shai555
-
הודעות
109 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי shai555
-
עדיף לחשוב שאתה מגיע לבית קפה ולגלות שהגעת למסעדה מאשר להיות רעב ולחשוב שאתה מגיע למסעדה רק כדי לגלות שהגעת לבית קפה... לפותח השרשור - אל תשכח לעדכן אותנו לאן הלכתם ואיך היה.
-
בלק סטיר, אל גאוצ'ו, דיקסי וכו' - לא ממש מתאים למה שאתה מחפש. יש גם את הווייט הול, אודאון, קופי בר ועוד כמה אבל נראה לי שפחות יתאימו. אם אתה מחפש משהו קצת יותר רומנטי ממסעדת בשר ותפריט קצת יותר "מעניין" אז - ת"א - מצטרף להמלצות על מסה (למרות שקצת פלצני...), מול ים וקלואליס. נוספות - קימל, אורקה, הרברט סמואל (שם הכי טוב לשבת על הבר, למרות שזה לא ממש רומנטי), מנטה ריי וכמובן יועזר ביפו. הרצליה - מצטרף להמלצות על שגב וחסילון אבל אישית הייתי הולך ל"על המים", בודק אם צפוי ערב נעים ומבקש שולחן בחוץ על הים. כמובן שיש עוד הרבה אפשרויות. אחרי שתצמצם את הרשימה אולי תריץ חיפוש באינטנרט וקרא ביקורות מהתקופה האחרונה, למרות שחלק מהביקורות "מכורות", לטוב ולרע.
-
איזה מרדף!!! מי הנהגים האלו? נראים מוכשרים בטירוף...
-
אריק, לא צילמת את המרדף?
-
אריק, מאחר וכולנו באותה סירה (שוקעת? כבר טבעה? ) בכל הקשור לתחרויות חוקיות, מעבר למה שאנו עושים כעת לא נותר לנו אלא לקוות שאכן ענייני התקנות וההתאחדות יושלמו בחודשים הקרובים והמצב הנוכחי יהיה רק בגדר "ירידה לצורך עליה". אם יתברר שלא, תמיד ניתן לעשות ירידה (מהארץ) לצורך עליה (ברמת הספורט המוטורי)...
-
צריך לאיית לכם את זה?! עם כל הכבוד לגיא זה פשוט לא נכון! כתבתי ואני חוזר וכותב שנפתחו תיקים והוגשו כתבי אישום ובעבר כבר פרטתי את שני המקרים בהם נתקלתי כעו"ד - בדיון אחד רק נכחתי באולם ולאחר חקירת השוטר התיק הסתיים בהסדר ובתיק השני טיפלתי עבור חבר והתקיימו מספר דיונים (מקדמיים אמנם, אבל עדיין בביהמ"ש...) לפני שהתיק נסגר גם הוא בהסדר. בהחלט סביר שעד כה לא ניתן פסק דין בנושא אבל מי שרוצה לחשוב שעד היום הנושא לא הגיע לביהמ"ש - טועה.
-
לי יש סופר לנסר שלוקחת S2000... מצטרף לדבריו של רוני - אם אתה מעוניין לנהוג בערד צור קשר עם דרייב ארט לגבי קורס מסודר (מנסיון של מספר פעמים - מומלץ ביותר!). אם תגיע לשם עצמאית, קח בחשבון שמעבר לבדואים גם השוטרים לא כ"כ אוהבים נהגים שמשתוללים במנחת... האופציה הנוספת כאמור היא נחשונים, דבר עם גל ותאם איתו הדרכה - אחד המדריכים הטובים בארץ ובודאי אחד הנחמדים ביותר! אמנם המסלול לא מהיר כמו בערד אבל מהנה מאד ואנחנו (מועדון STI) מעבירים שם לא מעט הדרכות ונהנים בכל פעם מחדש!
