Jump to content

שמואל שורץ

  • הודעות

    209
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שמואל שורץ

  1. אשמח לשמוע המלצות למכון בדיקה לרכב פרטי תודה
  2. החלפתי כבר 3 פעמים ב2 מוסכים שונים כל זה רק ב4000ק"מ, הסגירה לא בוצעה עם ידית מומנט. החלק לדברי המוסך היה מקורי. (לא הוחלף במוסך מורשה כך שאני לא בטוח באמינות אם החלק מקורי או חליפי).
  3. שלום לכולם תקלה שחוזרת אצלי ברכב206+ 2012 בפעם ה3 הבית של הפילטר שמן הוא מפלסטיק, אחרי נסיעה של כשעה וחצי אני מגיע לבית והשמן מתחיל לנזול מהבית של פילטר, הוא נסדק באיזור ההברגה ומתחיל לנזול משם. החלפנו כבר 3 פעמים את החלק אך ללא הצלחה התופעה חוזרת על עצמה. יש לציין שהרכב נסע כ70000 ולא מתחמם מעבר למותר. חשבתי לייצר אחד מברזל אשמח אם מישהו שנתקל בתופעה יכול לסייע תודה
  4. הצמה בסדר אין לי את המספר תקלה הבעיה שכל פעם הוא מראה תקלה חדשה פעם בחיישן טמפרטורת סולר פעם בוואקום פעם ביוניט ברקס פעם באי גי אר עברו על הצמה גם המכונאי שלי וגם במוסך היבואן היו חוטים גלויים שסודרו אבל התקלה הקיימת עדין הרכב נוסע מעולה מכבה מדליק והתקלה חוזרת אין טורבו ואין לדעתי מוסכים באיזור שלי שיכולים להתמודד עם זה
  5. יש לי בעיה שלא נפטרת גם במורשה לא מצליחים לסדר. הרכב אחרי החלפת טורבו נוסע מעולה הבעיה שאני מכבה ומדליק ואז הטורבו לא עובד, הופיעו תקלות הegr בקופסאת ווקום הכל הוחלף נסענו הכל טוב מכבה מדליק ושוב אין טורבו, התקלה שמופיע עכשיו היא בקריאה של החיישן baro הגדישה ממש נמוכה, הרכב מונית כבר שבועים במוסכים והתקלה לא נפטרת אני חושב שמה שקורה זה מה שרשמתי בכותרת הרכב כנראה באובר בוסט ואז בכיבוי והדלקה המחשב נכנס למצב בטוח כדי לא להרוס את הטורבו האם זה הגיוני? יש לציין שאם הדלקתי ואין טורבו ואני מאפס את התקלה דרך המחשב אז הרכב חוזר לגדוש. האם הרכב באובר בוסט איך אפשר להוריד גדישה
  6. טוב בדקתי יש מתח של בערך 3.5v והמינוס בסדר אני חושב שזה הולך לכיוון שהמחשב מזייף הבעיה היא לא החיישן הבעיה שהרכב גודש נוסע פצצה מכבה ומדליק ואופפ הטורבו נעלם. לפני שהחלפתי טורבו הוא בכלל לא גדש לא יודע כבר מה לעשות.....
  7. אין לי את המספר תקלה רק מה שאני זוכר זה השם כמו שרשמתי g81 &egr cooler חגי איך אני בודק מינוס תודה
  8. שכחתי לציין שהוא מראה תקלה בcooler של egr ולגבי החיישן טמפרטורה הוא רושם short ot open
  9. הרכב אוקטביה bkd 2.0tdi הוחלף טורבו לאחר ההחלפה הרכב נסע מצוין כיבנו והדלקנו חיברנו למחשב מופיע תקלה בegr ובg81 שזה החיישן טמפרטורת סולר הבעיה שהטורבו עובד רגיל הרכב נוסע מעולה מכבים מדליקים ופתאום אין טורבו מכבים מדליקים כמה פעמים זה חוזר למצב תקין ועוד פעם הבעיה חוזרת על עצמה ,החלפנו 3 פעמיים לחיישן אחר, מאפסים את התקלה נסיעה קצרה והיא חוזרת, עברנו על הצמה היא תקינה הרכב עם 240000 ק"מ במוסך המרכזי אמרו שהבעיה היא בצמה אבל לא מצאו כלום, הרכב הינו מונית ואין לנו יותר מידי זמן להשאיר את הרכב לבדיקות וניסוים שלא מצליחים אשמח אם אחד מהמומחים פעם נתקל בתקלה דומה או משו בסגנון ויכול לכוון אותי, במוסך עברו גם על התקנות שבוצעו ברכב לראות אם הם מתנגשים עם המחשבים ולא מצאו שום בעיה אני כבר מיואש שום מוסך לא מוצא את התקלה. יש לציין שהחלפנו בתור ניסיון גם את הפיקוד של הוואקום (אין לנו בעיה של חלפים במוסך שאני מטפל יש לו רכב דומה מושבת והוא בודק בתור ניסיון ולא מחייב אותי על החלפים האלו עד שנמצא את התקלה) אשמח לעצות וכיוון תודה רבה
