Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הבחור שמוכר לי את ה MILLE אמר לי שמע אם קורה לך משהו אתה בא אליי מקבל חדש במקום.... בלי משחקים מיותרים , בחור שאני מכיר כ- 4 שנים...

 

על הקלארוס הוצע לי אחריות לשנתיים בלבד וזאת גם בתנאי שאתקין אצל הבחור שהציע לי את הקלארוס , שלוקח 1000 שקל רק על ההתקנה לא כולל חיווט ... קצת גדול עליי הסכום בשביל ההתקנה

 

אם יש מאיפה לקנות את הקלארוס עם אחריות ? אשמח שתגיד לי

 

תשמע או שאתה תמים, או שהוא שקרן או שכל התשובות נכונות.

 

אחריות היא תמיד רק על פגם במוצר, וזה ב100% מהמקרים לשנה אחת בלבד.

אם יש יבואן שנותן אחריות לשנתיים זה בד"כ מגובה בעובדה שאתה מחוייב להתקין אצל מתקין מורשה מטעם היבואן.

זה דבר ולגיטימי בכל העולם, התקנות אצל דילרים מורשים מגובות בשנתיים אחריות בשעה שהתקנה אצל מתקינים לא מורשים מגובת בשנה אחריות.

זה אומר שאין אחריות- אלא במקרה ואתה בוחר להתקין אצל מתקין לא מטעם היבואן או בתקנה עצמית, האחריות תהיה שנה- במקרה ואתה תתקין אצל מתקין מורשה האחריות תורחב לשניים.

 

כנראה שפשוט לא הבנת נכון או שלא היו מספיק ברורים איתך בנושא זה.

 

על רמקולים שנשרפו אין בכל מקרה אחריות, אז לרוב מדובר על בעיה בקרוסים או בעיה בהדבקות או משהו שלא נגרם כתוצאה משימוש לא נכון.

 

זה שאתה מכיר בעל חנות 4 שנים, עדיין לא הופך אותו ליבואן הרץ בישראל, ולכן אני לא מבין איך הוא יכול לספר לך סיפורים שלא על פי שירות היבואן.

וזה אני אומר מהכירות אישית עם היבואן.

 

אני כבר אומר לך ואתה מוזמן לצטט אותי בזמן המתאים, שאין שום סיכוי שאם ישרפו לך האלמנטים אתה תקבל חדשים במקום.

אם זה היה הדבר, חצי פורום היה רוכש מאותו בחור שאתה מדבר עליו.(שאני לא מבין למה זה סוד גדול)

 

בנוגע למחיר ההתקנה ,זה כבר סיפור אחר- רק קח בחשבון שמה שאתה משלם זה מה שאתה מקבל.

טעמו המתוק של המחיר הזול מתבטא אח"כ בזה שתפתח את הדלת ויפול עלייך קרוס, או הרמקול או שניהם.

שלא נדבר על ערמות של כבלים מתחת למושב האחורי, וטריליון קליפסים שבורים ברכב המובילים לקרקושים כאילו אתה נוסע בריקשה.

 

אני מקווה בשבילך שאתה בוחר במתקין מקצועי.

 

תעשה מה שנראה לך מבחינת התקנה, אבל האופציה הראשונה של הרץ עם אחריות פלאים+ התקנה במחיר זעום נראית לי אישית הרבה יותר בדיונית מאשר התקנת קלארוס במקום מוכח שהיבואן קבע שהוא אמין ב100% ועל כך נותן לך שנתיים אחריות, או בהתקנה במקום אחר עם שנה אחריות כפי הנהוג בישראל ובעולם כולו.

under construction..

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ניר, תודה על החיזוק.

מילים כדורבנות.

 

הסיפור הזה קצת מזכיר לי בדיחה:

 

היה למישהו פגישה במס הכנסה בענין גובה השומה שיידרש לשלם, התייעץ הלה עם זוגתו היאך להתנהג. אמרה לו תלבש סחבות, יחשבו שאתה תפרן וירחמו עליך, לא היה רגוע וניגש לרואה החשבון שלו. הרו"ח דווקא המליץ לו ללכת לבוש טיפ-טופ מיליון דולר עם ג'יימס בונד, חפיסת סיגריות ועניבה, הם יחשבו שאתה איש עסקים ויסתדרו איתך.

