Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יצחק לוי התחיל לפחד כנראה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6404 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היום ראיתי שמנסים להריץ מחירון חדש ב-יד2 שבו המחירים יותר משקפים את מחיר השוק.

ממש לא. חלק מהחירים מתבססים על מה שהמוכר "מבקש", ובמקרה הטוב על מה שהוא "סיפר" להם בטלפון שקיבל. תעשה לי טובה.

 

שנת 2006 שבנובמבר עלתה 78000 ש"ח,עולה 76000 ש"ח.

זו ממש שערורייה. עם אלפי רכבי הליסינג שנמכרים, כיד1 או יד2, נראה את לוי מקבל מחיר כזה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ממש לא. חלק מהחירים מתבססים על מה שהמוכר "מבקש", ובמקרה הטוב על מה שהוא "סיפר" להם בטלפון שקיבל. תעשה לי טובה.

 

האם אתה חושב שיצחק לוי פועל בצורה אחרת?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
הרכב שלך לא בליסינג?

 

nope...

למה שיהיה ליסינג? :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
האם אתה חושב שיצחק לוי פועל בצורה אחרת?

 

בהחלט..

לוי יצחק לא מתחשב בכלל במחירי השוק..

הוא עושה מה שמתחשק לו.

 

יש לי תאוריה שהוא יושב במשרד עם לוח חצים ענק, שמעליו כל פעם תמונה של דגם אחר - והוא פשוט זורק חצים למטרה..

לפי הפגיעה הוא מחליט כמה % הוא יוריד החודש.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אני חושב שהמחירון ביד 2 הוא הכיוון הנכון, הוא כרגע רק בהרצה אבל הוא מתיחס לביקוש/מכירות

מול היצע.. נוסחה שצריך לתת לה צ'נס ויכולה להעלים את לוי יצחק.

אמפרזה 2.0R ידני.

פורסם

שום דבר לא יעלים את יצחק לוי .

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

נוסחה שצריך לתת לה צ'נס ויכולה להעלים את לוי יצחק.

 

הנוסחה יכולה אולי לשקף נכונה את השווי המסחרי של הרכב, הנוסחה עדיין לא משקפת את השווי המוסכם לצורך פיצוי באבדן מוחלט.

 

לוי חזק מאוד בשטח, אבל לכשתתחיל הנפילה שלו, היא תהייה מהירה וחזקה.

פורסם

אגב, בלי שום קשר לרכבים,

 

לא המצאנו את הגלגל,בכל העולם נהוג שקם אדם יום אחד והוציא מחירון,ובנחישות הצליח להחדיר אותו לשוק ולהפוך אותו למשהו מקובל.

 

בענף שלי יש מחירון שגם אותו המציא אדם אחד שישב בארה"ב (יהודי,אגב),מדי יום שישי הוא היה מקליד את המחירון שלו במכונת כתיבה ושולח העתקים שלו בפקסים להרבה חברות, בהתחלה אף אחד לא התייחס לזה, בהמשך חלק התייחסו, והיום, כעבור יותר מ-20 שנה, המחירון שלו מוכר כמחירון הרשמי הבינלאומי בענף,שתבינו,אדם אחד יכול בהנף אצבע לעצור תעשייה שלמה עולמית.

 

וכן,גם לו יש אינטרסים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
במקרה יצא לי להסתכל היום במחירון לוי-יצחק המודפס.

נדהמתי לגלות שבחודש בודד, הרכב שלי, בן השנתיים, זכה לירידה של ~25 אלף שקל במחירון.

זה יותר מ16 אחוז. בח-ו-ד-ש ! :x

 

הזוי.

אפשר לדעת באיזה רכב מדובר ואיזה שנתון?

פורסם

A3 2007

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
צרת רבים - חצי נחמה:?

מה שמו?

 

שמו בישראל (או בכל מקום אחר לצורך העניין)- רפפורט.

 

http://www.diamonds.net/

 

סתם בשביל שתבין איך אדם אחד שולט בתעשייה שלמה, במהלך השנה הוא עשה צעד ובתוך חודשיים ייקר את היהלומים ב-25% !!!

 

ההשפעה לא איחרה לבוא- כבר בבוקר שישי כשהמחירון התפרסם חברות ולקוחות פרטיים הפסיקו בבת אחת את קניית היהלומים, ולמשך שבועיים לאחר מכן לא היתה עבודה בערך בכל העולם,כשלאחר מכן השוק היה חייב להמשיך את הגלגול אז התחיל לעבוד בווליומים נמוכים.

חודש שעבר אותו רפפורט החליט שהוא מגיב למצב הקטסטרופלי בכלכלה העולמית,וכן "לכפר" על הקפצת המחירים שהרגה את השוק, ולכן יזם הוזלה של 17%,מה ששוב הרג את השוק,כי הלקוחות (הן חברות התכשיטים והן הלקוחות הסופיים) אמרו "אז רגע, המחירים יורדים,נחכה עוד קצת עד שהמחירים יהיו בריצפה ואז נקנה".

 

הבעייה שהקרקעית עוד רחוקה,ועד שלא נגיע לאותה קרקעית (אגב פשיטות רגל של אלפי חברות)-השוק לא יתרומם מחדש.

 

אז תשמח שלוי יצחק עושה את זה בקטנה :wink:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
שום דבר לא יעלים את יצחק לוי .

 

פצצה גרעינית מאיראן תעלים גם אותו. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

זה עבר לי בראש, אבל אפילו לו אני לא מאחל את זה. קצת פרופורציות :lol:

 

והנה כתבה שממחישה מה קרה למס' מכוניות בעקבות ההורדה לפני כמה ימים:

 

http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3160109,00.html

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

התכוונתי שהיא תעלים גם אותו, יחד איתנו...

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln


×
×
  • תוכן חדש...