  10. החלפתי טורבו לחדש וגם את הקופסאת שליטה של הוואקום הרכב סוחב מעולה הבעיה שהמנורת תקלה דולקת ומראה על בעיה בחיישן טמפרטורת סולר וEGR כבר ניהיה מאוחר והמוסך סגר מחר ניראה מה הכיוון אשמח לכיוון תודה
  11. מחר אני יפרק את הטורבו ואעדכן תודה לכולם
  12. הטורבו לא שורק לגבי החדש הוא חדש בקרטון מחיר 3000 שח איפה אני יכול למצוא את החלק הזה בארץ?(TURBO ACTUATOR ) אני מאיזור ירושלים ניסיתי לבדוק בוואדי ג'וז הם לא מבינים על מה אני מדבר אשמח לעזרה תודה
  13. כן החלק הזה אפשר לקנות אותו בארץ ? מה העלות +- טורבו חדש אני יכול לקנות ב3000 כולל מע"מ השאלה שלי רכב (מונית) שעברה 240K הטורבו עבר את רוב ימיו מה הייתה עושה במקומי תודה על התגובה המהירה
  14. שלום לכולם יש לי אוקטביה עם 240000 ק"מ מנוע bkd הרכב רוב הזמן לא סוחב אם אני מכבה ומדליק הוא חוזר לסחוב ואז התקלה חוזרת שוב. הייתי במוסך הוא הרים את הרכב על הליפט והראה לי שיש כמו ידית קטנה שמתחברת לכמו פעמון כזה והיא לא חוזרת למקום ולכן כל האויר בורח ואין גדישה. המוסך המליץ על טורבו חדש בגלל הק"מ השאלה שלי היא איך קוראים לחלק הזה שבצורת פעמון כסוף והאם באמת עדיף להחליף לחדש מאשר לשפץ תודה לעונים
  15. שלום לפני 3 שבועות הכנסתי את הרכב למוסך לביצוע טיפול+טיימינג הוצאתי את הרכב הכל היה נשמע בסדר אבל שאני עולה עליה בהילוך 2 נדלקת CHECK ENGNIE שהראתה על תקלה בממיר או משו כזה כמובן חזרתי למוסך הוא בדק את הטיימינג הוא אמר שהכל בסדר ושזה כנראה איזה חיישן התעקשתי שזה הטיימינג ופניתי למוסך אחר כי אם הוא בדק ולא מצא בעיה אין לי להמשיך איתו המוסך השני הסיר את הרצועה והרכיב אותה מחדש ומאז נעלמה הבעיה אבל בימים האחרונים ההנעה קשה כל המנוע זז בהתנעה והרכב לא סוחב כמו קודם ולדעתי גם לא נשמע כמו קודם למרות שהוא שקט עכשיו השאלה שלי האם מפספוף שן או 2 בטיימינג יכול להיגרם נזק למנוע? נסעתי עם טיימינג לא מכוון בערך 200 ק"מ תודה לעוזרים
  16. גם לנו היתה תקלה דומה בגולף פלוס בהתחלה הם ניסו להחליף גומיות למזרקים אבל בסוף רק ראש חדש פתר את הבעיה הרכב לא מניע שהוא חם ומניע עם סטרטר ארוך מאוד
  17. תודה לעונים ושבוע טוב אני יחזיר אותו למוסך
  18. לא יודע אני שואל פה בשביל לדעת
  19. המכונאי בדק לידי את הכיוונים של הטיימינג לפחות בחלק העליון של המנוע והם היו בידיוק בסימון
  20. שלום לכולם השבוע הרכב יצא מטיפול שכלל טיימינג,משאבת מים, שמן ופילטרים. אחרי הטיפול ממש אחרי 3 דק נסיעה נדלקה נורת ניהול מנוע חזרתי למוסך המכונאי אמר שזה קשור לממיר( בהתחלה הסורק איתר תקלה בחישן אגזוז קידמי p0175 עכשיו זה מראהp0170) עכשיו הרכב נוסע בסדר המנוע לדעתי נשמע משונה קצת וטיפה רועש המוסך בדק את הכיוון של המשאבת סולר והוא תקין. אני לא רוצה להכנס להוצאות מיותרת לכן אני שואל פה אם מישהו נתקל בבעיה או יכול לעזור תודה
  21. מומלץ בחום! אנחנו מטפלים את הרכבים של העבודה שם...אמין מאוד
  22. אני היום החלפתי בצמפיון ירושלים גלגל תנופה לגולף פלוס אחרי שנגמר האחריות לפני שבוע, הם לא ביקשו שקל! עלות של הגלגל והעבודה בסביבות 6000 שח!
×
×
  • תוכן חדש...