Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

MDC 2007- אירוע מספר 1


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 120
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כנראה שהאוטו שלי לא מספיק יפה :-(

 

 

אל תשכח שהיו מעט מאוד צופים/צלמים במהלך הקטגוריה שלנו לפחות עד לגמר..

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם
היה אחלה ארוע, אם כי קצת חם.

 

אומנם צילמתי למעלה מ1000 תמונות בנפח 3GB

בגלל חוסר הפרגון והישראליות של האנשים בפורום מקביל

זה כל מה שאני מעלה

 

 

 

 

 

 

מי שרוצה תמונה של הרכב שלו, יכול לבקש ואולי אני יעלה

 

 

בוריס.

 

 

אני אני אני אני אני אני אני

STI 2003 שחורה גאנטים שחורים

 

תודה מראש

ארז

פורסם

חבר'ה אירוע טוב כמה שיהיה, בלי תעוד וסיקור לא פוגע במטרה שלנו הנהגים לקדם את הספורט המוטורי ...ובטח לא פוגע

במטרה של הספונסרים חשיפה מירבית,רק הצלמים והכתבים יכולים לתת במה לנהגים ולספונסרים!!!

 

לדעתי הם (הצלמים/כתבים) חלק בלתי נפרד מאירוע/מירוץ מוטורי ואנחנו צריכים לתת להם קראדיט על פועלם,חלקם

מגיעים עצמית עם הציוד היקר שלהם מהבית ועם הוצאות לא קטנות:

 

אז תודה ענקית:

לבוריס קורקין על תמונות ברמה גבוהה,

לזאב הצלם שמגיע לכל אירוע ומירוץ אפילו ...למירוצים בחו"ל, :wink:

לצלם איציק ראיתי כמה תמונות יפיפיות שלו באתר אחר,

למגזין אוטו שמסקרים כל אירוע מוטורי,

לאילן פיביש טורבו...שכתבה +תמונות+++היו ראשונים באתר...:lol:

 

בברכה,

קובי כהן

פורסם

לא ציפיתי שיהיה ביקוש כל כך רב

לכן עבדתי שעות נוספות בבחירת התמונות והעריכה בשביל שכולם יקבלו לפחות תמונה אחת שלהם.

תודה רבה לכל מי שפירגן:arrow:

אך חשוב לי לציין, שלא הגעתי כמתוכנן לתחילת הארוע(לצערי ולא בגללי)

ולכן לא הספקתי לצלם את כולם, הגעתי לסוף המקצה "הפתוח"

ועשיתי אולי תמונה או שתיים של המשתתפים במקצה

מי שביקש ממני תמונה, ולא קיבל, זה אומר שלא הספקתי לצלם אותו

אז מראש מצטער למי שקופח.

 

4fvr0k3.jpg

 

2vm5x91.jpg

 

4358px2.jpg

 

33osmq9.jpg

 

2cyk3kw.jpg

 

2iat013.jpg

 

2eezx20.jpg

 

2ppheub.jpg

 

3yzhmkw.jpg

 

3y5ejbs.jpg

 

47x0ztx.jpg

 

Eריק הספקתי לצלם אותך פעמיים, ולא יצא ממש, וראיתי שאיציק העלה תמונות טובות שלך

אך בכל זאת

2mpeber.jpg

 

44sj7ll.jpg

 

44t5k09.jpg

 

4gy9e6c.jpg

 

מרוב עייפות חשבתי שזאת NC

אבל אז נזכרתי שזאת NA כסופה

ולכן גם לא מצאתי מדבקת קוני

2gt6whu.jpg

 

 

2whpatk.jpg

 

 

 

 

זהו מקווה שכל מי שביקש קיבל.

יש לי עוד מספר תמונות(גם של מי שלא ביקש)

אולי נעלה בהמשך.

 

חג שמח,

בוריס

Boris.K

פורסם

 

 

 

 

זהו מקווה שכל מי שביקש קיבל.

יש לי עוד מספר תמונות(גם של מי שלא ביקש)

אולי נעלה בהמשך.

 

חג שמח,

בוריס

 

עוד עוד העם רוצה עוד

 

 

נ.ב

( בלי להיות חוצפן אם תשמתש עם ה PICASA

תוכל להעלות עד 1 GB תמונות באיכות של 100 KB לתמונה ( שזה סביר לאינטרנט)

קצב העלאה מאד מהיר )

http://picasaweb.google.com/sti5sti/STICLUBAtMDC12007

לי לקח להעלות את התמונות הללו כ 5 דקות )

פורסם

היה אירוע נהדר.

לא היתה מזיקה איזו רשת צל.

 

מאוד נהנתי מקטגוריית המפלצות.

 

ובעיקר להתבונן באחת הצופות שהיתה במקום.8)

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

פורסם

בוריס

תמונות נהדרות:-D :-D :-D .

תמשיך ללהראות לנו עוד מהתמונות הנהדרות והמאוד מקצועיות שלך.

 

זאב, תמונות נהדרות ויפות מאוד.

 

תמשיכו להפגיז אותנו בתמונות כי בלעדיכם לא ישאר לנו זיכרון נהדר של השבת האחרונה:idea:

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם

סוף סוף הסרטון מוכן. הוא אמנם מנקודת מבט אישית, אבל אני מקווה שיעניין גם אתכם. שימו לב שהחבאתי שם easter egg אחת :lol:

 

תהנו!

 

רוני

 

http://www.youtube.com/watch?v=hGqu9JdaGmI דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ארז ורוני אחלה סרטונים, אבל אני רואה שקטגורית הפתוחה נצטרך לדאוג לצוותי צילום משלנו

 

או ש...

 

שהמפלצות יתחילו ב 8 בבוקר ויהנו מהאויר הקריר יותר ואנחנו אחרי זה :twisted: :twisted:

http://www.scci.co.il/

The Sports Car Club of Israel


×
×
  • תוכן חדש...