Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6972 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תנסה אם זה כלכך חשוב את המוסך שציינתי. לטעמי הוא מוסך אמין ומקצועי וכנראה שאם גם שם יענו לך אותה תשובה, וכל המוסכים הנוספים שפנית אליהם הם מוסכים מורשי יבואן כנראה שזו מדניות היבואן.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ונניח שזאת מדיניות היבואן?

זה אומר שזה תקין?

לא ניראה לי בכלל.

 

מקווה אני שזאת טעות תמימה ולא הטעיה מכוונת של הלקוחות

פורסם

סמג, ברשותי פוקוס 2004, חוייבתי בטיפול 60 על מצתים אירודים כ-400 ש"ח, לאחר שרועי העלה את הנושא ניגשתי לרכב ולהפתעתי יש פלגים רגילים, משמע אין יותר מוסכים אמינים בארץ.

 

רועי, אשמח אם תוכל לכוון למקט של פלאגים שמתאימים לאוטו, כמו שאמרתי לך אני פשוט אחליף פלאגים אחת ל-10 אלף, כנראה שהפוקוס הזו באמת לא שונה בכלום מפורד אסקורט 95.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

בוקר בוקר

בהרבה אירופאיות הפלגים מוחלפים כל 60000

אופל לדוגמה פלגים מקוריים שתי אלקטרודות מחזיקים 60000 בקלות

פלגים מקוריים במוסך מורשה אמורים לעשות את העבודה

BOSCH SUPER 4 יכולים להוות פיתרון חליפי

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם

לא אירידיום-פלטיניום.

 

אכן קיימים פלאגים רגילים שאמורים להיות מותאמים לפוקוס

הנל מחברת MOTORFRAFT מקט פלאג AYFS22C

מחירם ליחידה הינו 19 שח

מחיר עבודה-0 שח

סהכ-76 שח.

 

להחליף אחרי 10 אלף קמ...

 

נ.ב-אני עדיין מחפש אחרי הפלאג ה"נכון",הווה אומר פלטיניום ועוד יותר בודק לעומק את האופציה של מצתי אירידיום.

 

רק חבל שאנשי המקצוע בפורום לא חווים את דעתם בעניין

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לסיכום הפרשה:

לא נמצאו המצתים הייעודיים בארץ

לא פניתי לייבואן

הוזמנו סט מצתי אירדיום מחול בטמפ' עבודה ומרווח אלקטרודה זהים

פורסם

עדיין לא הבנתי למה לך פלאגים מיוחדים לפוקוס סטנדרטית ?

 

שים פלאגים רגילים של כמה עשרות שקלים, ואם לכל רכב הם משמשים ל 50-60 אלף קילומטר אז אין סיבה שבפוקום טילים הם יחזיקו פחות.

 

אני נסעתי על פלאגים של בוש 100000 ק'מ ולא מצאתי רמז לכך שהתפקוד שלהם שונה מביום היוולדם.

 

מה שכן חשבו לעשות שקונים פלאגים, לכוון את מרווח האלקטרודה ע'פ הנחיית היצרן אפילו אם הם כיביכול מכווונים (כי הם לא)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

היצרן המליץ על פלאג מסוים למנוע-ואני בטוח שלמהנדסי המנוע יש קצת יותר שעות ניסוי על המנוע וידע ממני.

 

בכל מקרה העדיפות היא לפלאג יותר איכותי שיחזיק זמן רב יותר,

וכמו שאמרו כבר לפני-כל פירוק והרכבה של פלאגים הם סיכון מסוים-כניסת ליכלוך,תקיעת ההברגה וכו'...

 

לגבי "ההרגשה" שלך-זה שאנחנו לא מרגישים ו/או לא רואים משהו לא אומר שהוא לא משפיע.

 

לראיה-בבדיקת קניה אמרו לי שיש שריפת דלק לא טובה כל כך-והבוחן אמר לי לבדוק את הפלאגים,כמובן שזילזלתי עד שעליתי על העניין של חוסר התאמת הפלאג למנוע והיותו ישן ב20 אלף קמ ממה שהוא אמור להחזיק.

(הפלאג עצמו מלא פיח בצורה מטורפת)

 

אז אם מישהו מעדיף לשים פלאגים פשוטים בעלות של כ80 שח (לפני עבודה) כל 10-15 אלף קמ,זה שיקול שלו לחלוטין.

אני מתכוון להישאר עם הרכב לפחות ל3 שנים הקרובות-ובחשיבה הזאת זאת החלפת הפלאגים הראשונה והאחרונה שלי.(עמידות של 60 אלף קמ).מה גם שעלות האירדיום יצא הלי בדיוק כפול מהרגילים והם הגיעו עד דלת הבית...לעניות דעתי שווה מכל בחינה אפשרית.

 

נ.ב-לכוון מרווח אלקטרודה לבד מרגיש לי חאפר לחלוטין,עשיתי זאת פעם והרגשתי כל כך רע שקניתי חדשים.

פורסם

היה כאן דיון בעבר ומישהו רשם שפלאג רגיל בעל אלקטרודה 1 זקוק להחלפה כל 20 אלף.

2אלקטרודות - 40 אלף.

3 אלקטרודות- 60 אלף.

אבל צריך לחפש ולבדוק זאת שוב כי אני לא בטוח מי רשם את זה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם
אז אם מישהו מעדיף לשים פלאגים פשוטים בעלות של כ80 שח (לפני עבודה) כל 10-15 אלף קמ,זה שיקול שלו לחלוטין.

 

למה אתה לא מחליף לבד ???

 

בדיוק דקה וחצי . זה לא שאתה עושה אובראול...

 

נ.ב-לכוון מרווח אלקטרודה לבד מרגיש לי חאפר לחלוטין,עשיתי זאת פעם והרגשתי כל כך רע שקניתי חדשים.

 

מה חאפר ? יש מד עלים , קח את העלה עם המידה שאתה צריך ותכוון . ומה אתה מרגיש רע ? כולה כיוונת מרווח אלקטרודה , לא בזזת זקנה...

 

 

בקיצור , אני חושב שאתה קצת מגזים .

 

לדעתי אפשר לשים פלאג רגיל וכל 10-15 אלף להרכיב חדשים .

 

אפשר לשים פלאג טוב יותר ורק לכוון את מרווח האלקטרודה .

 

אבל אתה מתייחס לזה כאילו אתה הורס את האוטו , בחייאת , לא הגזמנו קצת ?

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

לי אישית הייתה פוקוס שעברה 83000. החלפתי פלגים ב60000 כמו שכתוב בספר.

פשוט הוצאתי את הפלגים. עם הפלגים עצמם נכנסתי לחנות חלפים בעיר (לצורך העניין קרית גת, שם החנות יוספי חלפים) והוא הזמין לי בדיוק אותם הפלגים מאותה החברה. נסעתי עליהם עוד 23000(עד מועד המכירה) וגם עברתי טסט בדרך. אפילו כשמכרתי את הרכב עניין הפליטה נבדק כמו גם שאר הדברים, הכל היה תקין.

 

לא ראתי שום סיבה למה להחליף כל 10-15 אם בספר כתוב 60.

פורסם
לא ראתי שום סיבה למה להחליף כל 10-15 אם בספר כתוב 60.

 

אם הפלאגים לא מקוריים כמו שהבנת ( או שכנראה שלא ) , אז אלו לא בדיוק הפלאגים שעליהם כתב הסופר...

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

גם כשקונים פלאגים חדשים חייבים לכוון להם את האלקטרודות.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה

×
×
  • תוכן חדש...