shai555
-
הודעות
109 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי shai555
-
רביעיית פאלקן 451 במידה 225/45/17 הצמיגים בני 3.5 שנים, עברו כ- 20,000 ק"מ לאחר שהיו על האוטו כשנה. הצמיגים די יבשים אבל עדיין עם הרבה "בשר" כך שיכולים לשמש לאימוני דריפטים וכו'. הצמיגים נמצאים בפנצ'ריה ברעננה וימסרו לאחר תיאום עמי. כמו"כ, אם מישהו מעוניין לגמור סופית רביעיית RE070 במידה זהה, גם הם נמצאים בפנצ'ריה אבל לא נשאר מהם הרבה... הצמיגים ימסרו לראשון שיפנה. פניות בה"פ.
-
שנת יצור 2003, צבע כחול כהה 89,000 ק"מ אני מפרסם עבור חבר כך שלפרטים נוספים, שאלות, הצעות וכו' אנא פנו אליו ישירות! איציק - 052-8473321
-
ACCENT WRC - ומישהו שכנראה בונה אחת כזו ...(איחוד שרשורים)
shai555 פרסם הודעה בנושא של kfir1095546 בתוך ספורט מוטורי
כך זה קשור - ניסית לברר ב- FIA? אולי לשלוח שאלה דרך האתר של ה- FIA? -
מועדון STI - בטלויזיה (ערוץ 1) - שבת ב-18:00
shai555 פרסם הודעה בנושא של Eran@TIG Motorsport בתוך ספורט מוטורי
בהחלט היה אירוע מהנה ופורה ביותר! האירוע היה למועדון STI בלבד ולכן לא פורסם, למעט בפורום המועדון, כפי שאירועי מועדון אחרים לא מפורסמים למי שאינם חברי העמותה. האירוע חוקי לגמרי, נערך בסיוע שני יבואני רכב, כפי שערן ציין ואפילו "זכינו" למספר ביקורים של שוטרים, שלא רק שלא הפריעו לקיום האירוע ווידאו שהכל עובר בשלום, אלא שנשארו לצפות קצת בנהיגה. מקוה שגם השוטרים נהנו... מאחר ולצערנו ספורט מוטורי "אמיתי" ברובו עדיין אינו חוקי, אנו מסתפקים בקיום האירועים אותם ניתן לקיים במסגרת הקיימת, ביניהם אירועי הדרכה כדוגמת האירוע בערד. מקוה שתהנו מהשידור ותתעלמו מהשטויות שאני אומר... -
גל, גם אני בעד משהו מעניין! אני דווקא בעד ישורות, רק כאלו שלא צריך לבלום בסופן... מה דעתך על המנחת בערד? המסלול כבר מוכן ורק צריך כמה קונוסים...
-
ניב, התכוונתי למצב כפי שהוא - נהגים ומכוניות לפי הקטגוריות במסלולים שהיו עד כה. התוצאות באירוע אותו הזכרת אכן שיקפו נהגים שונים ברכב זהה אבל ברור לך שגם לכך יש סיבה, מאחר וכל נהג, טוב ככל שיהיה, צריך זמן מינימלי מסויים כדי להתרגל לרכב ולהוציא ממנו את המקסימום. ברור שנהג עם היכרות מוקדמת של הרכב או של סוג ההנעה נמצא ביתרון מסוים מול נהג ללא אותה היכרות. גם במקרה של חוסר היכרות או היכרות זהה בין שני נהגים יתכן שאחד יסתגל מהר יותר ועדיין זה לא מעיד לגבי היותו נהג טוב יותר מנהג אחר, כך לדעתי. אישית, כמי שנוהג כבר למעלה מ- 12 שנים ברכבים עם הנעה כפולה (אימפרזות) בלבד בהחלט לוקח לי זמן מסויים להתרגל להנעה קדמית (או לאחורית...) ולהגיע לביצועים סבירים ביחס לנהגים מיומנים יותר. זה אומר שאני נהג פחות טוב? לא יודע. פחות מיומן/מנוסה? בהחלט! אין לי ספק שגם אם אשתתף באימון דריפטים עם רכב הנעה אחורית סביר שאיך שאנהג אתבקש לשים על הרכב שלט "ל", או לפחות "נהג חדש", אבל אני בטוח שעם קצת אימון (או יותר מקצת...) לא תהיה לי כל בעיה לתת פייט. לגבי ג'ימקאנה שמתאימה יותר למכוניות קטנות, דווקא פעמיים ראיתי איך במסלולים בהם דווקא הקטנות כיכבו והאכילו את הגדולות עשן אגזוזים, לקח רמי שוכטוביץ' את הרכב שלי (פעם את ה- GT ופעם את ה- STI) והראה לכל הקטנות מאיפה יוצא ה- Backfire... כפי שג'ון כתב וסיכם, אין סוף לדוגמאות שניתן לתת או לתירוצים שאפשר להמציא וכנראה שתשובה חד משמעית לא תמצא - חשוב הנהג וכמובן שחשוב גם הרכב, בהחלט חשובים גם המסלול ומזג האוויר, כפי שחשוב אם הנהג תפס "יום טוב" או "יום נאחס" אבל הכי חשוב שנמשיך להתאמן, לקיים ולהשתתף באירועים וננסה לקדם את תרבות הנהיגה והספורט המוטורי. שיהיה לכולם בהצלחה ב- MDC 5!
