shai555
-
הודעות
109 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי shai555
-
מחפשים בית חם לרכב - TIG MOTORSPORT כאן בשבילך
shai555 פרסם הודעה בנושא של TIG Motorsport בתוך מוסכים, בעלי מקצוע ונותני שירותים בענף הרכב.
המקום לכל מי שמחפש את הרמה הגבוהה ביותר של מקצוענות, מקצועיות, אמינות, שירות, אכפתיות, יחס, השקעה ונכונות. מקום בו כל לקוח מרגיש שהוא לקוח VIP ושרכבו נמצא בידיים הטובות ביותר. מי שראה את אילן עובד מבין שכירורגים יש לא רק בחדרי ניתוח ושכזה סדר ונקיון יש לא רק במעבדה. אפשר לכתוב עוד הרבה אבל באמת שכל מילה מיותרת ופשוט צריך להגיע לשם כדי להבין שמי שמכניס את רכבו פעם אחת יותר לא ירצה להגיע למוסך אחר. -
יתכן שלחלק מהאנשים כאן יש בעיה בהבנת הנקרא? התקנון קובע שאסור להחליף סוג רכב במהלך התחרות. איפה כתוב שמתחרה חייב לנהוג רק ברכב שלו ולא ברכב אחר מאותו סוג?! מה הבעיה להחליף EVO ב- EVO? הבעיה בירידה (עופר, בלי כוונה להעליב... ) מ- EVO 9 ל- EVO 8, למרות ששתיהן עם אותם צמיגים ובולמים? אם ערן היה נוהג ברכב שלי (9, למי שלא הבין) גם היתה בעיה? אם כבר, אז דוקא להחליף STI סטנדרטית ב- EVO משופרת זו חריגה מהתקנון... במקרה הזה אני לא רואה כל חריגה מהתקנון. אם פרשנות המילים "סוג רכב" בתקנון אינו ברור מספיק, הרי שהפרשנות חייבת להיות לקולא (לטובת המתחרים) ולא לרעתם, בדיוק כפי שנעשה במקרה הנדון. למרות חברותי עם ערן ובמועדון STI זו דעתי האובייקטיבית! בנימה אישית, אני רוצה לשמור על המקום השני בו זכיתי ביושר ולא "לרשת" את המקום הראשון בגלל הויכוח המיותר שמתנהל כאן עקב בעיות הבנת הנקרא או אי בהירות של התקנון. גם אני שכחתי להודות שוב למסלולים ולכל נותני החסות על האירוע... אז כמובן תודה ענקית והמשיכו כך! שיהיה לכולם חג שמח ונתראה ב- MDC הבא.
-
אני מסכים עם ערן לגמרי ומקוה שכך תמיד יקרה במקרים דומים. ערן לא קיבל כל יתרון עם הרכב של עופר (אם כבר אז ההיפך...), זכותו של סימון לעלות לגמר לא נפגעה וה"נזק" היחיד שנגרם הוא הפגנת רוח ספורטיבית של כולם, כולל של המארגנים. אישית הייתי מאד מאוכזב אם לא היו נותנים לערן להמשיך, מאחר ואני מעדיף לנצח או להפסיד בנהיגה ולא בגלל תקלה טכנית של מתחרה אחר, בעיקר כשיש פתרון זמין והוגן. נראה לי שאם כבר למישהו יש זכות להרגיש "נפגע" אז זו זכותו של מי שזכה במקום השני... כל הכבוד למתחרים ולמסלולים על ההחלטה הספורטיבית ולערן על המקום הראשון!
-
כולם מוזמנים ללא קשר לרכב או ליצרן.
-
קצת טעית... מתלים שונים, מנוע שונה, אינטרקולר שונה, ברקסים שונים, גיר שונה, הגה שונה ועוד ועוד... בקיצור, ה- STI היא לא ממש WRX משופרת.
