Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין מצב כזה לוותר על איטום.

אני אישית בידדתי רק את הדלתות, אני חושב שזה יספיק לך.

אם לא תיהיה מרוצה ותשמע עדיין רעשים תמיד אפשר להוסיף איטום במקומות המיועדים לפורענות.

אבל חייב איטום דלתות קדמיות.

פורסם

אם יש 8 אלף שח ואתה רוצה לבנות מערכת במה קידמית {גם אם בעתיד תוסיף רמקולים מאחורה}

הייתי בונה את המערכת בצורה אחרת ,לדעתי השקעה גבוהה מידיי בסאב +מונובלוק

800RMS זה מעל ומעבר למה שצריך בסופר לאנסר-

 

אני הייתי בונה את המערכת כך:

 

סאב JL אודיו W3

מגבר סאןדאון 100.4

רדיודיסק חדש\משומש עד 1000 שח

סט 3WAY מורל אילייט 6.5 כולל בניות

התקנה איכותית

 

בשלב מאוחר תוכל להוסיף מונובלוק וסט אחורי

פורסם
אין צורך לצטט את ההודעה שמעליך

 

בנוגע לאיטום דלתות זה היהי כלול בהתקנה.

ולאט לאט אני אקנה עוד יריעות איטום לכל האוטו.

| 2DIN: Pioneer AVHX25550BT|

| AMP: Genesis Dual-Mono | Comp: CLARUS C61-2 + L1PRO |

| (Mono: Rockford 1500-1BD | Sub: AA Havoc 15 (DC recon lvl 4 |

 

 

פורסם

מערכת במה קידמית 2WAY היא מערכת לוקה בחסר ,מערכת גם צריכה להיות מאוזנת

כאשר העדיפות הגבוהה ביותר היא לסט 3WAY בניות והתקנה איכותית ,חיווט איכותי ברמה גבוהה

יכול לעלות לך לא מעט כסף, הייתי מציע שתיצור קשר עם איש מקצוע ותברר עלויות של בניות התקנה ואיטום.

בסופו של דבר התוצאה צריכה להראות כך:

attachment.php?attachmentid=142601&d=1232230735

פורסם

לא הקלארוס לא מגיע כך,הקלארוס הוא סט 2WAY המורכב ממידריינג+ טוויטר+קרוס פסיבי

http://www.12velectronics.com/servlet/the-78/HAT-Hybrid-Audio-Technologies/Detail

 

המורל אילייט הוא סט 3WAY המורכב ממידבאס+מידריינג+טוויטר+קרוס פסיבי ודורש בניות כפי שאתה יכול לראות בתמונה

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=35564

פורסם

הרכב אכן של צביקה.

 

המידבאס זה מורל הייבריד .

המיד זה L4 .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אבל אצל צביקה זה הייברד עם מידריינג' של הייברד אודיו אם אני זוכר נכון.

 

עריכה: הקדימו אותי.

 

לא כל אחד מחפש סט 3WAY, ובמיוחד שההשקעה תיהיה הרבה מעל ל8-9K.

פורסם

אי אפשר לענות לך שאתה מדבר על "סדרות של DLS" . צריך להיות קצת יותר ספיציפי על מנת להשוות.

 

בכל מקרה בתקציב של עד 2000 שקל הקלאורוס הוא לדעתי הסט המוצלח ביותר ובקלות. למרות זאת , וזה נכון לגבי כל סט , רצוי שתשמע באוזניך את הסטים , יש דעות לכאן ולכאן.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
מערכת במה קידמית 2WAY היא מערכת לוקה בחסר ,מערכת גם צריכה להיות מאוזנת

כאשר העדיפות הגבוהה ביותר היא לסט 3WAY בניות והתקנה איכותית ,חיווט איכותי ברמה גבוהה

יכול לעלות לך לא מעט כסף, הייתי מציע שתיצור קשר עם איש מקצוע ותברר עלויות של בניות התקנה ואיטום.

בסופו של דבר התוצאה צריכה להראות כך:

 

יש לך מושג מה עלויות לבנייה לסט 3 חלקים ברמה הזאת שאתה מעלה בתמונתו של הרכב של צביקה??