-
אין ספק שכשבוחנים את הזמנים הסופיים מתקבלת תמונה מסויימת, שמאחר ומשקללת גם פסילות היא גם הקובעת את הדירוג בתחרות. אבל, אם המטרה היא בחינת הפוטנציאל באופן עקרוני ובתנאים שווים, בלי להתחשב בפסילות (נגיעות בקונוסים שלא ממש מרוויחות זמן אבל גורמות לאיבוד זמן יקר...) אז גם הנתונים שמישל הציג לא ממש משקפים את הפוטנציאל - בגמר MDC 4 בעונה הקודמת פוסמן נגע בקונוס אחד ואני בשניים ומכאן התוצאות העלובות שלנו, כשבפועל ה"פוטנציאל" היה סביב 51 שניות שזו כבר תוצאה רחוקה מהקטגוריות האחרות ואני לפחות מעולם לא נהגתי עם סמי סליקס. עם כל הכבוד לנהגי הקטגוריות האחרות, ספק אם מישהו מהם יכול "לתת בראש" לנהגים הבכירים של הקטגוריה שלנו, גם אם אנו ננהג עם צמיגי כביש והם עם סליקס. לא לקפוץ - לא כתבתי שאין סיכוי בכלל... כבר ראינו איך ערן הגיע לתוצאות די דומות בתחרות עם סמי סליקס ובאימון עם צמיגי כביש שלא ממש אוחזים וכך גם נהגים אחרים אצלנו. אני לא מתרץ וברור לי שמה שחשוב זה הזמן הרשום ולא הזמן ה"פוטנציאלי" והדברים נכתבו רק בשביל לחדד את הנקודה. ברור שחלק מהתחרות היא יכולת הנהג לא לפסול ולא לעשות שטויות, כפי שאני מתמיד לעשות כל העונה... גם בביה"ס אמרו לנו שיש לנו המון פוטנציאל וחבל שאנו מבזבזים אותו... ליגת חורף - מול ההנעות הכפולות עם צמיגי כביש אין ספק שיהיה מעניין... באימון MDC הרטוב שהיה לפני מס' חודשים הייתי עם אמיר בקשי (S2000) ועד שהמסלול החל להתייבש הייתי מהיר ממנו בכמה שניות טובות רק בזכות ההנעה הכפולה והעובדה שהוא על סמי סליקס ואני עם צמיגי כביש. כשהמגרש התייבש הוא כבר החזיר לי... עם זאת ולמרות כל האמור לעיל, אין לי כל ספק שהשורה התחתונה היא תמיד הנהג וניר (NMP) יכול לספר לכם על הזמנים שעשה בערד לפני שבועיים מול מכוניות חזקות בהרבה וחלקן אפילו "חמושות" בצמיגים טובים יותר. כמובן הכל בהתאם וביחס למגבלות הרכב - מה הסיכוי שנהג מעולה עם קליאו או מיאטה יעשה בערד זמנים טובים יותר מנהג טוב (רק טוב, לא טוב מאד) עם איבו עם 400 כ"ס וסמי סליקס...
-
86,000 ק"מ ולא מעוניין בהחלפה ברכב אחר!
