Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה.

MLK 165 מנגן טוב מאוד בנפח של דלת.

בנפח מתקבל Q-0.548

כדי לקבל Q-0.7 הוופר דורש 9 ליטר.

ניתן גם לדחוס אותו לנפח של 2.9 ליטר רק אז ה Q יהיה שווה ל 1 ותתחיל ירידה מ 100 הרץ.

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

Borka,

תיאורתית וטכנית אתה בוודאי צודק, אך הפרקטיקה ברכב, למרות, ובגלל המגבלות הרבות מוכיחה קצת שונה ולכן אני מחזק את דברי איתמר.

 

קח את האילייט לדוגמה, שמורל רק עכשיו פרסמו בלימיטד אדישן את הנפח המומלץ, היה נשמע מדהים בנפח דלת, בהנתן ההגברה והכוונים הנכונים.

 

גם אם המצב האופטימלי הוא נפח מסויים קטן, ברכב, בשונה מבבית, ניתן להגיע לתוצאות מצויינות, גם בנפחים גדולים יותר-בדלת.

 

3 ליטר זה כמו 2 קנקלים

אלי, לא כולם -כמונו- זוכרים קנקלים.. :-)

פורסם

ניר אני לא ממציא שום גלגל אלה מראה את האינפורמציה שקיבלתי וכמו שכבר אמרתי היה גם מהנדס של הרץ שאמר שהמידבאס יעבוד בצורה מצויינת בשני האופציות אך לצערי אין לי את האימייל על מנת להראות, אני לא מנסה להוכיח לכם כלום, אני יבנה תיבה בכל מקרה למען הספורט מה שנקרא ויבחן את המידבאס לאחר שאני מכיר את התנהגותו בדלת אטומה כמו שצריךץ

 

לצביקה זה גם עניין של טעם, לדעתי כל האילייטים ששמעתי שניגנו בנפח הדלת נשמעו גרוע ולא משנה איזה הגברה או בידוד, הכל עניין של ניסוי וטהייה, כל רכב שונה בגודלו זויוותיו צורתו ונפחו ועוד הרבה פרמטרים, ברגע שיש דרייבר מנסים לנצל אותו על תום מכל הבחינות, והתקנה נכונה חשובה לעתים יותר מהגברה טובהץ

דוד.

פורסם
Borka,

תיאורתית וטכנית אתה בוודאי צודק, אך הפרקטיקה ברכב, למרות, ובגלל המגבלות הרבות מוכיחה קצת שונה ולכן אני מחזק את דברי איתמר.

 

קח את האילייט לדוגמה, שמורל רק עכשיו פרסמו בלימיטד אדישן את הנפח המומלץ, היה נשמע מדהים בנפח דלת, בהנתן ההגברה והכוונים הנכונים.

 

גם אם המצב האופטימלי הוא נפח מסויים קטן, ברכב, בשונה מבבית, ניתן להגיע לתוצאות מצויינות, גם בנפחים גדולים יותר-בדלת.

 

 

אלי, לא כולם -כמונו- זוכרים קנקלים.. :-)

 

צביקה, עם זה אני לא כלכך מסכים.:)

מנסיון רב מאוד עם האילייט, ב5 שנים האחרונות תמיד המלצתי על נפחים קטנים לאלמנט הזה.

נפח של 8-10 ליטר נותן את התוצאה הטובה ביותר והאופטימלית.

under construction..

פורסם

אולי אנשים יקפצו ויגידו שאני לא אוביקטיבי , אבל לטעמי האלייט הכי טוב שיצא לי לשמוע היה אצלי ברכב וזה היה בנפח הדלת.

 

אבל בלי קשר אין ספק שעניין הנפח משפיע ואם האלמנט תוכנן לעבוד בנפח קטן אז זה מה שצריך לספק לו - רק שעבור תחום הרכב אלמנט שתוכנן לעבוד בנפח קטן זה אלמנט עם חיסרון גדול מאוד שצריך לזכור להכיר ולהיות מוכן להשקעה הכספית שזה גורר.

 

לגבי ההרץ - לפי מה שידוע לי אין לו פטור מחוקי הפיזיקה :wink: , מה שאומר שהוא יתנהג בצורה אופטימלית בנפח מסוים . היות ואין לי מספיק ניסיון עם האלמנט הזה אני לא יודע להגיד מה הנפח הזה. אבל הוא נפח מסוים . ולא גם וגם.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

ניר, הדגשת את השורה הלא נכונה..

 

עם מה אתה לא מסכים? עם זה ש

גם אם המצב האופטימלי הוא נפח מסויים קטן, ברכב, בשונה מבבית, ניתן להגיע לתוצאות מצויינות, גם בנפחים גדולים יותר-בדלת.

?

זה בדיוק מה שאמרתי, וזה בדיוק מה שאמרת אתה.

נפח של 8-10 ליטר נותן את התוצאה הטובה ביותר והאופטימלית

נכון, יש מצב אופטימלי, ומורל ממליצים ומצהירים עליו, ויש לך נסיון עם זה. אבל במצב הלא-אופטימלי של נפח דלת, יכולים לקבל תוצאות מצוינות גם, גם אם כי, לא הכי טובות ואופטימליות.

 

משיח,

כל האילייטים ששמעתי שניגנו בנפח הדלת נשמעו גרוע ולא משנה איזה הגברה או בידוד,

זכותך לחשוב כך, אני חושב שקצת נסחפת. לא משנה איך, תמיד זה נשמע גרוע? ממש גרוע?

פורסם

העניין עופר שאני גם חושב כך אבל זאת לא בדיוק התשובה שקיבלתי ולכן ואני בונה את התיבה ואני בסוף יפתח אותו מאחורה במידה ואני יחשוב שהמידבאס נשמע טוב פחות ואז מקסימים הוספתי 4 ליטר לנפח הדלת.

 

צביקה כמו שאמרתי זה מה שאני שמעתי,"על טעם ריח וסאונד אין להתווכח" :)


×
×
  • תוכן חדש...