shai555
-
הודעות
109 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי shai555
-
ניר, אם תבחן את 4 המכוניות שעלו לגמר בקטגוריה שלנו אין אחת דומה לשניה (ושלי כמובן הכי נחותה... ), כשיש הבדלים במתלים (בולמים, מוטות, חיזוקי שלדה וכו'), ברקסים (אין סט אחד זהה...), מנוע (הבדלי כוח ותגובה), קלאץ' וצמיגים (3 עם דיירזה ברמת שחיקה כזו או אחרת ואיבו אחת עם סליקס מלאים). אכן היה הסכם ג'נטלמני לא לספור את הרמזור אלא לצאת בירוק, מה שכבר נתן יתרון קל למכוניות עם הקלאץ' הטוב יותר אבל זה לא מנע מהנחותים בינינו לעמוד בהסכם. אין לנו כוונה להכנס למירוץ חימוש ולא נרוץ לקנות סליקס מאחר ועוד לפני האירוע כבר אמרנו שאם מישהו מגיע עם סליקס ומנצח אין כל בעיה - שיהנה מההישג. אם מישהו טורח ומשקיע כ"כ הרבה כסף רק בשביל האירוע מגיע לו להינות מהשקעתו. מה לא הוגן בתחרות בה כל אחד מתחרה עם הרכב הפרטי שלו כשאין הגבלת שיפורים או שינויים? ראינו שבקטגוריה שלנו הסליקס לא עשו כזה הבדל גדול ובקטגוריות הנמוכות נראה שהמעבר לקטגוריה הבאה עם סליקס היה נכון. נראה לי שהסיבה לצמצום המתחרים היא כלכלית נטו ואני מזכיר לכם את הויכוח שהיה בנושא העלות לפני האירוע הראשון, ללא כל קשר למכוניות ולחלוקה לקטגוריות. מאחר וממילא אשאר בקטגוריה העליונה ודאי שלא משנה לי אם יהיו עוד עשר קטגוריות אבל צריך גם לשמור על מינימום משתתפים בכל קטגוריה ע"מ לשמור על איזשהו עניין. נכון שאולי יש כמה שמראש די "מסומנים" כסמנים אחוריים ויש כמה שדי ברור שיגיעו לגמר אם לא יפשלו, אבל כך זה כמעט בכל תחום בספורט המוטורי ואני לא רואה בזה כל בעיה. מי שזה התירוץ שלו - לא באמת אוהב ספורט מוטורי ולא באמת מעניינת אותו אהבת התחום וההנאה שבנהיגה.
-
Here my 2 cents... אישית אני מגיע קודם כל בשביל ההנאה! כן גמר או לא גמר לא ממש משנה לי. ברור שכיף לעשות זמנים טובים, לעלות לגמר ואפילו לגנוב פודיום מדי פעם, אבל גם כשהקרב היה די אבוד מראש (MDC 2007 עד שהחלפתי את האוטו...) עדיין התייצבתי לתחרות מאחר והכי חשוב לי להשתתף ולנהוג. אני מסכים עם אריק שגם עדיף להיות חמישי בגמר של מכוניות זהות עם תחרות אמיתית מאשר לנצח בהפרש אדיר כאלו שמראש לא היה להם ממש סיכוי. כפי שרוני כתב - אני מעדיף להגיע למקום טוב (לא כתבתי לנצח כי אני לא מנצח...) בזכות נהיגה ותחרות אמיתית ולא בגלל שאין מתחרים אמיתיים או בגלל פשלות של אחרים. בכל קטגוריה יש מספר רכבים זהים, שגם הם לא ממש זהים, וכל אחד יכול להשוות עצמו לחברי ה"תת-קטגוריה", גם אם בסיכום הכללי לא עלה לגמר או לפודיום. נראה לי שבמצב הנוכחי הקטגוריות ישארו כפי שהן וטוב שכך, למרות שאישית אין לי כל בעיה עם EVO CUP ואני מבטיח להשתתף בכל אירוע גם אם יהיו בכל אירוע 10 מכוניות טובות יותר עם נהגים טובים יותר! אל תשכחו שתחרות זה טוב (ולחלק אפילו חשוב מאד) אבל קודם כל הכי חשוב לשמור על מה שיש לנו כרגע, על הרוח הספורטיבית ועל הכיף שבנהיגה. כשביום מן הימים נזכה למיסוד הספורט המוטורי, נוכל לדאוג לנושא השוויון המקסימלי. אני לא נגד שיפור (המצב, לא רק הרכב...), הצעות יעול והעלאת רעיונות, אבל בין זה לבין לא להשתתף כלל נראה לי שיש מרחק. לדעתי מי שבאמת אוהב את התחום צריך להגיע גם אם אין שוויון ואין סיכוי לפודיום, אבל זו רק דעתי. עד אז, בואו נמשיך להודות לאלו שמאפשרים לנו את מה שיש ונתמוך בהם ככל שניתן ע"מ שנוכל להמשיך לקבל את מה שהם רוצים ומוכנים לתת לנו!
