Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קופלונג הגה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכשלתי בטסט. מוסך מורשה תיקן/החליף קופלונג. עברתי טסט!

אחרי יום שמתי לב שגלגל ההגה לא מונח באותה צורה כאשר הגלגלים ישרים קדימה.

השאלה

* לחזור למוסך?

* לפתוח לבד בורג .. להרים גלגל הגה ולהניח בחזרה נכון? (וכמובן לסגור בורג)

:evil:

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

ישנה אפשרות לעשות זאת בדרך שהצעת, יש לוודא לאחר המירכוז שרדיוס סיבוב גלגל ההגה נותר שווה לשני הכיוונים.

 

אפשרות שניה היא לגשת למכוון פרונט ולבצע כיוון דרך ה-TOE IN-TOE OUT.

 

באותה הזדמנות ניתן להרוג גם ציפור שניה ולבדוק כיוון פרונט מלא.

 

באפשרות הראשונה במידה ורדיוס הסיבוב שונה לשני הכיוונים, שוב יש לגשת לכיוון אצל פרונטאי.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
ישנה אפשרות לעשות זאת בדרך שהצעת, יש לוודא לאחר המירכוז שרדיוס סיבוב גלגל ההגה נותר שווה לשני הכיוונים.

 

אפשרות שניה היא לגשת למכוון פרונט ולבצע כיוון דרך ה-TOE IN-TOE OUT.

 

באותה הזדמנות ניתן להרוג גם ציפור שניה ולבדוק כיוון פרונט מלא.

 

באפשרות הראשונה במידה ורדיוס הסיבוב שונה לשני הכיוונים, שוב יש לגשת לכיוון אצל פרונטאי.

 

עמית

 

נדמה לי שמדובר ב-BX ?

אם כן לא ניתן לכוון TOE...

פורסם
ישנה אפשרות לעשות זאת בדרך שהצעת, יש לוודא לאחר המירכוז שרדיוס סיבוב גלגל ההגה נותר שווה לשני הכיוונים.

 

אפשרות שניה היא לגשת למכוון פרונט ולבצע כיוון דרך ה-TOE IN-TOE OUT.

 

באותה הזדמנות ניתן להרוג גם ציפור שניה ולבדוק כיוון פרונט מלא.

 

באפשרות הראשונה במידה ורדיוס הסיבוב שונה לשני הכיוונים, שוב יש לגשת לכיוון אצל פרונטאי.

 

עמית

 

נדמה לי שמדובר ב-BX ?

אם כן לא ניתן לכוון TOE...

 

וכי למה לא?

האר נא את עיני 8)

 

האם תפוח ההגה מקובע אל זרוע המסרק :?:

אפילו ברנו-4 ניתן לבצע זאת, רק שברכב זה מבצעים זאת ע"י חילוץ התפוח וסיבובו הוא, ואילו ברוב הרכבים עושים זאת ע"י סיבוב זרוע המסרק.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
ישנה אפשרות לעשות זאת בדרך שהצעת, יש לוודא לאחר המירכוז שרדיוס סיבוב גלגל ההגה נותר שווה לשני הכיוונים.

 

אפשרות שניה היא לגשת למכוון פרונט ולבצע כיוון דרך ה-TOE IN-TOE OUT.

 

באותה הזדמנות ניתן להרוג גם ציפור שניה ולבדוק כיוון פרונט מלא.

 

באפשרות הראשונה במידה ורדיוס הסיבוב שונה לשני הכיוונים, שוב יש לגשת לכיוון אצל פרונטאי.

 

עמית

 

נדמה לי שמדובר ב-BX ?

אם כן לא ניתן לכוון TOE...

 

וכי למה לא?

האר נא את עיני 8)

 

האם תפוח ההגה מקובע אל זרוע המסרק :?:

אפילו ברנו-4 ניתן לבצע זאת, רק שברכב זה מבצעים זאת ע"י חילוץ התפוח וסיבובו הוא, ואילו ברוב הרכבים עושים זאת ע"י סיבוב זרוע המסרק.

 

עמית

 

:mm_yeah:

 

אין מצב שאי אפשר לכוון TOE.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לא מבין מה ההמלצה המועדפת

א להשאר במצב קיים

ב כוון פרונט- במכון בדיקה

ג- פרוק עצמי של גלגל ההגה והתאמתו למרכז.

תודה

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
לא מבין מה ההמלצה המועדפת

א להשאר במצב קיים

ב כוון פרונט- במכון בדיקה

ג- פרוק עצמי של גלגל ההגה והתאמתו למרכז.

תודה

 

ההמלצה המועדפת היא כמובן: כוון פרונט.

 

אך כמובן ניתן ליישם את התיקון העצמי, ולאחר מכן לבדוק האם יש צורך בעזרת מומחה.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לא מבין מה ההמלצה המועדפת

א להשאר במצב קיים

ב כוון פרונט- במכון בדיקה

ג- פרוק עצמי של גלגל ההגה והתאמתו למרכז.

תודה

 

אני הייתי חוזר למוסך שיתקן את זה.

לסדר לבד... אם זה לא מסובך ויש לך זמן.

מזדה LANTIS F

שנת 98

×
×
  • תוכן חדש...