Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפותח השרשור תתחדש,

אם אתה מרוצה ואוהב את מה שקנית עזוב את כל המקטרגים,

בסופו של דבר אתה נוסע ברכב והאוזניים והטעם שלך הם מה שקובעים.

זה ממש לא משנה איזה סט יותר טוב או מה הסיבות שקנית סט זה או אחר אם אתה אוהב את הצליל שלו.

 

 

אלי

 

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מזל שלא ראית סקאנספיק מהסדרות הישנות, לא היית משלם עליהם שקל וחצי :)

 

רק סקאן ספיק? מה עם ויפא? פירלס? עוד עשרות חברות אקזוטיות כאלה ואחרות? כולם נראים כמו בית שימוש ממוצע בתאילנד.

 

אני בכלל לא אתפלא אם כמה וכמה אחוזים מהתקציב לפיתוח רמקול בחברות האודיו המסחריות הולך על עיצוב ושטיקים.

Boss אף הגדילה והצהירה על כך בפומבי שאת הדגש שלהם במגברים הם שמים על עיצוב :roll:

 

הנה, זה מה שקרה במקרה הזה, המילה יותר נראו לו בגלל הבנייה ולכן (בין השאר) הוא הלך עליהם.

מצטער, לדעתי אין מה להשוות את הוופר של המילה לוופר של הקלרוס. בכל הקשור לאופי צליל וגוון - זה כבר רק האוזן קובעת.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר,

אם כבר מזכירים את זה, הוא לא היחיד שבודק רמקולים לפי המראה שלהם

זכור לי מפגש אחד.....:wink:

 

 

אלי

 

פורסם

וואט אר יו טולקינג אבאווט?

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אז כנראה ניר צריך לעורר את זיכרונך.

בקשר לוופרים כלשהם:lol:

אני במקרה שמעתי את חילופי הדברים.

 

אין מה לעשות, בהרבה מקרים גם העין קובעת למרות הידע שלנו והנסיון.

 

 

אלי

 

פורסם

הסיפור של הוופרים ההם לא קשור למה שאני מדבר עליו.

הבאסקט שלהם הוא כמו הבאסקט הישן שמורל השתמשה בו, הבעייה היא ששני הבאסקטים לא היו זהים והרמקול קצת ישן והוא נמסר לידי עם הלחמות מפורקות, זה מה שלא מצא חן בעיני.

 

מעבר לזה אני בטוח שהם וופרים מצויינים++, אך בזוג הספציפי הזה לא חשקתי :wink:

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
1.אין ספק שהמילה ברמה יותר גבוהה מהקלארוס.

 

2. אחריות לכל החיים או " תבוא תיקח חדש" - זה הבולשיט הכי מצחיק שקראתי לאחרונה.

 

3. לפי נתוני הT/S של הוופר ML1600- הוא אמור לנגן בנפח קטן יחסית וסגור, לעומת זאת הוופר של MLK165 אמור לנגן בנפח גדול יחסית (משהו שמתקרב לנפח של דלת סטנדרטית), הטויטר ML280 בכמה וכמה רמות מעל ML28

המסקנה מבחינת דרייברים בשני הסטים:

עם אתה מתכוון להתקינו בנפח של דלת אז האידיאל יהיה: טויטר מסט MLK2 ומידבאס מסטMLK165.

 

בברכה.

יש לי תיקון לגבי דבריך, ה1600 יכול לנגן בנפח של 3.5 עד 5 ליטר או בנפח הדלת, הוא מותאם לעבוד בשני הצורות באופן אופטימלי, ולפני שתגיב או תגיד שאני חולם אני מבסס את דברי אחרי בין 6-7 אימיילים בהתכתבות עם דרור ועם המחלקה הטכנית של הרץ באיטליה ועם אחד המנהדסים בהרץ שהיה לו חלק בבניית הדרייברים האלו.

פורסם

דוד,

 

אני שם כרגע בצד את המילה, ומתייחס לדרייברים באופן כללי.

 

אתה יכול להתכתב גם 500 מיילים ישירות לכל חברה בעולם.

אבל לא תמצא שום אלמנט ולאו דווקא המילה של הרץ- שיכול לעבוד בנפח של 3.5-5 ליטר וגם מותאם לעבוד בנפח של דלת שמתשתנה בצורה קיצונית מרכב לרכב.

זה קשקוש שלא הגיוני מכל בחינה שלא תהיה.

 

אפשר להגיד שאלמנט עובד ב3-5 ליטר אטומה ובנניח 10-15 ליטר פתוחה.

 

אבל להגיד שהוא עובד גם בנפח קטנטן של 3.5 ליטר וגם בנפח של דלת שנע בין +-24 ליטר ומשתנה עד כ40 ליטר ואף יותר מזה זה פשוט תלוש מהמציאות בצורה מופרכת לחלוטין.

 

למעשה כל אלמנט יכול לעבוד בכל נפח, אפשר גם להתקין את המילה בפרי-אייר מוחלט.

העניין הוא שהיצרן מייעד את האלמנטים לנפח מסויים שהוא יעבוד בו בצורה המיטבית ביותר.

בין נפח מיטבי לבין נפח שהאלמנט "יכול" לעבוד בו, זה כבר עולם אחר לגמרי.

להקיש מזה על יכולות X של אלמנט Y זה כבר פסול מהיסוד.

under construction..

פורסם

מנסיוני האישי אם המילה ML1600 הוא מיד באס אחד הטובים ששמעתי.