 

הבחור היה מבולבל, לא ידע מה לעשות וניגש לרב לשאול מה עושים. הרב אמר לו בוא ואספר לך סיפור.

 

בחורה לפני ליל הכלולות התייעצה עם אמה איך להכנס לחדר המיטות. אמה המליצה לה להתכסות ולהתעטף היטב כדי ליצור עניין.. לא הייתה רגועה ושאלה את חברתה הטובה, זו המליצה לה לבוא בלבוש מינימלי וחושפני..

 

שאל האדם את הרב, וכי מה קשור הסיפור הזה למקרה שלי? ענה לו הרב "זה לא משנה מה תעשה, בכל מקרה י**ינו אותך".

 

מוסר השכל:

 

אף אחד לא פראייר.

פורסם

קודם כל סיפור עם מוסר השכל מעולה !!

 

דבר שני - שנה אחריות היא מה שנותנים על רמקול, אם אתה רוצה אחריות מורחבת מן הראוי שתהיה התניה בידי היבואן,

אתה לא רוצה אתה לא חייב, אתה יכול לקחת קלארוס עם אחריות לשנה ולהתקין בכל מקום

 

אתה גם יכול להתקין מילה, ולהיות עם אחריות 10 שנים, איך זה ישמע - עיניין אחר :shock:

פורסם

רוב הסיכויים לנזק נובעים מקליפינג של מגבר חלש מדי, או עיוותים אחרים (בד"כ תוצאה של כיוונים לקויים).

אם מדובר ברכיב איכותי והתקנה ראוייה, הסיכוי לנזק יהיה קלוש.

 

 

נ.ב.

תבחר את מה שנשמע לך הכי טוב.

לא נראה לי שתצליח לשמוע את האחריות, גם אם היא "מורחבת לארבע שנים",

פורסם

חבר'ה עם כל הכבוד לקלארוס לדעתי המילה רמקול ברמה גבוהה ממנו...

 

זו דעתי כמובן, משמיעה שלי אני יותר אוהב את גוון הסאונד של המילה.

 

לגבי אחריות, לי היה הרץ אנרג'י ולאחר שהיה תקול הוחלף בסט חדש (ארוז בשרינק)...

 

אל תשמיצו סתם, על סמך מקרה אחד או אחר, אולי במקרה שלו אכן הוא מכיר מישהו שידאג שהוא יקבל את אותו השרות שאתם הייתם רוצים לקבל.

 

אני אישית לא מתחבר לסאונד של המורלים למינהם אך זה לא אומר שהם רמקולים לא טובים (אפילו מעולים)

אני אמליץ על מורלים על אף שאני אישית לא הכי מתחבר לסאונד שלהם, שאותו אדם יחליט מה הכי מתאים לו.

 

הן מבחינת סאונד, והן מבחינת מחיר (אלמנטים והתקנה)

 

מחזק את חברי פה לגבי רמת התקנה וחשיבותה לסאונד ברכב :

אלמנטים ברמה זו דורשים התקנה איכותית,בידוד אקוסטי (איטום) וחיווט איכותי.

בלי זה אתה פשוט עושה אבל לסט המדהים שאתה רוכש (בין אם זה הקלארוס ובין אם זה המילה..)

 

המוצרים שאודיו סיסטם מייבא הינם מוצרים איכותיים בין אם זה הרץ או אודיסון (שחצי מהמערכות SQ בפורום מוגברים על ידם) או דיינמיט אקסטרים...

 

אם השירות שלו לא מתאים, לא יודע אני לא נתקלתי בבעיה מיוחדת.

ומקווה שלא להתקל (ומאחל לכולם כמובן)

 

כך בשורה תחתונה תיתן לאוזן שלך להחליט ולא לאחריות או ההתקנה.

 

דרך הצלחה

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

1.אין ספק שהמילה ברמה יותר גבוהה מהקלארוס.

 

2. אחריות לכל החיים או " תבוא תיקח חדש" - זה הבולשיט הכי מצחיק שקראתי לאחרונה.

 

3. לפי נתוני הT/S של הוופר ML1600- הוא אמור לנגן בנפח קטן יחסית וסגור, לעומת זאת הוופר של MLK165 אמור לנגן בנפח גדול יחסית (משהו שמתקרב לנפח של דלת סטנדרטית), הטויטר ML280 בכמה וכמה רמות מעל ML28

המסקנה מבחינת דרייברים בשני הסטים:

עם אתה מתכוון להתקינו בנפח של דלת אז האידיאל יהיה: טויטר מסט MLK2 ומידבאס מסטMLK165.