-
גל, גם אני מקוה למסלול כמו MDC3 ואפילו טוב יותר, אז אולי יהיה סיכוי לגמר. פיינליסט אחד ירד ואני מקוה שאחר עוד לא התאושש מהחופשה, כך שאוכל להתמודד על המקום האחרון בגמר עכשיו רק צריך לדאוג שהאור הירוק לא יאחר והקונוסים לא יקפצו מולי כשאני נוהג... מסכים עם ערן - העיקר שהגמר יהיה כולו של חברי מועדון STI! בהצלחה לכולם!
-
אליפות טורקיה בסיינה-קאפ - מרוץ מס'-3 בסופ"ש הקרוב
shai555 פרסם הודעה בנושא של דובי מילר בתוך ספורט מוטורי
אכן מבאס אבל עדיין כל הכבוד על הנהיגה! ברכות לזוכים! -
ג'ון, בהחלט כבוד גדול! אני כבר מחכה לקבל את המגזין!
-
עדיין מחכה להצעה רצינית... (עכשיו כבר 85,000 ק"מ)
-
אם הכוונה לעוד שבועיים מסוף השבוע של המירוץ האחרון אז אתה צודק. אם הכוונה לעוד שבועיים מהיום (או אתמול) אז אולי הכוונה לסופה"ש של ה- MDC. בכל מקרה - אל תדאג - אפרת ושגיא נשארים איתנו!
-
כל הכבוד! תמשיכו לתת בראש לטורקים, שיבינו שלא היו צריכים לעשות כאן בלאגן בתחילת המאה הקודמת... בהצלחה במירוץ הבא! ניר, אל תדאג בקשר לאימון - קודם כל הוא בשבוע הבא ודבר שני - נראה לי שאתה כבר מכיר את המסלול (MDC 3) טוב יותר מכל אחד אחר
-
STI 2003 פרודרייב (הספויילר נמצא בבית) יד ראשונה, 84,000 ק"מ, ללא תאונות. פרטים בה"פ או בנייד 050-5213561 (עדיף בשעות הערב) אנא - פניות רציניות בלבד! לתמונות נוספות - http://www.sti.org.il/stiforum/display_topic_threads.asp?ForumID=5&TopicID=8425&PagePosition=1
-
כל הכבוד לגיא ולג'ון על מפגן נהיגה מדהים וכמובן לערן שגם ביום רע לא עוזב את הפודיום! כבוד כמובן גם לאיתן אשרי, שאני מקוה שנמשיך לראות נאבק על מקום בגמר (ועולה!) ולאמיר שאורב באופן קבוע למקום בפודיום פעם נוספת תודה רבה לשאר המשתתפים וכמובן למסלולים שבלעדיהם לא היתה ליגה. גם אני אהבתי את המסלול יותר מאת הקודמים ומצטרף ל"הזמנה" של מסלולים דומים באירועים הבאים! גל - לתשומת לבך וטיפולך!! גל - אכן נבאת תהפוכות שהגיעו ובגדול! יש מצב שאתה מנבא לי עליה לגמר באירוע הבא? פודיום אני מוכן לשמור לאירוע האחרון... ניר - ראיתי אותך נוהג מספיק פעמים ומוציא מהקליאו (1.4 כמובן...) דברים שברנו לא חשבו שניתן להוציא, אז אל תתבאס יותר מדי - לכולם יש תקופות טובות יותר וטובות פחות. העונה הזו אני הראשון להעיד... (נראה לי שגל עד עכשיו כועס על הנהיגה ה"מדהימה" שלי העונה )
-
בהצלחה לכולם! לא אכפת לי שתהיה איזו הפתעה בגמר שלנו, כל עוד היא לטובה... דווקא מתאים לי עוד 2 מדידות רוני, מה זה הקבעון הזה על המקום הראשון? לא בא לך לגוון קצת? כל הגביעים אותו דבר - מקום I, מקום I, מקום I... מצ'עמם!!! גל, גם אני מקוה שיהיה מגניב כי חם בטוח יהיה...
-
כל הכבוד! בהחלט המון RESPECT!