-
נראה קארד טוב. באותו ערב יש גם UFC פייט נייט עם קרב מעניין אז צפוי סופ"ש שמח בכל מקרה, למיטב ידיעתי אין דרך לראות את האירוע בארץ ותאלץ לחכות למחרת ולהוריד כמו כולם... אולי בהמשך ישודר באגו טוטאל אבל כרגע לא ידוע. את הפייט נייט תוכל לראות בערוץ SpikeTV אם יש לך תוכנה בשם TVUPlayer. קישורים להורדה תוכל למצוא בפורום של ההתאחדות הישראלית לג'יו ג'יטסו ברזילאי (ifbjj). בתקוה שלא ימחקו, הנה הלינק לפורום - http://www.cma-box.co.il/Forum/forum_topics.asp?FID=2
-
מפרסם עבור חבר - סיאט איביזה, שנת 2002, מנוע 1.4 (המנוע חדש לגמרי!). 5 דלתות, צבע כסף, יד 3, 140,000 ק"מ, נקי מתאונות. לפרטים נוספים: עידו - 054-7468505
-
בש גל - http://www.bashgal.co.il/ לדו קרב אני לא יודע אם יש אתר אבל תתקשר ושאל - 03-5257706 מקוה שיוכלו לעזור לך.
-
שאלת בבש-גל או בדו-קרב?
-
גם השבוע, בימים שני ושלישי (16-17/6), בשעות 17:00-13:00. מי שמגיע, נא להודיע לויצמן.
-
אליפות ישראל בראלי של עמותת נהגי המרוצים (IRDA) מרוץ מס' 2
shai555 פרסם הודעה בנושא של bugiman בתוך ספורט מוטורי
אלון, זה יפה לא לקרוא מה שגידי כתב? הדגשתי לך, למקרה שסתם פספסת... התוצאות שאני זוכר (לפי המיקום): מכוניות 4X4 - רמי, אלי ואהוד מכוניות 2X4 - מרק ועופר ג'יפים - שי שמעוני ואחד הבנים של מישל היו גם הרבה טרקטורונים אבל אני לא זוכר שמות... -
אם אתה לא יודע מה זה שיקיין, אולי כדאי שתשקול שוב אם לבדוק את הכביש או קודם ללמוד עוד קצת על נהיגה ספורטיבית... http://en.wikipedia.org/wiki/Chicane
-
בימים שני ושלישי השבוע (2-3/6) משעה 13:00 עד שעה 17:00. מי שמעוניין להגיע שיודיע לויצמן בטל' 050-7320802.
-
רועי, מאחר וחזרת לדיון במקום ויכוח אתייחס עניינית לדבריך - קודם כל איש לא קובע דבר, לא אנחנו ולא כתבי הרכב, לפחות כל עוד עדיין אין "בית משפט לרכבים"... כל אחד מביע דעתו האישית על סמך התנסותו האישית ולא של אדם אחר, בין אם זה בכתבה במגזין (מוביל או לא, להזכירך גם רוני הוא כתב רכב כבר מספר שנים) ובין אם זה בשיחה בין חברים, אבל איש עוד לא הוסמך לקבוע עובדתית מאחר וכל אחד מחפש או מוצא דברים מסויימים בתנאים מסויימים וזו דרכם של מבחנים כאלו - התרשמות אישית של אדם שאמור להעביר לציבור קוראים שמעוניין לקרוא מה דעתו. זה בסדר לצטט מכתבות כפי שזה יפה שהעלת כתבה מעניינת למי שמעוניין לקרוא, אבל מכאן ועד לאמץ כתבה (לאו דוקא זו אלא גם לגבי הדגמים הקודמים) כדעתך האישית ולהגן עליה בחירוף נפש זה ממש לא רציני. אתה צודק שאיש מהמגיבים כאן עדיין לא נהג על ה- EVO החדשה ולכן גם לא הבענו דעתנו עליה, למרות שכולנו כבר קיבלנו דיווחים מהשטח מחברים שהיו בהשקה בספרד. אתה יודע למה? מאחר וזו עדיין דעתו של אדם אחר, גם אם חבר שהוא נהג מצויין שדעתו מוערכת מאד ואפילו דומה לשלנו. אתה חושב שמישהו מאתנו מחפש "לקטול" את הסובארו? לפחות לגבי ערן ולגביי אתה לא יכול לטעות יותר! הלוואי שסובארו היתה מביאה לארץ מתחרה רצינית בכל הקשור למה שאנו מחפשים במכונית כזו ואתה יכול לקרוא מה שכתבתי במגזין "הגה" במבחן של ה- STI החדשה. מצד שני, בהחלט יש כאלו שדווקא מעדיפים את הסובארו ואנו מכבדים את דעתם לחלוטין ולא מנסים להראות להם שהם טועים, מאחר והם לא טועים - הם פשוט מחפשים משהו אחר מאיתנו. מבטיח שאם לאחר נהיגה ב- EVO החדשה אחשוב שה-STI החדשה עדיפה - זה מה שאכתוב, למרות שקשה לי להאמין פשוט בגלל שסובארו לא שינו הרבה בדיוק במקום שבו מבחינתי ה- STI לדורותיה נופלת משמעותית. אני אובייקטיבי לחלוטין (ואם כבר אז "קשור" יותר לסובארו אחרי 12 שנים רצופות עם הטורבו לדורותיה), מאחר ולצערי עדיין אין לי מניות באחת החברות...
-
רועי, הצלחת לבלבל אותי! עכשיו אני לא יודע אם אני החברה שלך, ס. יזהר או שומאכר... מה שבטוח - הלילה אתה לא מקבל מאחר ואתה מתעקש להמשיך להתוכח למרות שאתה כנראה לא מבין מה כתבתי, מתעלם מדברי בעלי נסיון אחרים כאן בפורום ולא אי-שם באנגליה, לא בטוח שאתה מבין מה אתה כותב ואתה ודאי לא רואה את הסתירות ואת חוסר ההגיון בדברים שאתה כותב או משיב, תהנה לבד מהויכוח. מאחר ואני לא מנהל ויכוחים עקרים, אם תרצה שאשלח לך את סיסמת היוזר שלי כדי שתוכל להגיב בשמי לתשובתך הוכחנית שודאי תגיע במהרה, שלח ה"פ. תהנה מהמשך הויכוח!
-
ערן, אני לא יודע אם כ"כ כיף לך שאתה מכיר אותי אבל תודה גם לך עבור התמיכה! ולשאלתך - אילן מסדנת TIG שהיה בדרכו לארוחת ערב שישי, שינה כיוון והגיע לאשדוד, הרים את הרכב על הליפט, הסיר את חלק החיפוי התחתון הימני, החזיר למקום את הצינור שהשתחרר, החליף את הבנד באחד מסיבי יותר שאמור לדאוג לכך שהצינור לא ישתחרר שוב תחת עומס, 5 דקות לאחר שהגיע כבר היינו בחוץ כשהכל תקין ואחרי זה גם דאג לי לארוחת ערב! אם זה לא השירות והיחס הכי טובים שיש, אני לא יודע מה כן!! אילן - תודה רבה! אתה תותח!!!