-
ממש לא נכון - הוגשו כתבי אישום בגין "הפרעה לשוטר במילוי תפקידו" אבל למיטב ידיעתי לא ניתן פס"ד וכל התיקים נגמרו בהסדרים. הייתי מעורב בשני תיקים שונים בדיונים בבימ"ש כך שאין טעם אפילו להתחיל בויכוח... לגבי נסיון אני מסכים שאין הגיון ב"נסיון להפרעה לשוטר", אבל זה לא אומר שבמדינה ההזויה שלנו עם התנהגות השוטרים המוכרת לנו, לא יעכבו ויפרקו גם במקרים בהם לא נעשה שימוש וכבר ניסו להתחכם גם על המצאות בליינדר ברכב ללא שימוש.
-
אליפות גרמניה בראלי - מרוץ מס'-1 - סרטון נחמד
shai555 פרסם הודעה בנושא של דובי מילר בתוך ספורט מוטורי
דובי, סרטון נחמד אבל הנה אחד נחמד יותר... -
מה זה האמרברקס?! בלימה לתוך האמר? בלימה באמצעות פטיש? הנדברייק! הנדברייק! הנד = HAND = יד ברייק = BRAKE = בלם הנד+ברייק = HAND BRAKE = בלם-יד ולמי שבכ"ז מתקשה - http://en.wikipedia.org/wiki/Hand_brake
-
אתה צודק בהחלט, כפי שכתבתי לגבי לחיצה על הקלאץ'. כמובן שגם בחיבור הקלאץ' כדאי לשמור מפני מכות חזקות מדי...
-
מזל שיש google translator... ומה זה האמברקס?! אולי זה הכינוי של עצירה עקב פגיעה בחזיר בר? אני מקוה שאלו שעונים יודעים על מה הם עונים... לגופו של עניין ומעבר לעובדה שהמעשה לא כ"כ חכם (בלשון המעטה...), ביצוע נכון של התמרון בהחלט מגביר בלאי ושחיקה אבל לא אמור לגרום נזק. ביצוע לא נכון יכול לגרום לנזק לבלם היד עצמו (בלם-יד = הנדברייק, למי שצריך תרגום...), לגיר (דיפרנציאל או אחד המכלולים האחרים, אם לא לוחצים על הקלאץ'), לגלגלים, בולמים, משולשים, דלתות, קורות וכו' (אם נכנסים בעמוד, מדרכה, גדר וכו'...) או לגב או לראש (תלוי באיבר שנפגע או ניזוק אחרי תמרון לא מוצלח...) אולי כדאי שחברך יפנה לאחד מבתי הספר לנהיגה מתקדמת, שם יוכל ללמוד באופן בטוח ולקבל תשובות...
-
תפסת אותי...
-
כנראה גם אני לא מבין אבל אולי מישהו כאן יסביר לנו אחרת...
-
לא אתפלא אם כמות ההורדות מהכביש תגדל משמעותית בחודש מרץ, בעיקר על חלקים לא תקניים ומסוכנים ביותר כמו ספוילר מקורי, הגה מקורי, מוט מייצב מקורי, מגן רוח לא תקין וכו'... אני כבר רץ להכין ערימה של אישורים על כל החלקים המקוריים ברכב, לפני המפגש הקרוב עם השוטר/בוחן/מתנדב שיהיה בטוח שכך תפתר בעיית התאונות במדינת ישראל.
-
אם המהירות נמוכה אולי בכלל לא כדאי לך להשתמש בבלם היד. בכלל, זה אולי כיף ויפה, אבל לרוב יותר איטי מסיבוב בקו הנכון... לגבי השימוש בברקס לפני הפניה, זו בהחלט אחת האפשרויות לצורך העברת משקל. לגבי העברת היד לחלק התחתון של ההגה וסיבוב שלם של ההגה לפני שימוש בבלם היד זו פעם ראשונה שאני שומע על כך, נראה לי מוזר ואני לא ממש מסכים עם הטכניקה הזו, אבל מאחר ומעולם לא ניסיתי זאת (וכנראה גם לא אנסה...), אתן לך לנסות ולהחליט בעצמך. כבר ראיתי שמדריכים בכל מיני צורות, כולל העברת יד שמאל ל"שעה 3", אבל אחרי מספיק שנות נסיון בשימוש בבלם היד (כולל הדרכות שעברתי והעברתי), עם שימוש נכון בהעברות משקל (תוך שימוש בהגה, גז וברקס) אין צורך להזיז את היד מ"שעה 9" ואם כן - כנראה שאתה איטי מדי ותוותר מראש על שימוש בבלם היד. חבל שיתפתח כאן ויכוח בנושא - שכל אחד יבחן בעצמו מה עובד הכי טוב בשבילו ומה מרגיש לו נוח, כמובן במקום סטרילי ובטוח, ויוכל להעלות את רשמיו לאחר נסיון.
