Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כחודש הזאטוט הוציא רישיון,עד עכשיו הוא נהג ברכב מבוטח כמובן אך ללא עלות כתוצאה מאיזהשהי קומבינה עם הסוכן ביטוח.

אבל,דברים טובים נגמרים מהר כמובן ועכשיו קיבלתי הצעת ביטוח בשבילו,חטפתי הלם.שוק.

כרגע אני ואשתי שתחיה משלמים ביחד על המקיף פחות מ3K בשנה,במידה ונרצה לעשות לילדון ביטוח-המחיר מתייקר בלא פחות מ4000 שקלים חדשים ונוצצים ישירות לחשבון חברת הביטוח.

הרכב המדובר הוא מזדה 6 משנת 2004.

 

האם למישהו יש ניסיון ודוגמאות למחירים ששולמו על ידו לביטוח נהג חדש?

 

 

תודה מראש,אבא שחושב לעצמו מה העולל צריך רשיון בכלל:twisted:

פורסם

זה רכב יקר, מה לעשות. וביטוח לנהג בן 17 לרכב של 100K תמיד יהיה יקר.

תבדקו הצעות מתחרות ותראו אם זה ככה בכל החברות.

 

אין רכב אחר בבית שאולי יהיה יותר זול לבטח?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

יש רכב אחר או יותר נכון ביום ראשון יהיה רכב אחר

אבל הוא עוד יותר יקר מזדה 3 2008 שצפויה להגיע בראשון לא התעניינתי אבל לאחר ההצעה שניתנה לי ויתרתי על העניין מראש:-P

בכל מקרה,החברה היא שירביט יש יותר זול מזה?:lol::lol:

פורסם

יונדאי קופה..

המחיר לפני נהג חדש עלה בערך 3500-4000 עם נהג חדש 8500

תמלא את הרכב במים מהסנרוף (עם צינור), תתכופף למטה ותראה מאיפה נוזל.
פורסם

כי ליונדאי קופה יש תדמית מסויימת.

 

פותח השרשור - תבדוק הצעת ביטוח גם למאזדה 3, לך תדע.

תעשה סקר בכמה חברות, נסה לדבר עם סוכנים פרטיים קטנים (אולי דרך מכרים שלך) בד"כ יש להם מחירים טובים, נסה לברר עם מקום העבודה שלך\של אשתך.

אצל אבא שלי החברה משלמת 50%.

בסופו של דבר, אחרי שהבן יצבור קצת נסיון וקיומטראז', הביטוח הוא לא העלות הנלווית הגדולה, אלא הדלק :).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

שירביט?

עדיף כבר לא לעשות ביטוח בכלל.

כשתקרה תאונה יוציאו לך את המיץ עד שתראה מהם גרוש - סביר להניח שרק אחרי שתלך איתם למשפט.

 

הזמנתם רכב דנדש בלי לעשות בירור מקיף של עלויות ביטוח צפויות?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אצלי לאנטיס 2001 מנוע 1800 לפני ביטוח נהג חדש 2500 ועם ביטוח נהג חדש צעיר יוצא 5500+-.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
שירביט?

עדיף כבר לא לעשות ביטוח בכלל.

כשתקרה תאונה יוציאו לך את המיץ עד שתראה מהם גרוש - סביר להניח שרק אחרי שתלך איתם למשפט.

 

הזמנתם רכב דנדש בלי לעשות בירור מקיף של עלויות ביטוח צפויות?

 

בקשר לשירביט אני לא עובד ישר מולם,אלא דרך סוכן שהוא מכר שלי ויש לו מילה או שתיים שם בפנים.

בקשר לרכב כשהזמנו אותו לילד עוד לא היה רישיון (אתם בטח שואלים למה לוקח למזדה 3 חודש להגיע,גם אני:evil:),

ובכל מקרה בררתי,וברכב החדש זה יצא עוד יותר יקר אפילו.

פורסם

רעיון שעלה לי כרגע, האם במשפחה אשר יש בה יותר מרכב אחד ניתן לעשות לכל הרכבים ביטוח לכל נהג מעל גיל 24 ובנוסף ביטוח שמי של נהג חדש לנהג הצעיר במשפחה וככה לשלם פעם אחת את התוספת של הנהג חדש אך לאפשר לנהג החדש לנהוג בכל הרכבים של המשפחה (עפ"י העקרון שהוא יכול לנהוג ברכב אחד בלבד בו זמנית) ?

 

מישהו נתקל בזה בעבר ? מישהו יודע אם זה יכול לעבוד מול חברות הביטוח ?

פורסם

לידיד שלומד איתי במכללה יש ביטוח לאאודי A4 של אבא שלו בסידור הבא (אני לא זוכר איזו חברה מציעה את זה).

בכל אופן, הסידור הוא כזה: כל פעם שהוא צריך את האוטו, חצי שעה לפני הוא שולח הודעת SMS לחברת הביטוח, והביטוח לנהג צעיר וחדש מופעל, אחרי שהוא מסיים עם האוטו הוא שולח עוד הודעה ואומר שהוא סיים את השימוש ברכב.

תנסה לברר על התוכנית הזו, לפי דעתי הדבר יהיה משתלם.

 

*(אם הבן לא אחראי אפשר לוותר על הרעיון)*

פורסם

ההפרש הגדול הוא לא רק בפרמייה על נהג חדש, אלה בביטול ההנחות שאתה מקבל בתור נהג בן 30+ או 40+ או אפילו 50+ בלי תביעות ביטוח בX השנים האחרונות.

 

לצורך העניין, אם ביטוח רגיל עולה 5000 שקל, בתור נהג בן 40+ בלי תביעות ב3 השנים האחרונות, אתה יכול לקבל הנחה של קרוב ל1000 שקל, כך שהמחיר שתשלם על הביטוח יהיה 4000 שקל.

לעומת זאת, כשאתה מוסיף את הבן שלך לביטוח, הפרמייה על נהג חדש שעומדת על 2500 שקל מתווספת למחיר המקורי של 5000 שקל, כך שהמחיר הסופי הוא 7500 ש"ח שמשקף עלייה של 3500 במחיר הכולל.

 

*המחירים המצויינים הינם לדוגמא בלבד.

 

---

 

אני ממליץ מאוד לברר עלות בחברות אחרות. נראה לי תמוהה משהו שיעלה לך ביטוח על מאזדה 3 לנהג חדש מעל 7 אלף שקל.

יש לי חברים עם מאזדה 3 שמשלמים פחות מ5 אלף לשנה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

נהג חדש ונהג צעיר זה אותו הדבר מבחינת חברת הביטוח?

או שאם נגמר לי הנהג חדש אז הביטוח יהיה זול יותר למרות שאני נחשב נהג צעיר?

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם
נהג חדש ונהג צעיר זה אותו הדבר מבחינת חברת הביטוח?

או שאם נגמר לי הנהג חדש אז הביטוח יהיה זול יותר למרות שאני נחשב נהג צעיר?

 

ביטוח של נהג חדש עולה יותר מנהג צעיר.

משו כמו 400-500 שקל, לפחות אצלנו

יש לי ביטוח על סיטרואן BX GTI רק צד ג' וחובה, עלה סה"כ בסביבות ב2600-2700

×
×
  • תוכן חדש...