-
רועי, אתה איש הזוי... אתה מניח שנהגת בערך כמוני למרות שאתה לא מכיר אותי (לא יומרני במקצת?) ושוב מפנה אותי לכתבות של מגזיני רכב למרות שכתבתי שזה ממש לא מעניין ושמוטב שאנשים ידברו מנסיון שלהם ולא מסיפורים של אחרים (גם של כתבי רכב. מה לעשות, זה עדיין נסיון של אדם אחר ולא שלך...). מעניין... אתה רוצה להמשיך לצטט אחרים - שיבושם לך! אני מביע דעתי רק על מה שחוויתי ממקור ראשון ולא על מה ששמעתי או קראתי. (מכיר עדות מפי השמועה? אותו הדבר...) אני יכול לגלות לך בסוד, שאיש לא ישמע, שחבר עם STI 2005 משודרגת (קוילאוברז וכו', כמובן הדגם עם ה-DCCD), ביום מסלול בנחשונים לפני כמה שבועות, אחרי שנהג מספיק עם שלו עשה כמה הקפות עם ה-EVO שלי ("רק" 9, לא 8 שקצת יותר חדה ואגרסיבית), ירד מהאוטו ורץ לקופת "דן חסכן" שלו כדי לבדוק אם כבר יש שם מספיק כדי להחליף את האוטו... רוני וניב, תודה על הפרגון! אחרי מה שכתבתם ממש אין לי עוד מה להוסיף ושאדון רועי ימשיך לחשוב מה שהוא רוצה. ממילא לנו זה לא ישנה דבר... (דרך אגב - ניב, זה היה בסה"כ צינור שהשתחרר, 2 דקות עבודה והכל חזר לשגרה... )
-
אני מניח שאתה כותב את הדברים מנסיון... STI 2005 בעלת תחושת היגוי כמו של EVO 8? מאיפה זה הגיע?! בתחום הזה הן רחוקות בערך כמו השמש מהירח! טוב, אולי לא עד כדי כך אבל הן בכלל לא באותה ליגה, לא בתחושות ולא בתחומים אחרים... (אני יכול לגלות לך סוד ש- STI version 9 לא מתקרבת ל- EVO 8/9 גם אחרי החלפת בולמים, מוטות מייצבים וכו') אחרי שנהגתי בכמה STI (סטנדרטיות ומשופרות, כולל זו שהיתה לי שהתחילה כסטנדרטית ועברה שדרוגים לאורך השנים), כולל בחדשה (בכביש, בנחשונים ובמנחת בערד), אף אחת מהן לא מתקרבת ל- EVO, לא ל- 8 ולא ל- 9! עכשיו נותר לחכות ל- 10 ולהתרשם באופן ישיר ולא מכתבות וסיפורים של אחרים... סלחו לי על העוקצנות אבל לא הגיע הזמן שרק בעלי נסיון יביעו דיעה מוצקה ואילו אלו שרק קראו/שמעו/חשבו/חלמו יסייגו את דבריהם?
-
זהו,גם אני התחדשתי ב S.DRIVE.
shai555 פרסם הודעה בנושא של בן ה בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
הלכה התקוה לצמיג אופטימלי... עד לא מזמן היו להם הרבה יותר מידות כולל במידה של האיבו אז תודה על העדכון. כנראה נמשיך להחליף בין דיירזה ביבש (למרות אורך חיים קצר ורעש שנע מלא נעים ועד הזוי בעליל... ) ויוקוהמה AD07 ברטוב... -
זהו,גם אני התחדשתי ב S.DRIVE.
shai555 פרסם הודעה בנושא של בן ה בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אלון, אני מניח שאתה מכיר אותי מספיק טוב והפרשנות היא לטובת מי שאולי לא הבין למה שלוש הנקודות. כנראה הייתי צריך להוסיף ... אם היו מייבאים אותם לארץ במידה של האיבו אני מניח שכל החבר'ה שלנו היו קונים. נראה, אולי נייבא לבד... (דרך אגב, מקוה שנהניתם ביום שישי אבל ממש לא תקין מה שרמי עשה כשפעם אחת אני נעדר... ) -
זהו,גם אני התחדשתי ב S.DRIVE.
shai555 פרסם הודעה בנושא של בן ה בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
במידה הזו, הצמיג הטוב ביותר בארץ (לפחות ל- STI...) הוא ברידג'סטון RE070. כבר בדקנו כמה וכמה צמיגים על STI למיניהן והצמיג הזה מנצח בגדול! -
כל הכבוד!!
-
בהצלחה גידי!! מחזיקים לך אצבעות
-
השר מג'אדלה הזמין את מוזלי לישראל ...והתחרט .
shai555 פרסם הודעה בנושא של דובי מילר בתוך ספורט מוטורי
מה, עוד לא השתתפת באחד ממירוצי המכוניות שנערכו כאן לאחרונה?! אה, לא היו כאלו...
