Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יש לי רנו קליאו דגם אליזה, שנת 98.

לרכב בזמן האחרון (חצי שנה לערך) יש בעייה של התחממות חום מנוע רצינית,

בדקתי שמן ובדקתי מים לרדיאטור (וגם את כל השמנים האחרים שיש),

אבל עדיין המנוע מתחמם, אומנם הנורית לא נדלקת אבל המחוג מגיע כמעט לסוף.

המאוורר מתחיל לפעול אחרי 3/2 בשעון ולפי מה שקראתי בפורום זה סביר,

אבל הוא מפסיק לאחר 3 דק' ולאחר שהחום עולה שוב הוא מועל כאשר הוא כבר קרוב לסוף השעון.

שני דברים אני צריך לציין:

1) יש לי נזילת שמן (לא רצינית בכלל) משהו כמו שי פקקים של בקבוק ביום.

2) יש לי רעש מהאגזוז לא רעש חזק אבל רעש עמום (פוף פוף) (מקווה שאני מובן), הלכתי לאגזוזן והוא אמר לי שזה לא בעייה באגזוז, אז ממה זה יכול להיוץ?

שאלות:

1) האם אני יכול ללכת למוסך ולבקש שיסדרו את היוניט שתיתן הוראה למאוורר לפעול בחצי מהחום.

2) האם הנזילת שמן יכולה להיות אטם ראש מנוע? (לא יוצאלי עשן לבן מהאגזוז).

תודה, אביתר.

פורסם

1. זו כן נזילה רצינית.

2. ייתכן מדובר באיכות דלק ירודה. תתדלק פעם אחת מיכל מלא של 98 ותדווח אם הבעייה נפתרה.

3. לא. ובכל אופן זה לא פיתרון לבעייה.

4. יכול להיות הכל. יש לנקות את המנוע ולבדוק בדיוק מאיפה הנזילה.

5. גש למוסך בכדי לבדוק את מערכת הקירור שלך תחת לחץ.

6. תפסיק להזניח את הרכב שלך, איך אתה כבר חצי שנה נוסע ככה?

פורסם

גם לי קרתה את הבעיה הנ"ל, גם בצרפתית.

התגלה כי יש חור ברדיאטור והיוניט מקבלת בועות אוויר במקום מים, בגלל זה המאוורר נכנס לפעולה מאוחר מדי.

ממליץ לך לעשות בדיקה בלחץ אצל מוסך אמין.

 

וד"א, אם זה רדיאטור, תכין סכום נחמד.

 

ועוד משהו, הנזילה כן רצינית, טפל בה באופן יותר דחוף מהרדיאטור.

In 9.000 RPM, No One Can Here The Badgers Scream :twisted:

פורסם

לצערי הרב ההזנחה נובעת מפן כלכלי בלבד ולכן אני כל שבוע-שבועיים בודק מפלס שמן מנוע.

תודה על העצות, האם ללכת למוסך רגיל או למוסך מומחה רדיאטורים.

פורסם

חבר'ה תודה רבה,

הלכתי למומחה לרדיאטורים הוא בדק את הרדיאטור וגילה שהיה בו חור.

חשבתי שאני יצא עם נזק יותר רציני אבל "למזלי" יצא סה"כ 700 ש"ח עם עבודה.

פורסם

הרדיאטור שהוחלף היה המקורי.

הוחלף לרדיאטור חדש (לפי המחיר הוא לא מקורי)+עבודה+נוזל ב700 ש"ח.

פורסם

RAKUVI לשאלתך התיקון בוצע במוסך שרון רדיאטורים בראשון.

 

הבעייה לפי דעתי נפתרה, כי כאשר הדלקתי מזגן החום ירד לחצי, מה שלא היה בעבר.

אבל קשה לי להגיד לך אם הבעייה נפתרה לחלוטין או אם המאוורר נכנס לפעולה ב3/4 חום,

כי רק היום החליפו לי (:

פורסם
1. זו כן נזילה רצינית.

2. ייתכן מדובר באיכות דלק ירודה. תתדלק פעם אחת מיכל מלא של 98 ותדווח אם הבעייה נפתרה.

3. לא. ובכל אופן זה לא פיתרון לבעייה.

4. יכול להיות הכל. יש לנקות את המנוע ולבדוק בדיוק מאיפה הנזילה.

 

הלכתי למוסך והוא אמר לי שאם אני בודק שמן באופן קבוע ודואג שתמיד יהיה מפלס מעל המינ',

אז זה לא אמור לפגוע במנוע, כי כניראה זה אטם ראש מנוע וזה טיפול של 3000 ש"ח.

פורסם

נזילת שמן זה לא דבר בריא למנוע ויגרור עמו תקלות אחרות בעתיד.

כנראה? אין דבר כזה. או שכן, או שלא. הבדיקה פשוטה.

×
×
  • תוכן חדש...