 

בברכה.

פורסם

ככה בשביל לסכם את הדיון הזה : היום הייתי אצל המתקין - תומקאר ברינתיה...שד"א עובד עם היבואן הראשי של HERTZ .

ההתקנה הייתה מאוד טובה , כל בורג ובורג חזר למקום - ועקבתי אחרי הכל ... כל קליפס חזר בשלמותו , הותקן חיווט של AUDISON שהומלץ על ידו , העביר לי מינוס והכל כמו שצריך הכל פועל יופי , RCA ומתח כל אחד בצד נפרד .

בסיום ההתקנה , הזמין תומר את לא אחר מאשר היבואן של הרץ , שיכוון לי את הסט מילה שרכשתי (סט מדהים , לא יודע למה דיברו עליו רעות פה ... לא חשוב) על ההגברה של sundown 100.4

התוצאה מדהימה, אני אישית מרוצה עד הגג !

לא רק , שתומר פינק לי באיטום הדלתות , בהעברת חיווט חדש לדלתות (לאלה שחושבים שהוא מחפף , עשה את זה כמו גדול ... )

מרוצה , מרוצה , ושוב ... מרוצה !

HU - Alpine 9887 | Speakers - Hertz MLK2

Midbas Amplifier - GENESIS Series 3 dual mono

Twitter Amplifier - GENESIS Series 3 four channel

Subwoofer Amplifier - ROCKFORD 1001BD | Sub - IDMAX

פורסם

תתחדש על הרכישה ותהנה ממנה כמה שיותר.

נחמד לראות מישהו שמרוצה מההתקנה שלו כל כך מהר.

נ.ב:יש תמונות מההתקנה?

פורסם

תמונות מההתקנה אין... לא חשבתי על זה בכלל ... שתבינו כ"כ התרגשתי שיצאתי מהבית ובדרך גיליתי ששכחתי כמה מהרכיבים בבית

 

תמונות של תוצאה סופית אני אפרסם בקרוב (אין כ"כ מה לראות, חוץ מפלטה וכל זה .. )

 

ולקחתי את mlk 165 ... סט פצצה מאוד אהבתי

HU - Alpine 9887 | Speakers - Hertz MLK2

Midbas Amplifier - GENESIS Series 3 dual mono

Twitter Amplifier - GENESIS Series 3 four channel

Subwoofer Amplifier - ROCKFORD 1001BD | Sub - IDMAX

פורסם
1.אין ספק שהמילה ברמה יותר גבוהה מהקלארוס.

 

בוריס,

 

אולי תפרט קצת ? מה עושה את המילה ברמה יותר גבוהה מהקלארוס ? לא כל כך ברור לי העניין הזה.

מהנסיון האישי שלי עם הסט הזה (MLK165) אני יכול להגיד שאין בו שום דבר ברמה יותר גבוהה מהקלארוס, לכן אשמח אם תפרט.

 

דני.

פורסם
לאחר ששמעתה את הקלארוס וגם את ה-MLK165 מה דעתך על שני הסטים.?

נ.ב כמה עלה לך ה-MLK165.?

 

אני אישית יותר התחברתי ל MLK165 ...יותר קולע לי בסאונד שלו... גם החומרים האיכות היציקה ... רמה אחרת לדעתי

 

לגבי המחיר ? קצת יקר .. מעדיף שלא לפרסם אותו ...

HU - Alpine 9887 | Speakers - Hertz MLK2

Midbas Amplifier - GENESIS Series 3 dual mono

Twitter Amplifier - GENESIS Series 3 four channel

Subwoofer Amplifier - ROCKFORD 1001BD | Sub - IDMAX

פורסם

אתה מתכוון שהמילה נראה יותר טוב ?

 

אולי כדאי שאני ספויילר לקלארוס :D

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
אני אישית יותר התחברתי ל MLK165 ...יותר קולע לי בסאונד שלו... גם החומרים האיכות היציקה ... רמה אחרת לדעתי

לגבי המחיר ? קצת יקר .. מעדיף שלא לפרסם אותו ...

מזל שלא ראית סקאנספיק מהסדרות הישנות, לא היית משלם עליהם שקל וחצי :)


×
×
  • תוכן חדש...