Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן, בשתי התיבות ניתן לנהוג במצב אוטומטי מלא.

 

לסיכום: התיבה הרציפה ממולצת יותר מהרובוטית בשל חלקות החלפת ההילוכים.

נדייק אותך עוד קצת, בגיר רציף אין מספר הילוכים קבוע, אלא "אינסוף" יחסי העברה (רצועה הנעה על קונוס ללא מצבים קבועים). לכן גיר רציף לא באמת מעביר הילוכים :) מכאן נובעת ה"חלקות" בנסיעה. דבר נוסף שטוב בגיר הזה, צריכת הדלק. מחשב הגיר יודע למקם את הרצועה במיקום האופטימאלי מבחינת זמינות כח בכל רגע נתון.

 

אכן, הגיר הרציף מומלץ יותר, בעיקר בגלל שהוא מגיע בדגם ה ELX המאובזר והחזק יותר.

!AWDSOME

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תוסיף עוד טיפה ותוכל לקחת פאביה 2003 (השנה שבה עברה מתחית פנים), תקבל הרבה יותר מפונטו, אך אם לא תמצא כזאת, תלך על ה ELX (שגם קשה למצוא, אבל אפשרי ביותר. יש להן שוק מעולה)

פורסם

חזרתי עם דילמה נוספת

ראיתי שבפונטו יש את האקטיב עם 8 שסתומים ו60 כ"ס

לעומתה ישנה הדינמיק עם 16 שסתומים ו80 כ"ס

השאלה האם בזמן נסיעה זה מורגש, הדבר האחרון שאני רוצה זה לתת פול גז בניוטרל.:mm_eek:

אם אין הבדל אז מצאתי אוטו נחמד של האקטיב ואם יש הבדל אז אהיה מפוקסת מבחינת חיפוש על הדינמיק

וסתם לצורך השוואה - כמה כ"ס יש ביונדאי אקסנט 2003 אוטומט?:?:

פורסם
חזרתי עם דילמה נוספת

ראיתי שבפונטו יש את האקטיב עם 8 שסתומים ו60 כ"ס

לעומתה ישנה הדינמיק עם 16 שסתומים ו80 כ"ס

השאלה האם בזמן נסיעה זה מורגש, הדבר האחרון שאני רוצה זה לתת פול גז בניוטרל.:mm_eek:

אם אין הבדל אז מצאתי אוטו נחמד של האקטיב ואם יש הבדל אז אהיה מפוקסת מבחינת חיפוש על הדינמיק

וסתם לצורך השוואה - כמה כ"ס יש ביונדאי אקסנט 2003 אוטומט?:?:

בהשוואה לרנו קליאו - ראיתי שלרנו יש מנוע יותר חזק והן פחות או יותר באותו גודל.. איך הרנו קליאו B2 2003 אוטו' בהשוואה מבחינת דלק, טיפולים, חלפים וכד' ביחס לפיאט? זה רכב ראשון שאני קונה ועוד בכזה סכום..ממש לא בא לי להתחרט עזרה מישהו??


×
×
  • תוכן חדש...