Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מגאן 2005 DCI עם הרדיו דיסק המקורי ,אני מאוד מרוצה ממנו הן מאיכות השמע (לפחות לאזניים הלא מקצועיות שלי) הן מהעובדה שהוא שנשלט מההגה והן מכך שהוא משתלב נהדר במראה המכונית .

הבעיה... הלכתי להתקין דיבורית בלוטוט של סלקום שיש לה אפשרות גם לנגן MP3 מהטלפון אם מחברים אותה לרדיו (הבלוטוט בתקן A2DP) בל המתקין טען שלא ניתן להתחבר לרדיו המקורי ,כמו כן אני לא מוצא שום דרך לחבר נגן MP3 פשוט ואיכשהו להמשיך לצרוב מלא דיסקים כבר נראה לי פרימטיבי .

1.האם קיימת אופציה כן להתחבר?

2.אם לא האם ניתן לרכוש רדיו דיסק אחר שקורא MP3 ושאפשר יהיה לשלוט בו מההגה?

תודה

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
יש לי מגאן 2005 DCI עם הרדיו דיסק המקורי ,אני מאוד מרוצה ממנו הן מאיכות השמע (לפחות לאזניים הלא מקצועיות שלי) הן מהעובדה שהוא שנשלט מההגה והן מכך שהוא משתלב נהדר במראה המכונית .

הבעיה... הלכתי להתקין דיבורית בלוטוט של סלקום שיש לה אפשרות גם לנגן MP3 מהטלפון אם מחברים אותה לרדיו (הבלוטוט בתקן A2DP) בל המתקין טען שלא ניתן להתחבר לרדיו המקורי ,כמו כן אני לא מוצא שום דרך לחבר נגן MP3 פשוט ואיכשהו להמשיך לצרוב מלא דיסקים כבר נראה לי פרימטיבי .

1.האם קיימת אופציה כן להתחבר?

2.אם לא האם ניתן לרכוש רדיו דיסק אחר שקורא MP3 ושאפשר יהיה לשלוט בו מההגה?

תודה

 

אף אחד לא ענה לי וקצת חבל .

מישהו אמר לי שיש מערכות שניתן לחבר למעכרת השליטה מההגה מישהו מכיר???

×
×
  • תוכן חדש...