Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אלי חננה..

אלי האנה חבר בפורום, צפה פגיעה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אז אתם בעד אלימות, חבל שיוסי לא קרע לילד את הצורה במכות ותקע לו איזה אולר בטוסיק.

מדובר על ילד ! ולא על איזה רוני מאנה מגודל.

 

לא בעד אלימות אבל מבחינתי הגנה על רכושי זו הגנה עצמית ואם היה איזה שהו סיכוי קלוש שהמשטרה תטפל בו הייתי אומר לפנות למשטרה במקום להפחיד אותו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לא בעד אלימות אבל מבחינתי הגנה על רכושי זו הגנה עצמית ואם היה איזה שהו סיכוי קלוש שהמשטרה תטפל בו הייתי אומר לפנות למשטרה במקום להפחיד אותו.

לפנות לאבא שלו תמיד יגרום יותר נזק!

פורסם

נו באמת, זה יהיה לך על המצפון.

אם, תזמין לו משטרה ויפתחו לו תיק בגלל איזה "סמל" מסריח.

 

אם בן אדם היה פותח לי תיק במשטרה, בגלל איזה סמל, הייתי מקלל אותו כל החיים שלי!

תחשוב על זה שאתה תהרוס לו את החיים.

אני בגיל של אותו הילד, יש פה יותר מבוגרים ממני שאומרים לך את אותם הדברים.

 

הצעת maxizem טובה יותר.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

אצלי ליד הבית פרצו לפני יותר משנתיים לשרייד שהייתה לי. שברו חלון והוציאו את הפנאל של הרדיו טייפ:roll:.

אחד השכנים ראה את המתרחש והזמין ניידת. הניידת הגיעה בזמן ולקחה אותם לתחנת משטרה. אני לא הייתי באיזור בזמן הפריצה ולקח לי זמן להגיע. נסעתי ישירות לתחנת המשטרה. ביליתי בתחנה כשעתיים כדי לראות מה יקרה. לאחר שעה הגיעו הוריו של אחד הנבלות ולאחרי מס' דק' הוא הלך הביתה. התשובה שקיבלתי הייתה שאין מה לעשות איתו כי הוא צעיר (לא בן 18) והבטיחו טיפול הולם נגד הנבלה השני.מאז לא שמעתי מהמשטרה על השמך טיפול.

Veni Vidi Vici

פורסם

אם, תזמין לו משטרה ויפתחו לו תיק בגלל איזה "סמל" מסריח.

אם בן אדם היה פותח לי תיק במשטרה, בגלל איזה סמל, הייתי מקלל אותו כל החיים שלי!

הצעת maxizem טובה יותר.

 

זה לא תיק על גניבת סמל- זה תיק על נזק לרכושו של אדם אחר.

 

הסיסמא שלי: זה לא שלך-על תיגע

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם
זה לא תיק על גניבת סמל- זה תיק על נזק לרכושו של אדם אחר.

 

הסיסמא שלי: זה לא שלך-על תיגע

כל הילדים עושים שטויות.

לא צריך להרוס לו את העתיד על סמל.

פורסם

אף אחד לא הורס לו את העתיד אם מדובר בפעם אחת. אם הוא יחזור על זה גם אח"כ אז העתיד שלו ממילא הרוס.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לא כל הילדים עושים שטויות. ילדים מחונכים אולי עושים שטויות אבל לא נוגעים בדברים של אחרים.

שטויות.

אין שום קשר,בגיל 16 לפעמים אתה מנסה להרשים את הבלונדה שמסתכלת ומנסה להוריד את הסמל מהבמוו השחורה :wink:

פורסם

לכל היפי נפש אני אגיד דבר אחד פשוט.

 

מי שעושה טעות, שישלם עליה!

 

אם בגיל כזה הוא מבצע גניבות אין סיבה שגם בגיל מבוגר יותר הוא יפסיק עם זה.

 

היום גם אם תלך ותגיד שמישהו ספציפי גנב לך הם לא יעשו לו כלום

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

מקסים - מה זה השטויות האלה?

 

כולה סמל מה קרה?

 

כולה דפקתי מכות לזקנה ולקחתי לה את כל הכסף מה קרה?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לא יודע לא הכרתי בלונדיניות גיל 16 :wink:

 

אבל כן ניסית להוריד סמל?

 

סמל פשוט היום עולה 100 ש"ח ומעלה, אם זה מה שאתה מרוויח בשניה אז לך תקנה סמל בעצמך, אם אתה לא מרוויח את זה שניה צא מנקודת הנחה שגם בעל הרכב לא מרוויח את זה בשניה ולכן אין לו כסף לבזבז על אוסף הסמלים שלך.

 

דין פרוטה כדין מאה, גנב צריך לשלם על הפשע שלו בצורה כזאת או אחרת

some people need a high five

in the face

with a chair

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...