Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יצחק לוי התחיל לפחד כנראה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6405 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהמשך לכתבה שפורסמה אמש ב-YNET על ירידת ערכן של המכוניות המשומשות במחירון דצמבר הקרוב ב-10%, נראה שלוי יצחק הבין שמעשיו הן על גבול הפלילי והעסק שלו עשוי להתמוטט.

היום פורסמה "כתבת תיקון" בכלכליסט.

 

http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3155622,00.html

 

בושה וחרפה - צריך להחרים את המחירון של המנוול ולעבור לעבוד עם מחירונים "לא תלויים" - לא כאלו שמפרסמים בתוכם את כל חברות הליסינג וחברות הביטוח.

 

צריך פשוט להחרים ולהחליט להתייחס למחירונים אמינים ובלתי תלויים אחרים - עד שגם הם "יזוהמו".

 

בהצלחה....

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פשוט בנאדם שפל - חושב שהוא יכול לקחת לידיו את העניינים ולעשות כרצונו.

 

טוב מאוד שהעמידו אותו במקומו!

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

שירשום במחירון מה שבא לו. כבר כולם יודעים שהמחירון הוא בגדר המלצה בלבד, וגם ההמלצה הזו כבר ידועה ככזו שאינה שנויה במחלוקת.

 

תירוץ של מוכר רכב בדבר מחיר גבוה ממחיר השוק "יש מחירון" יש שישלח את המוכר, למכור את האוטו ,למר לוי יצחק והמחירון שלו.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

הוא לא מפחד (מי שראה אותו, הבן אדם נראה כמו מאפיונר סיציליאני :-)), אלא פשוט קיבל מספר טלפונים זועמים ממנהלי חברות הליסינג, שהציעו לו הצעה שלא יכול היה לסרב לה... :roll:

פורסם
שירשום במחירון מה שבא לו. כבר כולם יודעים שהמחירון הוא בגדר המלצה בלבד, וגם ההמלצה הזו כבר ידועה ככזו שאינה שנויה במחלוקת.

 

תירוץ של מוכר רכב בדבר מחיר גבוה ממחיר השוק "יש מחירון" יש שישלח את המוכר, למכור את האוטו ,למר לוי יצחק והמחירון שלו.

 

כן כן בלה בלה , המחירון שהוא קובע משפיע ישירות על הפיצוי שתקבל על הרכב שלך במקרה של אובדן\גניבה

 
 

 

 
 
פורסם

מה לעשות, אבל מישהו צריך לקבוע את מחירן של מכוניות לצורכי ביטוח.

על סמך מה יקבע ערכן ?

בסיכומו של עיניין כוחות השוק חזקים הרבה יותר מלוי יצחק או כל שמאי אחר והם אלו שמכתיבים את רמות הביקושים והמחירים בשוק המשומשות.

כל אדם המוכר מכונית רשאי לדרוש בעבורה כל סכום שיחפוץ.

ישלמו לו - סימן שהמחיר היה ריאלי.

לא ישלמו לו - המחיר לא היה ריאלי.

פשוט מאד.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

עולה לי לראש המשפט, לא זוכר מאיזה סרט:

Dont be afreid.

Be terryfied!!!.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
הוא לא מפחד (מי שראה אותו, הבן אדם נראה כמו מאפיונר סיציליאני :-)), אלא פשוט קיבל מספר טלפונים זועמים ממנהלי חברות הליסינג, שהציעו לו הצעה שלא יכול היה לסרב לה... :roll:

 

 

בדיוק.. הנה ההוכחה.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

אולי סוף כל סוף יבין העם בציון מי עד היום הכתיב את מחירי הרכב שלהם, וכמה "אמין" היה המידע הנ"ל..

 

האדם שקבע שערכה של C5 מודל 2005 מקביל בקושי לזו של קורולה מודל 2002..

 

היה איזה שר אוצר שקרא במשבר הכלכלי הגדול בשנות ה80 , משוגעים תרדו מהעץ.. , אולי הנס הזה יקרה כעת.

יסביר לי מר יצחק הנכבד איך , אבל בדיוק איך ב 24 שעות מסקנות של חודשי סקרים לפי עדותו השתנו ???

 

מסריח ....

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אני ממש לא מבין על מה אתם מתלוננים, קניתי סניונג מוסו ספורט שנת 2005 במחיר שוק של 69K ש"ח (כי השוק מת היום).

ביטחתי אותו במקיף.

הרכב עבר טוטל-לוס שלא באשמתי.

קיבלתי 105K ש"ח עפ"י מחירון רב"ן לוי יצחק ובא לציון גואל. :lol:

הלכתי וקניתי אחד חדש יותר ומטופל יותר ב 75K ש"ח ונשארו לי 30K ש"ח באדיבותו של הרישפון לציון.

 

כל עוד מחירי השוק נמוכים בצורה משמעותית, מצידי שיהיה כתוב שם שהאוטו שלי שווה מה ששילמתי+7542%.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אני ממש לא מבין על מה אתם מתלוננים, קניתי סניונג מוסו ספורט שנת 2005 במחיר שוק של 69K ש"ח (כי השוק מת היום).

ביטחתי אותו במקיף.

הרכב עבר טוטל-לוס שלא באשמתי.

קיבלתי 105K ש"ח עפ"י מחירון רב"ן לוי יצחק ובא לציון גואל. :lol:

הלכתי וקניתי אחד חדש יותר ומטופל יותר ב 75K ש"ח ונשארו לי 30K ש"ח באדיבותו של הרישפון לציון.

 

כל עוד מחירי השוק נמוכים בצורה משמעותית, מצידי שיהיה כתוב שם שהאוטו שלי שווה מה ששילמתי+7542%.

 

זה הרשפון לטבעון.

 

ואתה פוקסיונר. לך תסביר את המשוואה לבעלים של קליאו ספורט.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

תן לי להחליט מה מגעיל לי ומה מגדיל לי.

לעניין, בעקבות המקרה הנ"ל שקלתי לעשות הסבה מקצועית לקניית רכבים עם מחירון בקנטים וריסוקם, חוץ מפה ושם וויפ-לש, אחלה כסף :twisted:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...