-
חבר'ה, לא להתחיל גל שמועות... אכן הגיעה ניידת אבל לא היו כל בעיות. הם בסה"כ ניגשו לדבר עם בעל המקום וזהו.
-
תודה. אחלה תמונות וסרטון! היה אירוע מהנה ביותר ואני כבר מחכה ל WMDC 3! כל הכבוד למשתתפים וכמובן לזוכים ותודה ענקית למסלולים ולגל מדלי, שמשתפים פעולה כדי שאנו נוכל להינות! שמחתי מאד לראות את גל מאייש את המדרגה העליונה של הפודיום, בלי קשר לזה שהוא היה ההימור שלי לזכיה עוד לפני האירוע...
-
לקפיצים בלבד אין צורך באישור. ז"א שקפיצים לא מופיעים ברשימה כחלקים שדרוש עבורם אישור אבל זה עדיין לא אומר שישחררו לך אותם מיד... לפני מס' חודשים הזמנתי קפיצים, הגעתי לסניף הדואר המרכזי (בדרך ההגנה) ונשלחתי למשרד המכס (באותה קומה) לאחר שהתעקשתי שאין צורך באישור עבור קפיצים. אני חייב לציין שאנשי המכס היו מאד נחמדים ועברו איתי על הרשימה פעמיים כדי לוודא שאכן קפיצים לא נמצאים בה, קיבלתי מהם פטור מאישור משרד התחבורה ושחררתי את החבילה. כמובן שיותר מהר לשלוח פקס או לגשת למשרד התחבורה (ברח' המלאכה) ולקבל אישור.
-
אתה נשאר איתנו ולא עובר לשום מקום...
-
אריק, מילא העשן אבל מה עם מטח האבנים? עם רוחב הצמיגים שלך וכמות האבנים שם נראה שתוכל לתת תחרות רצינית לתותח וולקן...
-
אריק, יש לי הצעה מצויינת לשמירה על הסליקס שלך - תשאיר אותם בבית... אני בטוח שכולנו נשמח לפתרון, ודאי מי שזוכר את MDC 2006 באשדוד שם עלינו מהעפר, אבל מאחר ולפחות חצי מהמתחרים מגיעים עם צמיגים "דביקים", ספק אם ימצא פתרון טוב. נקוה שכן...
-
אני לא ממש בקיא בשמות השונים של הקורסים של דרייב ארט והאמת שגם לא בדקתי לפני שכתבתי אבל עכשיו נכנסתי ללינק שלך והבנתי למה שאלת, אז למען הסר ספק - אל תתייחס לשמות אלא לאופי ההדרכות אליהן התכוונתי. הקורס שאתה התייחסת אליו בהחלט מתאים והוא זה שהמלצתי לקחת ראשון. הקורס הזה בהחלט מומלץ בחום, חשוב ביותר וגם מהנה מאד. מה שלא מתאים למתחילים זה הפורמט שלנו - הדרכה שהיא מעין "יום מסלול" נטו ומיועדת לנהגים מנוסים יותר שכבר עברו הדרכות קודמות.
