Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יצחק לוי התחיל לפחד כנראה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6405 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עזבו אותכם משטויות חייבים להפיל כבר את לוי יצחק הבן אדם השתגע כל חודש הוא שוחת את המכוניות בעוד 5%

פעם מכונית כמו מאזדה 3 1.6 הייתה מפסידה בסביבות ה12% בשנה!!!!! השנה לוי הוריד 10% רק בחודשים האחרונים!!!!!!!!! עכשיו זאת ההזדמנות כשיד 2 אתר מכובד ומוערך על ידי כולם העלה מחירון רכב חדש חייבים לתמוך בו ולהתחיל במהפכה שהשוק יקבע את המחירים ולא איזה בן אדם בן 70 שמחליט את המחיר לפי המצב רוח שלו בבוקר.

 

מעכשיו רק מחירון יד 2!!!!!!!

פורסם
עכשיו זאת ההזדמנות כשיד 2 אתר מכובד ומוערך על ידי כולם העלה מחירון רכב חדש חייבים לתמוך בו ולהתחיל במהפכה שהשוק יקבע את המחירים ולא איזה בן אדם בן 70 שמחליט את המחיר לפי המצב רוח שלו בבוקר.

 

ברור לך שהאדם "בן 70" הזה הוא אחד מאנשי המקצוע הכי ותיקים (וכנראה מוערכים) בתחום ?

ברור לך ששמאות זה מקצוע ? (שאשכרה אנשים לומדים ונבחנים עליו...).

 

לפי הבנתי הצוות שאחראי על המחירון (יד 2)לוקח בחשבון את המחיר שמצויין בחלק מהמודעות כגורם בחישוב מחיר המחירון של יד2,משמע אם ילד בן 15 כותב שהוא רוצה על הקליאו של אמא 20K מעל זה נכנס לתחשיב. :?

פורסם

ומה לא תקין בזה? בתור מאגר כזה עצום הוא מעולה למחירון! כל מה שצריך זה שהם יבקשו לדעת בכל סוף מכירה כמה נמכר הרכב ויש להם את אחד המחירונים המדוייקים יותר שיכולים להיות.

 

בוא נקח לדוגמא מאזדה 3, נניח לרגע שהמחירון הוא 60 אלף לשנת 2007 בגירסאת הליסינג.

במשך חודש פורסמו 550 הודעות חדשות, שהצטרפו למאגר של נניח 1500 רכבים. במהלך החודש נמכרו 450 רכבים נניח במחיר ממוצע של 45 אלף. (וזה לוקח בשכלול רכבים שנמכרו ב40 ורכבים שנמכרו ב60 - ממוצע במספרים כאלו מושפע מעט מאוד מהכלל), עכשיו את כל זה תקח בחישוב עם סטטיסטיקות של מבקרים במודעות של מאזדה 3 לעומת סטטיסטיקות של כל האתר, תוסיף לזה שמכאן נמכרים רוב הרכבים בארץ ותוכל לקבל תמונת מצב מאוד מדוייקת לגבי המחיר הריאלי של הרכב!

 

אותה נוסחא תעבוד מעולה אל מול רכבים שההיצע נמוך מאוד (ספורטיביות), והתעניינות בהן היא גבוהה וזמן המכירה הוא קצר, שווי הרכב יהיה גבוהה יותר!

 

כמובן שצריך להיות הגורם האנושי שמפקח על כל הסיפור, כשיש עליות ומורדות ולבחון רכבים מסויימים לפרטי פרטים, אבל המנגנון עצמו יישקף את שווי השוק הקרוב ביותר למציאות שניתן!

 

אבי.

פורסם
ומה לא תקין בזה? כל מה שצריך זה שהם יבקשו לדעת בכל סוף מכירה כמה נמכר הרכב

 

ברור לך שזה לא ישים :roll:

 

מה שלא תקין זה שהמחיר שהם "משתמשים" בו זה המחיר שהמוכר מקליד לאתר בעת שהוא מפרסם מודעה (גם אם היא כוזבת או מתוך אינטרס). ע"ע פלצני המיאטות למיניהם שכתבו/ים 20K ויותר מעל מחיר המחירון מה שלא בהכרח משקף את מצב השוק אלא בעיקר את הלך הרוח בקרב המפרסמים (ו"חברי המועדון" הידועים ברמת האופטימיות שלהם :)).

שוב, אני לא בא להכליל וברור שישנן עסקאות לכאן ולכאן אבל בשורה התחתונה השיטה שהאתר מייצר לא יכול להכתיב (לדעתי) את מחיר המחירון שלפיו יפעלו חברות הביטוח וציבור המוכרים/קונים.

פורסם

לכן שוב קרא את השורה האחרונה שבה אני מדבר על הגורם האנושי כמפקח על דגמים מצומצמים, רכבים שדורשים פיקוח וסקר מקיף יותר לקביעת המחיר ישבו תחת פיקוח בעלי מקצוע.

 

אתה לקחת את המקרה הקיצוני והנחת שזה לא עובד עליו, מספיק שיעסיקו צוות של 5 אנשים שכל התפקיד שלהם יהיה כ"לקוח סמוי", כלומר שילכו ויתעניינו ברכבים, ויפגשו עם מוכרים ויראו מה המחיר שבו באמת עסקאות נסגרות והם כבר יכולים להקיף נתח נכבד מהשוק, תחשוב במונחים של 5 אנשים בהיקף משראה מלאה(!).

 

הבעייה והסיבה שאף גוף לא עשה את זה עד היום, לטעמי נובעת משיקולים כלכליים נטו. להקים כזה איגוד, גוף תקראו לזה איך שלא תרצו ולהצליח להטמיע אותו מול חברות הביטוח, יהיה בדרישה של השקעה כלכלית גדולה מאוד. ולכן רק גופים כמו יד2, זאפ ודומיו יוכלו לנסות להתחרות במונופול של ה*/*/--*/ הזה.

 

בפעם הבאה כשאני ניגש לקנות רכב, אני הולך למר. יצחק לוי הביתה, מציץ בחנייה וקונה בדיוק את אותו אוטו כמו שלו יש :lol:.

 

אבי.

פורסם

בדקתי היום את המחירון ו....חטפתי 10 אחוז ירידה בחודש אחד ! (בין המחיר בנובמבר למחיר ב1.12)

פשוט לא יאמן, ואני לא מכיר גולף GTI אחת שהולכת במחירון ומטה (כולל מחירים רשמיים שמפורסמים בלוחות השונים)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
בדקתי היום את המחירון ו....חטפתי 10 אחוז ירידה בחודש אחד

דמעות חונקות את גרוני..:bigcry::mm_cry:

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

בהמשך לדיון על לוי יצחק,

 

בדקתי כבר באתר שלהם אבל הוא נראה לי לא מעודכן בעליל.....

 

מישהו מוכן להגיד לי ע"פ המחירון המודפס, מה המחירון של סוזוקי בלנו 2001 אוטומט (דגם סופר בלאנו או סופר GLX, לא זוכר איך זה נקרא).

 

נא לשלוח בה"פ,תודה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

וכאן המקום להזכיר לכולם שחל איסור על פירסום פומבי של מחירים הלקוחים מהמחירון, עקב חוק זכויות יוצרים.

כל הודעה שתעסוק במחירים הלקוחים מהמחירון תימחק מיידית !

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...