-
כעקרון בדיוק באותו מקום מאחר וכל מה שצריך זה רבע סיבוב של ההגה. לפעמים הפניה נעשית לא רק בעזרת בלם היד אלא גם תוך שימוש באלמנטים אחרים כגון העברות משקל. כרגע לא זכור לי מקרה בו הייתי צריך לאחוז את ההגה אחרת לפני שימוש בבלם יד, בין ל- 180 ובין ל- 360, אבל ברור שאם מראש אתה יודע שצריך יותר מרבע סיבוב אז כדאי להביא את היד למקום הרצוי.
-
למה עם יד אחת ועם הברך? נראה לי שעדיף רק עם הברך, יד אחת על ידית ההילוכים ואת היד השניה שישים על החלון... ברצינות, קיבלת את התשובה הפשוטה והנכונה. המצב היחיד של יד אחת על ההגה היא כשיד שמאל נשארת ב"שעה 9" ויד ימין מעבירה הילוך או מושכת את בלם היד. זה ברכב עם הגה מצד שמאל... כמובן שמדי פעם תוכל לראות נהגים מקצועיים שאוחזים גם קצת אחרת אבל העקרון הוא כפי שנכתב.
-
מועדון STI - נתנו לאבות שלנו לנהוג היה מדהים
shai555 פרסם הודעה בנושא של Eran@TIG Motorsport בתוך רכב כללי
אם קודם לא היה ברור שאין לסוס מושג על מה הוא מדבר, עכשיו זה ברור לגמרי! כנראה מדובר באדם משועמם או צר עין שמחפש פרובוקציות, אז בואו לא ניתן לו את מבוקשו ונסיים את הדיון העקר איתו כאן. -
מועדון STI - נתנו לאבות שלנו לנהוג היה מדהים
shai555 פרסם הודעה בנושא של Eran@TIG Motorsport בתוך רכב כללי
למרות שאולי נראה כך, ממש לא התעצבנתי ואם כבר אז די מצחיק אותי שאנשים כותבים שטויות בלי שיש להם מושג לגבי העובדות. לגבי חופש הביטוי אני מסכים, אבל יש הבדל גדול בין הבעת דעות או העלאת השערות, גם אם אינן מוצאות חן בעיני אדם זה או אחר, לבין ציון עובדות ומה שהסוס כתב היה ציון עובדה שכל רכב במועדון STI עולה לפחות 200K וזה פשוט לא נכון. חברים, שוב תודה על הפרגון ולמרות שאירועי המועדון שלנו סגורים לחברי העמותה, אם מישהו מבקש להגיע כצופה ע"מ להתרשם מהפעילות שלנו שיפנה אלי או אל ערן בפרטי ובמידת האפשר נשמח לארח ואולי אף לאפשר "טעימה" מהאירוע. הסיבה שאנו לא מפרסמים את האירועים בפומבי היא שהאירועים שלנו הם "ללא קהל" ומיועדים רק לחברי העמותה. יוליה, אביעד וכל האחרים - נשמח לראותכם באחד האירועים שלנו. -
מועדון STI - נתנו לאבות שלנו לנהוג היה מדהים
shai555 פרסם הודעה בנושא של Eran@TIG Motorsport בתוך רכב כללי
אולי כדאי שאתה תדע את מקומך!! מאיפה הבאת את השטות של עלויות הרכבים?! יש לך בעיה בהבנת הנקרא או בהבנה באופן כללי? כנראה שבשני התחומים... יש קשר בין עלות הרכב ובין שיפור הנהיגה והנאה מנהיגה? נראה לי שכמה חברי מועדון לא כ"כ יסכימו... מנהלים, אין כאן איזו צנזורה? חברים, תודה רבה על הפרגון! אני שמח לראות שאיש לא נגרר אחרי הסוס הטרויאני... -
