Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יצחק לוי התחיל לפחד כנראה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6404 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו הציץ היום במחירון לוי יצחק?

לפי מס' רכבים שבדקתי, אכן הירידה פחותה משמעותית ממה שלוי יצחק רצה בהתחלה לעשות :roll:

 

לדוגמא: דייהטסו סיריון '06 - 62K במקום 65K ש"ח במחירון נובמבר.

סיאט איביזה FR '08 (אחת ה"פייבוריטיות" של אדון לוי יצחק) - 110,470 במקום 115K ומשהו ש"ח בחודש נובמבר.

 

ב-2 הדוגמאות - ירידה של 5 וקצת אחוזים לעומת החודש שעבר.

 

בכמה אחוזים שלכם ירדה?

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עולם המכוניות צריך לקחת דוגמא מעולם הדו"ג, שם למחירון השפעה שולית בלבד על סכום המכירה.

המחיר של כל כלי נקבע ביחס לביקוש ולמצבו של הכלי הספציפי.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

במקרה יצא לי להסתכל היום במחירון לוי-יצחק המודפס.

נדהמתי לגלות שבחודש בודד, הרכב שלי, בן השנתיים, זכה לירידה של ~25 אלף שקל במחירון.

זה יותר מ16 אחוז. בח-ו-ד-ש ! :x

 

הזוי.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

גם אני נפגע של יצחק לוי...

 

לפני שנה וחודשיים קניתי A-6 2.8 מודל 98' במצב חדש, אבל באמת חדש (עוד עם ניילונים מאחורה) יד ראשונה כמובן.

 

מחירון הרכב היה 65 אלף(ושילמתי ללא ויכוח), היום הוא 40 אלף. לאן נעלמו 25 אלף שקל??? בשנה!!!

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם
נדהמתי לגלות שבחודש בודד, הרכב שלי, בן השנתיים, זכה לירידה של ~25 אלף שקל במחירון.

 

זה כי הרכב שלך עם "צורה חדשה" ו"פח עבה"... :-D

 

עזוב אותך משטויות, לא הסתכלתי במחירון, לא ראיתי בכמה ירד הרכב שלי (אני מניח שלא מעט) ולא מעניין מה כתוב שם.

רכב איננו השקעה אלא מוצר מתכלה, כך צריך לראות את הדברים.

פורסם

אני גם חושב שהבעיה הגדולה ביותר היא שחברות הביטוח והבנקים נותנים גב למחירון "יצחק לוי" לפיו בעצם נקבע דבר .

הוא זה שקובע את מחיר הביטוח ואת גודל ההלוואה שאנחנו נקבל (במידה וזקוקים לה),במצב כיום אין לנו אפשרות להתעלם מהמחירון.

גם אני שקניתי את הרכב נאלצתי לשלם קצת מעל(MGF VVC) ואחי שקנה את הרכב שלו נאלץ לשלם הרבה מעל(אלפא רומאו GTV 96) הבעיה הגדולה שלו היתה עם הביטוח שהסכימו לבטח לפי מה שרשום במחירון ולא לפי ערך הקניה,מה ששולם על הרכב היה כמעט כפול ממחיר המחירון והדאגה הגדולה ביותר היתה מפני תאונה (קטנה או גדולה) שתגרום מיד להשבתה. הרכב נמכר לפני כחודש במחיר כפול מהמחירון ועם כל הצער במכירה ירדה לנו באיזשהו מקום אבן מהלב ,שכן בעצם חצי רכב לא היה מבוטח. היום ראיתי שמנסים להריץ מחירון חדש ב-יד2 שבו המחירים יותר משקפים את מחיר השוק,אז אולי יש מצב לאלטרנטיבה ולא רק "יצחק לוי" יקבע את "גורלנו". נקווה שהבנקים וחברות הביטוח יקבלו גוף חדש שיעריך את מצב השוק באופן יותר ריאלי.

ביינתים אין לנו מה לעשות אלה רק לחכות להתפתחויות חדשות.

 

 

אני משתתף בצערם של בעלי הגיפים לדוגמא:פגארו,לנד קרוזר וכו שהפסידו החודש בערך 15,000 ש"ח "ממחיר המחירון".

פורסם

מישהו חייב להוציא את השרץ מהארון:

מה קורה עם מאזדה 3?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

טויוטה קורולה מודל 2006 ירדה מ 76 אלף ש"ח ל 74.

ירידה 2.5% לרכב בן שלוש.

שום דבר לא השתנה בגישה של אדון לוי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
מישהו חייב להוציא את השרץ מהארון:

מה קורה עם מאזדה 3?

שנת 2006 שבנובמבר עלתה 78000 ש"ח,עולה 76000 ש"ח.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם
זה כי הרכב שלך עם "צורה חדשה" ו"פח עבה"... :-D

 

עזוב אותך משטויות, לא הסתכלתי במחירון, לא ראיתי בכמה ירד הרכב שלי (אני מניח שלא מעט) ולא מעניין מה כתוב שם.

רכב איננו השקעה אלא מוצר מתכלה, כך צריך לראות את הדברים.

 

אני ממש לא מסתכל על הרכב כהשקעה..

אבל:

1) 25 אלף שקל בחודש?!

2) רק לפני חודש וחצי חידשתי את הביטוח, שמן הסתם חושב עפ"י השווי הגבוהה בהרבה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

לפחות אפשר לזנוח את תיאוריות הקונספירציה שבגלל שללוי יצחק יש AUDI A6 אז הוא לא מוריד הרבה לאאודי בכלל, ול-A6 בפרט.

מצד שני, כוכבניות הליסינג (לפי מה שכמה כתבו כאן) ירדו ירידה זעומה יחסית לשאר - כנראה שהלחץ של חברות הליסינג עזר.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
אני ממש לא מסתכל על הרכב כהשקעה..

אבל:

1) 25 אלף שקל בחודש?!

2) רק לפני חודש וחצי חידשתי את הביטוח, שמן הסתם חושב עפ"י השווי הגבוהה בהרבה.

 

disco ידידי,

אני בטוח שהרכב איננו מהווה השקעה בעבורך.

 

תראה, לפני כמה שנים שעוד הייתה לי A4, נחה עלי רוח של 'סקרנות אקדמית' והתחלתי לאגור את מחירי המחירון של הרכב, לצבור אותם באקסל ולעשות חישובי ירידת ערך (מן הסתם התלבטתי באם להענות להצעת המעסיק ולקחת רכב ליסינג - בסוף לא לקחתי).

גיליתי תופעה מוזרה, אחרי חודש שאדון לוי היה חותך בו את המחירים, הוא היה "מתקן" אותם בחודשים הבאים.

איך? פשוט לא הייתה ירידת ערך נוספת למשך מספר חודשים עד שלהערכתי הוא היה מרגיש שהוא "החזיר את החוב".

 

אני ממש לא אופתע אם התופעה הזו תחזור אצלך.

פורסם
אני ממש לא מסתכל על הרכב כהשקעה..

אבל:

1) 25 אלף שקל בחודש?!

2) רק לפני חודש וחצי חידשתי את הביטוח, שמן הסתם חושב עפ"י השווי הגבוהה בהרבה.

 

הרכב שלך לא בליסינג?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...