-
ביקשת תגובה של מישהו ממועדון STI, אז הנה... בקיצור - אני מסכים עם דבריך לחלוטין. ובאריכות - אנו עובדים בשיתוף עם דרייב ארט כבר כמה שנים וחברי המועדון כבר עברו מספר רב של הדרכות, בין אישיות, בין בקבוצות קטנות (4-6 אנשים בערד) ובין בקבוצות גדולות יותר (בפיק ובערד). המתעניינים צריכים להבין שיש כמה סוגי הדרכות וכל אחד צריך לקחת את זו שמתאימה לדרישותיו ונסיונו. נהג שטרם עבר הדרכת נהיגה נכונה (מה שאולי נקרא הדרכת נהיגה מתקדמת בסיסית) כדאי שיתחיל שם ולכן הקורס בשבילו יהיה בקבוצה קטנה (2 עד 6) בערד או אחד על אחד בנס הרים אבל שידע שמתחילים בהתחלה - ישיבה נכונה, אחיזה נכונה, כיוון מראות, קווים וכו'. כמובן שבמקום סטרילי (כמו ערד) מתחילים גם עם תמרונים בסיסיים וכו'. אישית הייתי ממליץ קודם על קורס בסיסי בערד (כאמור - בקבוצה קטנה), אז לוקח קורס אישי בנס הרים ורק אז חוזר ומתארגן בקבוצה גדולה יותר לקורס הספורטיבי בערד. לגבי הקורס הספורטיבי בערד (לא יודע אם זה השם המדויק אבל לצורך העניין מדובר ביום שלם רק על תוואי המסלול), זו ההדרכה שאנו לוקחים כל פעם אבל זה בגלל שכל חברי המועדון כבר עברו מספר הדרכות ואנו לא מאפשרים למי שטרם עבר לפחות הדרכה בסיסית כלשהי להשתתף. אין ספק שזו ההדרכה הכי כיפית ושמרגישה הכי ספורטיבית אבל בהחלט לא מתאימה למי שטרם למד את הבסיס ושאין לו יותר מרק-קצת-נסיון-בנהיגה. מקוה שעזרתי במשהו ואשמח לענות לכל שאלה בנושא. למי שמעוניין, אם יורשה לי, הנה כמה שרשורים משני האירועים האחרונים שלנו בערד, שאחד מהם אף סוקר בתוכנית "ראלי עולמי" - http://www.sti.org.il/stiforum/display_topic_threads.asp?ForumID=3&TopicID=9084&PagePosition=1 http://www.sti.org.il/stiforum/display_topic_threads.asp?ForumID=3&TopicID=8553&SearchPagePosition=2&search=%F2%F8%E3&searchMode=allwords&searchIn=Thread&forum=0&searchSort=dateDESC&ReturnPage=Search http://www.sti.org.il/stiforum/display_topic_threads.asp?ForumID=3&TopicID=8603&SearchPagePosition=2&search=%F2%F8%E3&searchMode=allwords&searchIn=Thread&forum=0&searchSort=dateDESC&ReturnPage=Search ואם אני כבר מיחצ"ן את מועדון STI, אז עד הסוף... http://www.sti.org.il/stiforum/display_topic_threads.asp?ForumID=3&TopicID=8620&SearchPagePosition=1&search=%F2%F8%E3&searchMode=allwords&searchIn=Thread&forum=0&searchSort=dateDESC&ReturnPage=Search
-
ל- danny66 ולכל השאר שתוהים לגבי העמדה לדין בגין עבירה של הפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו: קודם כל כשכתבת שמקרים לא הובאו לשיפוט הקורא הסביר מבין שלא הוגשו כלל כתבי אישום ושהמקרים לא הגיעו לביהמ"ש, בעוד שאם התכוונת שלא היו הרשעות או לא ניתנו פסקי דין זה מה שהיית צריך לכתוב... בשני המקרים בהם הייתי מעורב (אחד כצופה מהצד ובאחר ייצגתי נאשם) המשטרה (התביעות - לא הפרקליטות) בהחלט התכוונה "ללכת עד הסוף"! במקרה הראשון שוטר התנועה שהעיד בביהמ"ש לגבי השימוש בממל"ז ששובש העיד שלא זוכר אם כייל את המכשיר, לא זוכר אילו בדיקות ערך וכו' ולכן, כשלא זכר כמעט דבר ולא הביא איתו את היומנים מאותו יום, לתביעה היתה בעיה להוכיח את כתב האישום ולכן הגיעו להסדר לפיו הומר כתב האישום הפלילי לכל מיני סעיפי תעבורה, כולל שלילה וכו.' אישית לא הייתי מגיע לכל הסדר עם התביעות מאחר ובנסיבות אלו זה היה מקרה קלאסי של "no case to answer" אבל הנאשם לא שמע בעצתי... במקרה השני גם הוגשה חוו"ד של מומחה מטעם המשטרה לגבי הבליינדר אבל בגלל כל מיני גורמים, שלא יפורטו כאן, אחרי ישיבה ארוכה בתביעות מחוז ת"א התיק נסגר כך שהמכשיר נשאר אצל המשטרה וכתב האישום נמחק. נכון שברוב המקרים עליהם שמעתי הסיפור נסגר בעיכוב, פירוקים וכו' אבל אני יודע על עוד כתבי אישום שהוגשו בנוסף לשניים הנ"ל. מקוה שזה מבהיר את נושא הגשת כתבי האישום וכו'.
