Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה אתה לא מחליף לבד ???

 

בדיוק דקה וחצי . זה לא שאתה עושה אובראול...

 

ברור שאני לא צריך בעל מקצוע בשביל זה-התכוונתי למי שכן צריך.

 

 

 

מה חאפר ? יש מד עלים , קח את העלה עם המידה שאתה צריך ותכוון . ומה אתה מרגיש רע ? כולה כיוונת מרווח אלקטרודה , לא בזזת זקנה...

 

פסיכולוגי לחלוטין,אבל לכל אחד יש את השריטות שלו...

 

בקיצור , אני חושב שאתה קצת מגזים . לא חושב

 

לדעתי אפשר לשים פלאג רגיל וכל 10-15 אלף להרכיב חדשים .

 

בהחלט,אבל למה אם אפשר להוסיף קצת כסף ומאמץ ולשים משהו הרבה יותר טוב ועמיד בקצת יותר כסף?

 

אפשר לשים פלאג טוב יותר ורק לכוון את מרווח האלקטרודה .

 

אבל אתה מתייחס לזה כאילו אתה הורס את האוטו , בחייאת , לא הגזמנו קצת ?

אבל רק קצת:lol:

 

 

 

גם כשקונים פלאגים חדשים חייבים לכוון להם את האלקטרודות.

 

ממש לא,אם אתה קונה את הפלאג הייעודי למנוע שלך במרווח הנכון-אין סיבה לגעת.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה חאפר ? יש מד עלים , קח את העלה עם המידה שאתה צריך ותכוון . ומה אתה מרגיש רע ? כולה כיוונת מרווח אלקטרודה , לא בזזת זקנה...

 

 

 

אין לבצע כוון מרווח במצת פלטיניום או אירידיום.

פורסם

לא מסכים .

 

לדעתי אפשר להקטין ב 0.1 . ובמכוניות שגודשות גבוה , אז עדיף להקטין .

 

אני לא מדבר על הקטנה של 0.4 לדוגמא...

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

וזו זכותך, אך מכוון שמדובר ברכב שגרתי ולא משופר ושאלה שנשאלה בפורום הטכני, עניתי כפי שעניתי.

המידע שקיים ברשותי (מיצרני המצתים) הוא חד משמעי, למצתים אלו אין לבצע כוון, האלקטרודות מאוד רגישות ורצוי לא לגעת בהם.

בחלק מסוגי המצתים האלו הכוון גם בלתי אפשרי, עקב מבנה האלקטרודות.

פורסם

שלום לכולם ,

 

ברשותי פוקוס 2002 ורציתי לציין שבעקבות השרשור בדקתי גם אני מתי החליפו מצתים ברכב שלי .

 

ברכב שלי החליפו ב 60K ק"מ ומאז לא ראיתי אזכור לכך .

 

השאלה האם מצתים שלא הוחלפו מאז (כיום הרכב עם 100K ק"מ ) משפיעים על הסחיבה ?

 

 

תודה למשיבים ,

 

נתן

נרכשה- וולבו s60  נפח 1600 T4

נמכרה- פורד פוקוס 1600 סמ"ק 2008  TREND X

פורסם

בשביל תשובה ענינית עליך לבדוק מה הפלאג שמורכב כרגע של המנוע שלך

אם זהו המצת המומלץ על פי החברה-אתה יכול לסחוב איתו עוד 20 אלף

אם זהו המצת הפשוט-היית צריך להחליף אותו לפני25 אלף

הצתה לא תקינה בהחלט יכולה לפגוע בתפקוד התקין של המנוע וכפועל יוצא גם להשפיע על הסחיבה וצריכת הדלק

פורסם

היום מצאתי מישהו שמוכר את המצתים המומלצים עי היצרן

אם מישהו מעונין שיפנה אלי בפרטי

חג שמח לכולם!


×
×
  • תוכן חדש...