 

לבחור יש תקציב של 8000ש"ח לכל המערכת+ התקנה כאשר מרכיב הבניות בתקציב הזה הוא לא ריאלי לכזאת עבודה ובטח ובטח שלא כולל איטום.

רק בניות בדלתות+קיקפאנלים כמו שנעשו אצל צביקה זה כבר יותר ממחצית התקציב שלו.

 

ברור שזה רצוי והכי מומלץ ללכת על סט 3 חלקים מותקן בבניות עם זוויות ונפחים מתאימים, אבל במסגרת תקציב קשיח של 8000 ש"ח למערכת קומפלט זה פשוט מנותק מהמציאות.

 

בנוסף כתבת לו כך:

אם יש 8 אלף שח ואתה רוצה לבנות מערכת במה קידמית {גם אם בעתיד תוסיף רמקולים מאחורה}

הייתי בונה את המערכת בצורה אחרת ,לדעתי השקעה גבוהה מידיי בסאב +מונובלוק

800RMS זה מעל ומעבר למה שצריך בסופר לאנסר-

 

אני הייתי בונה את המערכת כך:

 

סאב JL אודיו W3

מגבר סאןדאון 100.4

רדיודיסק חדש\משומש עד 1000 שח

סט 3WAY מורל אילייט 6.5 כולל בניות

התקנה איכותית

 

בשלב מאוחר תוכל להוסיף מונובלוק וסט אחורי

 

בוא נחשב רגע:

JL-W3 = ב1400-1500ש"ח(כולל תיבה).

סאן-דאון 100.4= במחיר של 1800ש"ח.

HU ב1000 ש"ח.

סט של מורל אילייט 3WAY =ב3700ש"ח.

 

סה"כ 8000ש"ח בול.

 

עכשיו אני רוצה לדעת איפה בדיוק הוא עושה בניות לסט 3 חלקים + איטום ב0ש"ח?:shock:

 

או במילים אחרות, תשתדל להבא לתת המלצות הגיוניות ותואמות לדרישות המבקש אותם, כי אחרת אתה סתם מטעה ומוליך שולל.:idea:

under construction..

פורסם

חסר לו פה עוד איזה 3 אלף שקל לבידוד ובניה לאילייט ואני נחמד עם המחיר,אני חושב שקלארוס היא בחירה מעולה,אולי באמת עדיף לרדת לסאב כמו ארסנל או W3 כדי לחסוך כמה גרושים לטובת הבידוד,אבל הוא חייב לשמוע את שני הסאבים כי הם שונים לגמרי.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

אלמוג_נחשון בנה לעצמו מערכת לבד

סאנדאון 100.4=1800 שח

סאנדאון 1000.1=1800 שח

סאב AA כאוס=1800 שח

תיבה לסאב 200 שח

רדיודיסק משומש 900 שח

HAT קלארוס =1950 שח

----------------------------

סהכ 8450 שח לא כולל בידוד והתקנה

 

אני הצעתי

סאןדאון 100.4=1800 שח

רדיודיסק משומש \חדש =900-1000 שח

סאב JL אודיו W3 כולל תיבה 1500 שח

סט מורל אילייט 6.5 3WAY עולה 3250 שח

----------------------------------------

סהכ 7450 שח לא כולל בידוד והתקנה + לברר אצל בעל מקצוע כמה עולה בניות בקיק-פאנל.

מה שהשתנה בהצעה זה שהיא זולה ב-1000 שח לפני עבודה עלות בידוד והתקנה לא היו מחושבות

אני מעריך בניות ב-2000 שח עבודה מה שאומר שההצעה בכללי תהיה יותר יקרה ב-1000 שח

מהתקנה של סט 2WAY ,ואם זה יקר לבחור הוא יכול לבחור סט 3WAY של DLS יותר זול למשל:

http://www.cheaper.co.il/Product.asp?ProID=581

ואז העלות תהיה 200-300 שח יותר מהעלות המקורית המתוכננת שזה זניח.

בכול אופן אם בונים מערכת במה קידמית איכותית היא חייבת להיות 3WAY.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...