אחיד,כמו כדורים כדורים ועוד.

ולכן לא לא ממליץ לצביעת רכבים.

תודה.

פורסם

אולי תוכלו להמליץ לי על קומפרסור טוב שאני יכול לקנות

היא סוחפת ומושכת אותי לאהבה

כל כוכב שבשמיים אספור למענה

רק אותה אני דמיינתי

ומכל אחת בחרתי לעטוף עוד מתנה

*~*מט!רף לאה2ה*~*

מוקדש למכונית חלומותיי

פורסם

לצביעת רכבים לניקוי פילטרים ניקוי מנועים הוא ישמש לכל דבר התקציב זה לא הבעיה אני יודה לכם על המלצות על קומפרסורים טובים

היא סוחפת ומושכת אותי לאהבה

כל כוכב שבשמיים אספור למענה

רק אותה אני דמיינתי

ומכל אחת בחרתי לעטוף עוד מתנה

*~*מט!רף לאה2ה*~*

מוקדש למכונית חלומותיי

פורסם

מאוהב בעתיקות שלום.

לצביעת רכבים,לניקוי פילטרים,ניקוי מנועים,וניפוח מזרונים,אתה לא צריך קומפרסור חזק במיוחד.

אם זה רק לצרכים הנ"ל,היתי ממליץ לך על קומפרסור

עם נפח מיכל של כ-50 ליטר אוויר.

מנוע V בעוצמה בינונית של 3 כ"ס.

לחץ של 8-9/10 אטמוספירות.

וספיקת אוויר של כ-300 ליטר/דקה.

אבל,אם ואולי בעתיד תרצה להפעיל ע"י הקומפרסור הנ"ל גם כלי אוויר כגון מלטשות,משחזות,מפתחות אימפאקט,פרסים,,ועוד זוללי אוויר למיניהם,

אז אתה תבין שלשימושים האלה אתה תצטרך לבצע שינוי לקומפרסור יותר גדול וחזק.

כגון:נפח מיכל של כ-100 ליטר אוויר.

מנוע V בעוצמה בינונית פלוס 4 כ"ס.

לחץ של 8-9/10 אטמוספירות.

וספיקת אוויר של לפחות כ-400 ליטר/דקה.

וכל זאת מתוך הנחה שמדובר על קומפרסור בוכנתי לשימוש ביתי,עם פזה אחת,ולא למוסך.

ואם אין בעיות תקציב-לך על כלי איטלקי.

בהצלחה.

פורסם

מה דעתכם על הקומפרסור הזה?

 

שתי בוכנות

 

 

 

 

 

נפח מיכל 25 ליטר

 

 

 

 

 

מנוע 3 כ"ס

 

 

 

 

 

לחץ אטמוספרי מקסימלי של 10 אטמ'

 

 

 

 

 

ספיקה של 400 ליטר בדקה

 

 

 

 

 

הנעה ישירה

 

 

 

 

 

מבית DARIאיטליה

היא סוחפת ומושכת אותי לאהבה

כל כוכב שבשמיים אספור למענה

רק אותה אני דמיינתי

ומכל אחת בחרתי לעטוף עוד מתנה

*~*מט!רף לאה2ה*~*

מוקדש למכונית חלומותיי

פורסם

גם אם יהיה לך האקדח והקומפרסור הכי טוב, אתה עדיין תצטרך מקום סגור וסטרילי וכמובן ניסיון.

קח בחשבון שצביעה גרועה יהיה יקר מאוד לתקן.

פורסם
מאוהב בעתיקות שלום.

לצביעת רכבים,לניקוי פילטרים,ניקוי מנועים,וניפוח מזרונים,אתה לא צריך קומפרסור חזק במיוחד.

אם זה רק לצרכים הנ"ל,היתי ממליץ לך על קומפרסור

עם נפח מיכל של כ-50 ליטר אוויר.

מנוע V בעוצמה בינונית של 3 כ"ס.

לחץ של 8-9/10 אטמוספירות.

וספיקת אוויר של כ-300 ליטר/דקה.

אבל,אם ואולי בעתיד תרצה להפעיל ע"י הקומפרסור הנ"ל גם כלי אוויר כגון מלטשות,משחזות,מפתחות אימפאקט,פרסים,,ועוד זוללי אוויר למיניהם,

אז אתה תבין שלשימושים האלה אתה תצטרך לבצע שינוי לקומפרסור יותר גדול וחזק.

כגון:נפח מיכל של כ-100 ליטר אוויר.

מנוע V בעוצמה בינונית פלוס 4 כ"ס.

לחץ של 8-9/10 אטמוספירות.

וספיקת אוויר של לפחות כ-400 ליטר/דקה.

וכל זאת מתוך הנחה שמדובר על קומפרסור בוכנתי לשימוש ביתי,עם פזה אחת,ולא למוסך.

ואם אין בעיות תקציב-לך על כלי איטלקי.

בהצלחה.

 

 

סטוורוס אתה אמרת לי שזה קומפרסור טוב יחסית ההבדל היחיד הוא בנפח מיכל הנתונים עצמם טובים חוץ מהנפח מיכל?

היא סוחפת ומושכת אותי לאהבה

כל כוכב שבשמיים אספור למענה

רק אותה אני דמיינתי

ומכל אחת בחרתי לעטוף עוד מתנה

*~*מט!רף לאה2ה*~*

מוקדש למכונית חלומותיי

פורסם

נכון. אבל אתה צריך להבין,שיש קשר ישיר בין הנתונים הטכניים,לבין גודל המיכל.

עם ספיקת אוויר של כ 300 ליטר/דקה,שפחות או יותר עונה כמעט על כל צריכה של כלי פנאומטי בסיסי,ומיכל 25 ליטר לא צובעים רכב.ואחת הסיבות העיקריות לכך הן,שבצביעה רציפה המיכל יתרוקן מהר מאד מאוויר,ותצתרך כל פעם לחכות להטענת אוויר מחדש.כך שלמעשה לא תקבל צביעה חלקה ואחידה.וכמו שהזכיר קודמי אם אין תנאי צביעה נאותים?וותר על הרעיון.

וזו הסיבה שהמלצתי על 50 ליטר(מינימום) בנסיבות שלך.

פורסם

יש לי מקום מוכן הוא סטרילי וסגור הרמטית ואפילו יש לו מאוורר שמוציא את האויר החוצה

הבעיה היחידה שנשארה לי זה קומפרסור עכשיו תגיד לי קומפרסור 100 ליטר אבל שתי כוחות סוס עם ריסוס של 240 לדקה זה סביר?

היא סוחפת ומושכת אותי לאהבה

כל כוכב שבשמיים אספור למענה

רק אותה אני דמיינתי

ומכל אחת בחרתי לעטוף עוד מתנה

*~*מט!רף לאה2ה*~*

מוקדש למכונית חלומותיי

×
×
  • תוכן חדש...