-
ממש לא נכון! מספר אנשים כבר הועמדו לדין בגין "הפרעה לשוטר" אבל התיקים נסגרו בצורה זו או אחרת ללא הרשעה בפלילים ולכן אין עדיין פסק דין בעניין, לפחות לא כזה שאני מכיר. לגבי האפשרות להרשיע, זו אכן שאלה טובה, בין היתר מאחר וסעיף החוק הנ"ל נמצא בפרק של תקיפת שוטר ועד היום תמיד היה עבירה נלווית לעבירות חמורות אחרות. מקוה שהמצב ישאר כך ושאיש לא יורשע בעבירה הזו, שיש לה עונש מינימום של שבועיים מאסר... (גם שבועיים מאסר על תנאי או עבודות שירות לא נשמע להיט...)
-
כל הכבוד!! לגידי, לאיליה ולכל המשתתפים. בהצלחה בהמשך!
-
מועדון STI הוא המועדון הראשון שכבר סגר עם גל שני ימי מסלול בחמישי ושישי הקרובים. נשתף אתכם בחוויות והתרשמות נהגי קטגוריית "המפלצות", בתקוה שמועדונים אחרים יעשו כמונו ויארגנו ימי מסלול. גל, המון הצלחה במיזם החדש! אנחנו איתך!
-
תתחדש ותהנה! עכשיו אתה בקטגוריה שלנו אז תתחיל להתאמן...
-
כבר נכתב מספיק לכן לא ארחיב ורק אחזק את ההמלצות. נסעתי ב- STI עם 070 שנה שלמה (אפריל עד אפריל) והם מומלצים ביותר! האחיזה ביבש אכן מעולה. ברטוב הופתעתי לטובה כשגיליתי שאוחזים טוב יותר משחשבתי.
-
סיכום אירוע סובארו עם פטר סולברג - היום בחדשות עם קושמרו.
shai555 פרסם הודעה בנושא של אלון חלווה בתוך ספורט מוטורי
בהחלט כל הכבוד לסובארו! תודה ענקית גם לאלטרנתיבי ולכל מי שלקח חלק בתכנון, הפקת והרמת האירוע! נקוה שהאירוע הזה יקדם אותנו ולו בקצת לקראת ספורט מוטורי! אם יורשה לי - כל הכבוד גם לחברי מועדון STI ובראשם ארז קמפל התותח על התצוגה היום! תצוגת ההחלקות המדהימה של ארז, הצטרפותו של סולברג לסיבוב ולאחר מכן נהיגתו באוטו של ארז לא היו מתוכננים והיו פרי יוזמה של ג'ון וארז באותו רגע. -
ביקשת - קיבלת בהצלחה!
-
הכתבה הזו אכן מאששת את החששות: http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/more_sport/article2461339.ece בהחלט יום עצוב לספורט המוטורי ובכלל! על כישוריו כנהג אין צורך להרחיב והוא גם היה אחד האנשים הכי נחמדים שפגשתי בביקוריי במירוצי ה- WRC וכך גם משפחתו (אשתו ואביו).
-
כפי שתום כתב, הדלק (פרימיום כמובן ב-911...) בסביבות 1.3 - 1.4 יורו. נהגנו בסה"כ כ- 1,200 ק"מ (מתוכם 500-450 על המסלול) ועלות הדלק היתה כ- 500 יורו בממוצע, כך שעשה את החשבון לבד. כמובן שגם בנהיגה מחוץ למסלול (באוטובאן ובכבישים הצדדיים המדהימים שבאזור) לא בדיוק שייטנו בניוטרל... עלות הקפה אחת 19 יורו. העלות יורדת בהתאם לכרטיס שקונים - 15 הקפות 220 יורו (14.66 יורו להקפה), 8 הקפות 124 יורו (15.5 יורו להקפה) וכו'. אם אתם שוכרים פורשה 911, מתכוונים לעלות ליותר מ- 15-10 הקפות ולנהוג מהר (מה שמצריך בלימות חזקות), קחו בחשבון שעלולה להיות בעיה של שחיקת הרפידות - מתוך חמש 911 החלפנו רפידות בשלוש כבר אחרי כ- 12-10 הקפות ובשתיים הנוספות נדלקה נורת האזהרה לקראת סוף הטיול... כפי שרוני ציין, רוב הנהגים על המסלול לא נוהגים מהר יחסית ועקפנו שם פרארי ולמבורגיני למיניהן, 911 טורבו ו- GT3 (כולל כמה GT3 RS), ב.מ.וו M3 csl, איבו, STI ועוד מבחר מכוניות מכובדות ביותר. חלק נכבד ביותר מגיע עם מכוניות מצויידות בכלובי הגנה (Rollcage), קסדות ורתמות ורובם נעקפו כאילו עומדים במקום... תהנו!!
