Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

הרכב של אימי מתחיל לעשן כל בוקר וחשבנו להחליף אותו למשהו מתקדם יותר.

ישר עלה במוחי הפורד, אך עם התייעצות עם מכונאי שאני מעריך מאוד אמר שהרכב לא הכי אמין.

ורציתי להתעייץ עם אנשים שמחזיקים ברכב הזה ולא משמועות האם הרכב אמין או לא.

1.האם מחירי הטיפולים סדירים יקרים משמעותית מהמאזדה?

2.האם יש לרכב מחלות שעושות את החיים קשים?

3.איך המנוע והגיר של הרכב מבחינת האמינות? במונדאו של חבר שלי שעברה 125 אלף ק"מ

יש דפיקה ממש חלשה שמעבירים הילוכים למשל מרווס לדרייב האם זה אומר שהגיר בסוף חייב?

אבל מצד שני לחבר אחר יש במוו סדרה 5 שנת 2002 שעברה 100 אלף ויש גם דפיקה בגיר אז נראה לי שזה

בלאי טבעי אך אשמח לשמוע תגובה בנושא.

בנוסף שמעתי שהרכב לא נסחר במחירון אלא הרבה למטה

כמה אפשר להוריד בערך מהמחירון על רכב שמור?

 

בקיצור,

אשמח לשמוע תגובות

תודה

תמיר

תמיר.

פורסם
אז בקיצור אתה אומר שמרכב עם בעיית עישון אתה עובר לרכב עם בעיית שתייה?...:-P

 

ואתה אומר את הפנינים הללו כי יש לך מונדאו?

כבעלים של מונדאו 02' הרכב לא שתיין כלל, צריך לזכור שמדובר ברכב גדול עם מנוע 2.0 ליטר (שגם עבד מס' שנים) אז צריכת הדלק סבירה מאוד יחסית לאוטו (צריכה ממוצעת של 1 ל 11 לפי מחשב הדרך).

 

מבחינת אמינות, חוץ מגיר שהלך לי באוטו (קניתי עם 150.000 ק"מ היום 190.000) וטיפולים, לא התקלקל כלום באוטו.

 

האוטו נוח, מאובזר ומרווח והוא מ-א-ו-ד ממולץ בעיקר בגלל שהמחיר שלו ברצפה (מחירון 43.000 ולפעמים יש מחירי שוק נמוכים מכך {גילוי נאות: שלי גם מפורסמת למכירה בהרבה פחות מהמחירון}) והביטוח ממש זול.

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

×
×
  • תוכן חדש...