אבל

גם יצא לי לשמוע לא פעם את הקלארוס הוא ממש ממש הפטיעה אותי לטובה אני הייתי באלם מהבס שהוא יכול להוציא והנמוכים שלו.

ההצעה שלי אישית,

לך על מה שיותר זול עבורך.

באמת אתה מדבר פה על אלמנטים ברמה מאוד גבוהה ואין מצב שתיפול אם אחד מהם.

השאלה שאתה צריך לשאול את עצמך:

אם שווה לך להשקיע עוד סכום של כסף גדול, כדי לעבור מרכיב מעולה,שיענה לך על הצרכים.

לרכיב מצויין שגם יענה לך על הצרכים.

השאלה היא כסף לאומת תמורה.

 

שוב אני מזכיר אתה מדבר פה על רכיבים מעולים עם פוטנצייל שצועק לשמיים.

עם התקנה טובה אתה ממש תהנה משנהם.

פורסם

רועי אם היית עוקב אחרי התר'ד הוא ציין שהוא כבר קנה את המילה והוא מרוצה עד הגג...

 

גם אני חושב שהמילה הוא רמקול מדהים ואני מאמין שהוא אפילו טוב מהקלראוס...

 

אני גם הייתי בוחר במילה אם הייתה לי אפשרות :oops:

 

הקלארוס סט מדהים למחיר שלו ואין ספק שהוא אכן סט ברמה אך לדעתי המילה טוב ממנו.

 

יום קסום

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם
יש לי תיקון לגבי דבריך, ה1600 יכול לנגן בנפח של 3.5 עד 5 ליטר או בנפח הדלת, הוא מותאם לעבוד בשני הצורות באופן אופטימלי, ולפני שתגיב או תגיד שאני חולם אני מבסס את דברי אחרי בין 6-7 אימיילים בהתכתבות עם דרור ועם המחלקה הטכנית של הרץ באיטליה ועם אחד המנהדסים בהרץ שהיה לו חלק בבניית הדרייברים האלו.

 

אני מצטרף למה שניר כתב ואמר.

אם זה מה שדרור , מחלקה טכנית ומהנדסים של הרץ טוענים אז מדובר פה בתעודת עניות של המותג. רמקול לא יכול להיות מותאם באופן אופטימלי לשני מצבים שונים. ואם דרך זה מנסים למכור מוצר זה לדעתי מביך.

אפשר לטעון שההבדלים בתפקודם הרמקול בנפחים שונים הוא קטן , אבל לטעון שהוא אופטימלי בשניהם זה לא מקצועי.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

Mashiah כתב:

יש לי תיקון לגבי דבריך, ה1600 יכול לנגן בנפח של 3.5 עד 5 ליטר או בנפח הדלת, הוא מותאם לעבוד בשני הצורות באופן אופטימלי, ולפני שתגיב או תגיד שאני חולם אני מבסס את דברי אחרי בין 6-7 אימיילים בהתכתבות עם דרור ועם המחלקה הטכנית של הרץ באיטליה ועם אחד המנהדסים בהרץ שהיה לו חלק בבניית הדרייברים האלו.

 

אני דווקא חושב שאנו רואיים לראות את הטענות המעניינות הללו, תוכל בבקשה לצרף את ההתכתבות שלך עם המהנדסים של הרץ, (התכתבות עם דרור לא מעניינת כי יש לו אינטרס רווחי ישיר ולא עקיף).

אם זה אכן נכון, אז זה סוגר לי פינה ענקית של קיקפנל בנפח 4 ליטר וזהו :twisted:.

 

תודה.

פורסם

כמו שאמרתי דברי לא מבוססים על אוויר אלה שיחה עם אחד המהנדסים של הרץ ולאחר שלא גם אני לא הייתיבטוח שזה נשמע הגיוני הפנו אותי לדרור, הלוואי והיה לי את האימייל אבל לצערי חברה שלי מחקה אותו (אימייל משותף), בכל מקרה אלו התשובות שקיבלתי, אם זה נכון? אני לא יכול לדעת אבל זה מה שנמסר לי כשרציתי לדעת פרטים אלו.

 

עריכה : מצאתי אימייל אחד מההתכתבות עם דרור :

 

דוד שלום,

 

סט ה Mille יועד ונבנה לעבוד בתוך הדלת ולנגן בצורה נכונה וטובה ללא תיבת תהודה ( זאת הסיבה שלא מצאת נפח ממולץ ע"י היצרן) בעל נפח מוגדר, אני אישית שמעתי אותו במגוון וריאציות והוא אכן עובד מצויין בדלת שעברה טיפול החומרי איטום , עם זאת בדקתי עבורך בתוכנת TERMPRO מה יהיה הנפח הטוב ביותר אם תתעקש לבנות תיבה וזאת והתוצאה היא 3.5 עד 5 ליטר.

 

מקווה שעזרתי,

 

דרור.

פורסם

כל דרייבר שתכניס את הנתנוים שלו לתוכנה התוכנה תיתן לך נפח מומלץ לפי נתוני הדרייבר עצמו בכדי שלא לפגוע בו ולהגיע ללינאריות מסויימת, הסט יכול לעבוד שני צורות, איזה טובה יותר אני לא יודע אבל שמעתי אותו כבר על דלת אוטמה וכרגע הוא מיודע להכנס לבנייה שהיא באמצע לתיבה של 4 ליטר וטיפה , במידה וישמע לא טוב מקסימים אני יפתח מאחורי התיבה "פורט" על מנת שיראה את הנפח של הדלת .


×
×
  • תוכן חדש...