Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
...זה הגיל...

 

אמרת הכל, אבל לא לגבי הגנב אלא לגבי עצמך.

 

אני בד"כ לא עושה את זה, יש לי כבוד לצעירים ממני ואני לא משתמש במשפט הזה "אתה ילד, אתה לא מבין כלום".

אני מכיר ילדים שיכולים ללמד מבוגרים דבר או שניים בנימוסים, כבוד אחד כלפי השני, ערכים ואפילו דברים מקצועיים ומסובכים כביכול.

 

אבל במקרה שלך אתה פשוט רואה את העולים דרך עיניים של ילד, אני מאוד מקווה בשבילך שאחרי השרות הצבאי הקרבי שלך אתה תראה את העולם כמו שהוא באמת, ולא דרך עיניי ילד.

 

אני באמת מציע לך להפסיק לדבר ולהקשיב, בשביל זה אלוהים נתן לנו שתי אוזניים ורק פה אחד.

תפנים מה שאומרים לך פה ותנסה להבין - בסופו של דבר תראה שאנחנו צודקים, בדרך הקלה או בדרך הקשה, אתה תראה שאנחנו צודקים.

 

גנב הוא גנב ולא משנה אם קטן או גדול.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אל תגיד לי מה לעשות.

 

אני תומך ביוסי,להרביץ לפוצץ!

אבל לא לקרוא למשטרה על שטות כזאת,שמקסימום גם ככה לא יעשו לילד הזה כלום.

ואם כבר יעשו זה תיק פלילי.

 

לא חראם?

ילד מסכן בן 12-17 !

שיחנק הוא והסמלים שלו,תגידו לאבא שלו והכל יסתדר! מבטיח!

 

אנחנו לא בצבא, כאן המשפטים סגנון ה " אל תגיד לי מה לעשות" לא עובדים.

לא חראם, לא מסכן, מסכן זה מי שאין לו מה לאכול בביתף מסכן זה מי שאין לו הורים חס וחלילה, מסכן זה מי שהסמל הזה משמש אותו לקניית מזון, מי שגונב סמלים הוא לא מסכן. שיחנק הוא והתיק הפלילי שלו, ומצידי אפילו שיכנס לכלא על גניבת סמל. אבא שלו אעלק, לא כולם מחזיקים את הילדים שלהם קצר, יש הורים שברגע שתגיד להם את זה במקום להרביץ לילד ירביצו לך.

ROOONEEYY

פורסם
אנחנו לא בצבא, כאן המשפטים סגנון ה " אל תגיד לי מה לעשות" לא עובדים.

לא חראם, לא מסכן, מסכן זה מי שאין לו מה לאכול בביתף מסכן זה מי שאין לו הורים חס וחלילה, מסכן זה מי שהסמל הזה משמש אותו לקניית מזון, מי שגונב סמלים הוא לא מסכן. שיחנק הוא והתיק הפלילי שלו, ומצידי אפילו שיכנס לכלא על גניבת סמל. אבא שלו אעלק, לא כולם מחזיקים את הילדים שלהם קצר, יש הורים שברגע שתגיד להם את זה במקום להרביץ לילד ירביצו לך.

בגלל שאנחנו לא בצבא גם משפטים עם ניסוח של פקודה לא תופסים פה.

 

זה בסדר,ברגע שאבא שלו ירים עליי יד אני אקרא למשטרה.

 

חלאס כבר מהפלצנות,תרביצו לילד אבל למה לקרוא למשטרה?

אין להם עיסוקים אחרים?

סתם סתם,העיקר לקרוא למשטרה....

פורסם

כן בטח והאבא עם הבן יחכו איתך בציפיה שלמה למשטרה, חלאס באמת יש דברים שלא הולכים בטוב עם המשטרה אז צריכים ללכת בכוח מה לעשות, לפעמים כמו שאמרו ואני מכיר הרבה הורים כאלה שיבואו אליך ויורידו אותך במקום להעניש את הילד.

המשטרה היום היא זבל אחד גדול על דברים כמו סמים או מה שמשתלם/בא להם לתפוס הם ילכו ויז**** אחד אחד אבל כשזה מגיע לרכוש שלא שייך אליהם לא אכפת להם כמו שאמרו יגידו לך אין מה לעשות ולך תתווכח, התיק נפתח (סעיף אזהרה לא משנה רשמו את זה) ואם תלך לאיים/לפגוע בילד או בהורים ידפקו אותך, למשטרה היום אין כוח מרוב דמוקרטיה וזבאלה ולא רק בגלל זה, שלא נדבר על כל הקומבינות שרצות שם וראינו את השוטרים שהניחו מטעני חבלה או וואט אבר עזבו אותם בושה אחת גדולה המשטרה הזאת.

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם
למה שתקרא למשטרה ברגע שאבא שלו ירים עליך יד? אין להם עיסוקים אחרים?

סתם סתם,העיקר לקרוא למשטרה...

כי פה עשיתי את חובתי כאזרח,וניסיתי להמנע מלערב את המשטרה אבל אין ברירה.

 

טוב נו,שיהיה שכל אחד יתנהג באופן שנראה לו הכי נוח.

פורסם

חובתך כאזרח היא לדווח לרשויות החוק כאשר אתה עד לביצוע עבירה.

אני לא הייתי קורא למשטרה, הייתי מפרק אותו במכות על המקום ואז עוד פעם מול החברים שלו.

 

אבל לרגע לא בגלל השיקול של העתיד של ה"גוזל המסכן".

יכול לקפוץ לי העתיד שלו סבבה? - הוא גנב, עבריין, פושע - ואם לא יענש בהקדם זה רק יחמיר.

יש לי חברים עם תיקים - אני יודע טוב מאד איך משפיע התיק על הבנאדם, וזה רק לטובה.