-
אכן זו המדבקה המדוברת (למרות שיש כמה סוגים, העקרון דומה) ואת המדבקה אפשר לקנות גם בחנות המזכרות שבמתחם המוטורי (מסלול קארטינג, מוזיאון וכו') הצמוד למסלול המירוצים וכן בדוכן המזכרות שבכניסה לרינג (מול הקפיטריה ממש לפני הכניסה למסלול) - את שלנו קנינו דווקא שם ולא בתחנת הדלק המדוברת, שגם היא לפעמים "מיני תערוכת רכב"... לגבי הדבקת המדבקות ע"י מי שלא ביקר שם - אני מסכים לחלוטין! כפי שציין חבר, המדבקה היא כמו "דרגה" שצריך להרוויח אותה ע"י נהיגה ברינג (ולא ב- PS2/3...) - מעין "נהגתי ברינג ושרדתי!" מעולם לא הדבקתי מדבקות כלשהן על רכביי, אבל עכשיו כשחזרתי מהמקום המדהים הזה (ומתכוון לחזור בהדמנות הראשונה!) גם אני מתכוון להדביק את המדבקה! לכל מי שנוסע לשם - צפויה לכם חוויה מדהימה, רק סעו בזהירות (מהר, אבל בזהירות) וחזרו בשלום!
-
ערן - כל מילה בסלע! דרך אגב, כעולה חדש אני זכאי להנחות על הרכב? אלון, לידור ומארק - תמונות מדהימות! תודה רבה! אבל - אני צריך עוד...
-
בדיוק לצמיגי שואף התכוונתי! נכון ליום חמישי האחרון הם עדיין שם ועובדים כרגיל! אם אינני טועה הם עובדים עד 17:00. הסיפור של הדחפורים וכו' היה בגלל בעיות של בעל המקרקעין (היתרים או משהו...) ולכן קיבלו את המכולה עד שהעניינים יוסדרו.
-
גיא אמודי - מדהים!! כל מילה מיותרת! ג'ון - למרות יום לא מוצלח עדיין נתת בראש - כל הכבוד! ערן - למרות הזמן הפוטנציאלי (מאחר ונוספו לו 2 שניות...) המהיר ביותר היום, כנראה שהחום ואדי הדלק השפיעו... עדיין נהגת מדהים ואני בטוח שזו היתה מעידה חד פעמית. בכל מקרה, תודה שפינית לי מקום על הפודיום ברכות גם לשאר הפיינליסטים והמנצחים בקטגוריות האחרות! אריק, כל הכבוד! אין ספק שאם תמשיך עם הסט-אפ הזה בעונה הבאה תהיה מתחרה רציני! רוני - כל הכבוד על העקביות וכמובן על המקום הראשון! ניר, אני שמח שבסוף חזרת לעצמך ותפסת פודיום! עומר - למרות שלא ראיתי אותך נוהג (מה לעשות, בשעות האלו אני עדיין בחלום הרביעי... ) אני בטוח שנתת שואו! כל הכבוד! אדם - שיחקת אותה עם המסלול! היה מהנה בטירוף! צוות מסלולים, שוב תודה ענקית על הכל! יאללה, ארגנו עוד איזו ליגת ג'ימקאנות בקרוב ואל תקפיאו אותנו עד 2008... גל מדלי - המון תודה וכמובן המון המון הצלחה בדרכך החדשה! תודה גם לניב סדובסקי על המחמאות בסיקור שלו בפורום סקאלה (אין לי יוזר בסקאלה...)! שאיפתי עם האיבו החדשה היתה לעלות לגמר ואין ספק שלסיים על הפודיום היה אפילו טוב יותר צלמים - אין לי עדיין אפילו תמונה אחת של האוטו החדש!!! כמובן שתודה על כל ההשקעה והתמונות עד כה ואודה אפילו עוד יותר לכמה תמונות מהיום!
-
אני לא זוכר את שם הפנצ'ריה הנוספת (נמצאת בתחנת דלק פז הצמודה לבניין התאומים 2) אבל בהחלט ממליץ בחום! אם תאמר שקיבלת המלצה בפורום מכוניות זה ודאי לא יזיק
