Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!.

לחבר מאזדה 323F אוטומטית בכל התנעת בוקר או התנעה קרה

יוצא המון המון עשן לבן סמיך מן הגזוז במשך כ 20 שניות.

כמו כן בהתנעה אפשר ליראות קצת עשן במין צינור אלומניום חם מאוד שמתחבר לאגזוז.

מה יכולה להיות הבעיה ?

תודה מראש.

פורסם

לא מזמן נשאלה כן שאלה דומה תוכל להריץ חיפוש בפורום ולמצוא את הנושא.

 

בהצלחה :arrow:

 

עריכה :

 

מתחת להודעה של האחרון שהגיב תשים לב יש "נושאים דומים"

 

אני מאמין שתמצא שם את התשובה

:crazyeyes Dont drink and drive, Smoke and fly! :crazyeyes
פורסם

מדובר על שריפת שמן, כניראה גומיות של שסתומים או שהבוכנות שחוקות וצריך להחליף רינגים.

התופעה בד"כ מאפיינת רכבים עם 200K ק"מ+. אם זה רק כשמנוע קר, עדיין לא קריטי ואפשר לנסוע ככה תוך הקפדה ובדיקה קבועה של כמות שמן במנוע. כשזה מחמיר צריך לעשות אוברול או החלפת גומיות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

האם ישנו חוסר שמן ? בדוק וחזור לעדכן !

אם אין,המצב תקין סע לשלום,יש הרבה רכבים גם חדשים שיוצא מהם עשן לבן (אדים בגלל הקור בבוקר) .

אם יש חוסר שמן אז צריך לברר את הסיבה -בהתחלה צריך לבדוק גומיות שסתומים -אם יבשות צריך להחליף.

אם הרכב עבר ק"מ גבוה/גבוה מאוד אז כנראה שהמנוע לא במצב טוב אבל זו האופציה האחרונה לפחות לפי תיאור הבעיה.

שוב,נשמע שהתופעה תקינה,חיפוש בנושא וקריאת כמה שרשורים היו מסבירים שהתופעה נורמלית אלא אם יש חוסר בשמן מנוע.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
האם ישנו חוסר שמן ? בדוק וחזור לעדכן !

אם אין,המצב תקין סע לשלום,יש הרבה רכבים גם חדשים שיוצא מהם עשן לבן (אדים בגלל הקור בבוקר) .

אם יש חוסר שמן אז צריך לברר את הסיבה -בהתחלה צריך לבדוק גומיות שסתומים -אם יבשות צריך להחליף.

אם הרכב עבר ק"מ גבוה/גבוה מאוד אז כנראה שהמנוע לא במצב טוב אבל זו האופציה האחרונה לפחות לפי תיאור הבעיה.

שוב,נשמע שהתופעה תקינה,חיפוש בנושא וקריאת כמה שרשורים היו מסבירים שהתופעה נורמלית אלא אם יש חוסר בשמן מנוע.

 

מדובר פה לא בעשן בוקר קר אלה ממש על מיסוך עשן דיסקוטק ממש.

זה מפסיק אחריי שהצ'וק מפסיק את פעולתו.

  • ספונסר פורום
פורסם

מניסיון בדגם,ומשלושה מנועים כאלו שהחלפתי החודש,הרינגים תפוסים כתוצאה מבוצה.

פתח את מכסה מילוי השמן,אם אתה רואה הרבה זבל שחור,חבל על הזמן,המנוע מת.

אורן

×
×
  • תוכן חדש...