-
בהצלחה! קודם כל שיהנו ואם יביאו איזה פודיום (או כמה...) אז בכלל טוב
-
MDC מס'-2 - השרשור הרשמי (אחרי התחרות - מעמוד 10)
shai555 פרסם הודעה בנושא של דובי מילר בתוך ספורט מוטורי
גם אני מצטרף לתודות למסלולים על עוד אירוע מהנה ומאורגן למופת! טוב לראות שספונסרים נוספים מצטרפים ומכירים בחשיבות הפרסום באירועים כאלו - כן ירבו אירועים וספונסרים! גם אני מודה לספונסר שלי, שתומך בי לאורך כל הדרך למרות הקשיים - חשבון הבנק שלי... מקוה שימצא ספונסר נוסף מאחר ונראה לי שהספונסר שלי די מאוכזב... מחכה ל- MDC 3! (ולאירוע בו סופסוף אזכה לעוד 2 מדידות... ) -
דובי, הלוואי שאכן הצדק עמך ויש תקוה! כחבר מועדון STI (וחבר ועד המועדון) וכחבר קבוצתו של רמי שוכטוביץ אני לוקח חלק פעיל בספורט המוטורי (ובאירועים אחרים) וכמובן שמנסה להכניס לעניין כמה שיותר חברים ומכרים. מצד שני, אנו נתקלים במקרים כמו הסיבה לביטול הקורס של ניקי גריסט אשר לי אישית ממש לא מובנת וגורמת לי לתהות, כפי שכתב חבר פורום אחר, האם אנשים מדברים/כותבים יותר או עושים יותר. אתה יכול לקרוא את תגובתי לגבי ביטול הקורס, אשר אמנם נכתבה בציניות אך בהחלט משקפת את תהיותיי. למרות שלצערנו אנו רואים לא אחת שהביטויים "אדם לאדם זאב" ו"ארץ אוכלת יושביה" שרירים וקיימים גם בספורט המוטורי, כמובן שאמשיך לקחת חלק פעיל באירועים, בין כמשתתף ובין כאחד המארגנים, בתקוה שאכן יום אחד יקרה הנס ואתבדה... מקוה שאני לא פסימי מדי...
-
אקדמיית הניווט של ניקי גריסט מגיעה לישראל - עדכון !!!
shai555 פרסם הודעה בנושא של דובי מילר בתוך ספורט מוטורי
לא ברור לי מה הבריטי הזה חשב שיכול ללמד נווטים מנוסים במדינה עם ספורט מוטורי כ"כ מפותח, שרובם (אם לא כולם), יוצאי סיירת אגוזי או לפחות נווטים בטייסת מזל"טים, שניווטו כבר עד למאצ'ו פיצ'ו ופוקט בלי מפות, מצפן ובלי לבקש הכוונה אפילו פעם אחת והשתמשו רק באיזה GPS קטן ומסכן... סליחה על עודף הציניות (אין לי כל כוונה להעליב מישהו) אבל גם לדעתי זה סוג של בזיון שעד שמקצוען בקליבר הזה מגיע, לא קופצים על המציאה כל הנווטים (ונהגי המשנה), או לפחות מספיק כדי לקיים את הקורס. נכון שנדרש תשלום אבל לא זכור לי שספורט מוטורי הוא תחביב (או עיסוק) מהזולים שבנמצא. אני אמנם לא נווט ולא נרשמתי לקורס אבל בהחלט חיכיתי לשמוע חוויות באירוע שתוכנן. מקוה שזה לא מעיד על הכיוון הכללי של הספורט המוטורי (???) בארץ! -
ככל הנראה אכן שייך לחיל האוויר הבריטי וספציפית לטייסת 27 שבמלחמת העולם הראשונה הפעילה מפציצים שכונו "הפילים" ומכאן הפילים... סמל הטייסת -
-
MDC מס'-2 - השרשור הרשמי (אחרי התחרות - מעמוד 10)
shai555 פרסם הודעה בנושא של דובי מילר בתוך ספורט מוטורי
גל, מתי תפסיק לקרוא לנו מפלצות??? אמנם יש איזה עו"ד (או שניים) אבל השאר בני אדם... כפי שכתבתי בעבר, כדאי שבחניון יהיה שומר/מרשל שישמור על המכוניות מסקרנים עם "ידיים דביקות" או מסתם ונדליסטים. אמנם האוטו שלי כבר שרוט כולו (ובלי ספוילר) אבל יש כאלו ששומרים על המכוניות שלהם... -
קודם כל - אתה חייב להחליף מוסך! דבר שני - אתה יכול להתחרות עם ערן שגם אמר שיוריד את הטורבו ויבטל את ההנעה האחורית. הבעיה שהוא לא אמר שיוותר על מנוע 2 ליטר... מקסימום אולי נוכל לארגן לך איזו STI...
