Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נהג חדש ונהג צעיר זה אותו הדבר מבחינת חברת הביטוח?

או שאם נגמר לי הנהג חדש אז הביטוח יהיה זול יותר למרות שאני נחשב נהג צעיר?

נהג חדש=שנתיים מיום קבלת הרישיון (עד שאתה מוריד את השלט).

נהג צעיר=עד גיל 24.

 

ברוב חברות הביטוח התעריף לנהג חדש וצעיר זהה או כמעט דומה, אבל לא תמיד.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ביטוח בפביה - בלי נהג חדש - עולה כ-4000, 4500 ש"ח (מקיף וחובה).

עם נהג חדש - עולה בין 8000 ל-9000 ש"ח (תלוי בחברת ביטוח. מקיף וחובה כמובן).

 

פשוט מוגזם :shock:

אבל זה מה יש :|

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

ביטוח בפוקוס, לנהג צעיר יש הפרשים של כ-2000 ש"ח במחיר, הפתרון:

כשצריך את הרכב, מצלצלים לביטוח, ומפעילים אותו ל4 ימים בעלות של 50 ש"ח (זה קורה בערך 3 פעמים בשנה)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אם אתה חלק מקולקטיב (עובדי מדינה, צה"ל ועוד) ישנם ביטוחים קולקטיביים שלא מתחשבים בגיל נהג או תביעות קודמות, אך ורק בסוג הרכב.

ביטוחי "הכל כלול" כאלו.

 

זה יותר זול למי שיש לו נהגים צעירים, או שדופק את האוטו פעמיים בשבוע.

 

למי שיש לו הנחת העדר תביעות ומעל גיל מסויים זה לא כדאי כ"כ.

 

 

ד"א, למי שאמר משהו על שירביט.

היא השנה זכתה במכרז עובדי מדינה.

חבר שלי עשה ביטוח על הרכב שלו, אחרי שבועיים נכנס בקיר, יום אחרי הגיע שמאי שקבע טוטאלוסט, באותו יום קיבל רכב חליפי, חודש אחרי הגיע הכסף.

בלי תלונות, טענות, תביעות או איומים.

 

אז כנראה שיש מקרים ויש מקרים.

פורסם

אני מבוטח בכלל,

השנה החלפתי 3 פעמים רכב,

פיגו 205 שנת 95 הביטוח עלה 4800

C15 סיטרואן שנת 92 הביטוח חובה התייקר ב40 ש"ח

פורד קונקט 2004 הביטוח התייקר ב400 שקל.

 

כאשר שנה ראשונה (גיל 17) הביטוח עלה 5100 על ה 205.

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

פורסם
ההפרש הגדול הוא לא רק בפרמייה על נהג חדש, אלה בביטול ההנחות שאתה מקבל בתור נהג בן 30+ או 40+ או אפילו 50+ בלי תביעות ביטוח בX השנים האחרונות.

 

אני לא חושב שאתה צודק - אני יודע בוודאות שבתור נהג צעיר (ואולי זה שונה מנהג חדש) אני יכולתי לרשום אדם מבוגר יותר על הפרמיה כנהג עיקרי ברכב, ולהנות מכל ההנחות שלו, העדר התביעות וכו'.

 

אם הנהג הצעיר לא גר עם המבוגר באותו בית, הייתי מאוד נזהר עם התעלול הזה, מאחר ובמצב כזה, התעלול האמור גובל בהונאה. לא יקרה כלום עד שיקרה משהו ©.

 

בכל מקרה, כשמדובר במצב לא סטנדרטי (נהג צעיר\חדש, עבר של תאונות, רכב נדיר\ספורטיבי\יקר) כדאי מאוד לבדוק בכל החברות. ההבדלים עצומים.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
נהג חדש=שנתיים מיום קבלת הרישיון (עד שאתה מוריד את השלט).

נהג צעיר=עד גיל 24.

 

ברוב חברות הביטוח התעריף לנהג חדש וצעיר זהה או כמעט דומה, אבל לא תמיד.

 

נהג חדש (הגדרה של חוקי מדינת ישראל) = שנתיים מקבלת הרשיון. (עם אופציה להארכה לעברייני תנועה...)

נהג צעיר: אין הגדרה בחוק (!) זה מושג של חברות ביטוח ב-ל-ב-ד.

 

אצל חברות הביטוח בד"כ הביטוח יקר מאוד רק לנהגים "חדשים" לפי הגדרת חברת הביטוח (שנה אחת בלבד בחרבות שאני מכיר) או מתחת לגיל 21.

 

אם יש שנה ותק וגיל 21 עד 24, התעריף כבר יותר סביר.

 

מעל גיל 24 (ועדיין דרישה לשנה אחת וותק) - תעריף עוד יותר נמוך.

 

וככל שאתה מזדקן המחיר יורד עוד, יש חברות ביטוח עם מדרגות ב-25, 30, 40...

 

התנאים המדוייקים מפורטים בפוליסת הביטוח - למשל אצלי הביטוח תקף לכל נהג מגיל 24 עם רשיון לפחות שנה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
אני לא חושב שאתה צודק - אני יודע בוודאות שבתור נהג צעיר (ואולי זה שונה מנהג חדש) אני יכולתי לרשום אדם מבוגר יותר על הפרמיה כנהג עיקרי ברכב, ולהנות מכל ההנחות שלו, העדר התביעות וכו'.

 

התייחסתי לנהג חדש.

נהג צעיר כן נהנה מחלק מסויים של ההנחות (כמו היעדר תביעות). למעשה, אני משתמש בשיטה הזו עכשיו :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מישהו הזכיר כבר לפניי את הביטוח של ה4 ימים.

 

אני משתמש בזה, וזה ממש נוח וממש זול.

החברה היא ביטוח ישיר (03-5555555) שבקצב הזה יורידו לי מחיר על הפוליסה כי אני מזכיר אותם בפורום כל שני וחמישי.

אתה מתקשר, מבטח לנהג צעיר ל4 ימים, ומוסיף 50 שקל לפוליסה. לא יקר, מאוד נוח, ומתפרס על כל הסופ"ש...

 

ממליץ.

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

ההפרש שאתם מציינים הוא פשוט מופרך...

 

הרכב: פיאט מולטיפלה דיזל 2001.

 

ביטוחים: חובה + מקיף + צד ג'.

 

העלות הראשונית: 3800 ש"ח ל2 נהגים ותיקים ללא עבר תאונתי במשך 25 שנים.

המכשול: נהג חדש בן 18.

הקנס: 700 ש"ח בלבד.

 

עלות כוללת: 4500 ש"ח.

 

:-D

×
×
  • תוכן חדש...