 

למה אני לא אקרא למשטרה?

מתי משטרת ישראל עשתה משהו טוב לאזרח הקטן?

אם זה לא כותרת בעיתון - אנחנו כולנו יכולים לקפוץ להם.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

 

 

למה אני לא אקרא למשטרה?

מתי משטרת ישראל עשתה משהו טוב לאזרח הקטן?

אם זה לא כותרת בעיתון - אנחנו כולנו יכולים לקפוץ להם.

תפסיקו עם הבכיינות הזאת,אתם רק רואים את הדברים הרעים.

 

את הדברים הטובים קשה לכם לראות,המדינה חייבת לכם...

כולם חייבים לכם.

 

חלאס,יצא לי גם להיות מופתע לטובה מהמשטרה!

כן ,כן!

פורסם
זה בסדר,ברגע שאבא שלו ירים עליי יד אני אקרא למשטרה.[/quote]

 

למה? חבל, מסכן... למה להרוס לו את החיים על פעם אחת שהוא פיצץ לך את הפנים במכות? חבל. באמת מסכן. אין שום סיבה לערב את המשטרה ולהיות מלשן מניאק וכל זה... תהיה מאאאאגניב. אל תהרוס לו את העתיד בגלל שטות כזאת.

 

דביל...

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם
תפסיקו עם הבכיינות הזאת,אתם רק רואים את הדברים הרעים.

 

חלאס,יצא לי גם להיות מופתע לטובה מהמשטרה!

כן ,כן!

 

נו אז? ולי יצא הרבה פעמים להיות מאוד לא מופתע משוטרים, שאחרי שמרביצים לך מכות רצח עוד טוענים שאתה תקפת אותם והרבצת לשוטר ועוד תופרים לך תיק. או לחילופין מרביצים סתם לאנשים על הערות שאנשים זורקים, לא חסר מקרים. אז בחייאת אל תעשה מהמשטרה צדיקים גדולים, כי הם לא.

ROOONEEYY

פורסם
זה בסדר,ברגע שאבא שלו ירים עליי יד אני אקרא למשטרה.[/quote]

 

למה? חבל, מסכן... למה להרוס לו את החיים על פעם אחת שהוא פיצץ לך את הפנים במכות? חבל. באמת מסכן. אין שום סיבה לערב את המשטרה ולהיות מלשן מניאק וכל זה... תהיה מאאאאגניב. אל תהרוס לו את העתיד בגלל שטות כזאת.

 

דביל...

אורן,

אף אחד לא יפוצץ לי את הפנים במכות.

 

לא אבא שלו ולא הוא.

 

אתה רוצה תקרא למשטרה בגלל סמל.

הומו.

 

ופליקס,

לא עשיתי מהמשטרה צדיקים גדולים אבל רק בזכותם יש כל כך הרבה פלצנים ברחובות שמרשים לעצמם לפנות לאנשים איך שבא להם.

 

היום כל ילד שקיבל כפה הולך למשטרה להתלונן,אבא שלי דפק כפה ל "ילד" בן 22 שהחליט לתפוס קריז ולבעוט בפגוש של האוטו שלנו....

 

הבחור הזה לא הלך למשטרה,ועוד התנצל בפניי אבא שלי אחר כך...

 

צאו מהבועה שלכם.

 

אף אחד לא חייב לכם כלום.

 

ואורן,

דביל תקרא לחברים שלך.

 

פורסם

מקסים, לפי הצורה שבה אתה מגן על הילד, נשמע כאילו גם אתה היית אחד שגנב סמלים ממכוניות.

אני רוצה לראות אותך מנסה להישאר רגוע ליד ילד שתפסת הרגע מוריד סמל מהאוטו החדש שלך /של ההורים, זה פשוט לא עובד ככה. היום הם יתחילו בסמל מחר זה יהיה האוטו שלך, מחרותיים הם ישדדו את הדירה של סבתא שלך ושבוע הבא יאנסו את החברה שלך, אם הילד לא יקבל קצת שכל בדרך הקלה (משטרה) או בדרך הקשה (אגרוף), להבא הוא לא ידע איפה הגבול, וזה יהפוך לנורמה.

 

ושלא תחשוב שאני מצתדק פה, כשאני הייתי קטן, בגיל 10-13, גם אני הייתי עושה שטויות ויש לי קרוב ל-20 ר"פ, חלקם על דברים שלא עשיתי בכלל, אבל למשטרה היה נוח להאשים את הילד שלא דיבר עברית, ופוצץ בדרך קבע את הילד של החוקר הראשי במחלק הנוער במכות, כי היה צוחק עליו. הייתי מסתובב עם האנשים הלא נכונים וחושב שהם חברים שלי כי רק הם דיברו בשפה שלי, וחשבתי שמה שהם עושים זה בסדר. היום חצי מהם מתים, והחצי השני בכלא, מזל שלי שקיבלתי שכל בצורת כמה כאפות מאבא שלי, והתרחקתי מהם בזמן, והיום אני לא הייתי יורק לכיוון של אנשים כאלה.

 

ואגב, ר"פ לפני גיל 18, נמחק אחרי שעוברים את ה-18 בגלל איזה חוק הגנת הקטין.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

אגב מקסים

 

אתה מעדיף לתת לילד הזה מכות ולהסתכן בלקבל תלונה במשטרה בגלל זה או ללכת בעצמך להגיש תלונה נגדו על גניבה?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
גם לי, פעם אחת, שלא לדבר על כל הפעמים שהתאכזבתי ממנה...

 

יצא לי להיות מופתע לטובה מהמשטרה פעמים בודדות.

 

הייתי מופתע שהם טרחו לעשות את העבודה שלהם, גם אם לא עד הסוף.

haters will hate

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...