מועדון STI - נתנו לאבות שלנו לנהוג היה מדהים
shai555 פרסם הודעה בנושא של Eran@TIG Motorsport בתוך רכב כללי
תודה זה מועדון STI שמקבל את כל סוגי הרכבים (אפילו קליאו ספורט... ). יותר מעניין אותנו מי האנשים שמצטרפים מאשר באילו מכוניות הם נוהגים. ברצינות, למי שלא יודע, המועדון כבר מזמן לא מזוהה עם יצרן אחד (סובארו...) אולם השם "מועדון STI" נשאר מאחר וזה השם שכולם מכירים והוא הרבה יותר קצר וקליט, בעוד ששם העמותה הרשמי הוא "מועדון מכוניות וספורט מוטורי עממי". -
בהחלט היה אירוע מצויין, האוירה היתה מעולה והאסאדו בסיום היה ממש במקום! ניר, אל דאגה, אמנם כשאתם עזבתם עדיין היה בשר אבל כשאנחנו עזבנו (אחרונים) את המתחם כבר לא נשאר דבר מלבד עצמות... ברכות חמות לכל הזוכים והמשתתפים ובעיקר לכוכבים החדשים גידי ועפר!
-
גל, זו היתה איבו 8 או 9? בכל מקרה, בהחלט מומלץ להגיע למסלול רטוב ולכל החוששים, גל מוכן לחבר לטמבון הקדמי מחרשה או מגרפה - אם כבר גינון אז עד הסוף... אולי אגיע לבקר בשישי.
-
אריק, בגמר אין בעיה להשתמש בלונץ' קונטרול מאחר ולכל הEVOים יש... לגבי נחיתות הרכב אנסח מחדש - האוטו שלי נחות יחסית... אני לא רוצה להשמע כאילו גם אני מתרץ ואני לרגע לא ממעיט מכישורי הנהיגה המדהימים של חברי לגמר, אבל ההבדל בין קלאץ' כפול או סינגל פלייט מחוזק למקורי בזינוק, בולמים מתכווננים לעומת מקוריים, מוטות פיתול משופרים או קמבר פלייטס, כמו גם סליקס מלאים לעומת הדיירזה, כל אלו בהחלט יכולים "לתרום" כמה עשיריות שניה וזה כל מה שהפריד בין כל הפיינליסטים אצלנו. אין לי כל בעיה וזה רק אומר שאם אתאמן עוד קצת או אדע לבלום טיפה יותר מאוחר, להאיץ טיפה יותר מוקדם או לקחת קו קצת יותר נכון, בקיצור אנהג טוב יותר, זה אומר שיש לי פייטינג צ'אנס גם אם האוטו קצת פחות משופר. לתמיהתך בנוגע ל"גניבת הרמזור" אסביר לך שדוקא הרצון לנצח תוך שמירה על רוח ספורטיבית הביא להסכם - מאחר וחלקנו יודע "לספור" את הרמזור, כך לשחרר את הקלאץ' כשהרמזור עדיין אדום ואז לעבור את העיניות ממש כשהרמזור מתחלף לירוק, יוצא שחלק מהתחרות הופך להיות יכולת ספירת הרמזור ולא נהיגה נטו. ראינו זאת ב- MDC הקודמים ואפילו באירוע האחרון במקצה בו החלטתי לחזור לספירת הרמזור (כמובן שלא בגמר) ועשיתי את הזמן השני המהיר ביותר באותו יום (42.79) אחרי שהורדתי כמעט שניה שלמה! במצב בו שחרור הקלאץ' מתבצע רק כשהרמזור מתחלף לירוק משחק זמן התגובה נטו ללא קשר ליכולת ספירת הרמזור. כמובן שיש אלמנטים נוספים בזינוק אבל כולם קשורים לשליטה ברכב בזינוק ולרכב עצמו, אבל כל אלו הם חלק מהתחרות.
