Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
את המקוריים אני לא יכול לקנות

כי מזמן מזמן הופסק יצורם

 

עוצו לי עצה !! :-D

נכון אבל גם ב-EBAY וגם בפורום הבריטי של קליאו ספורט יש כל הזמן ג'אנטים למכירה.

Veni Vidi Vici

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אולי זה יכול לעניין אותך:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=151396

(לפי הודעה מכירה מקבילה על הסט הזה ב-psi הם ירדו מקליאו ספורט ויש עליהם כרגע 205/45/16)

 

אין לי שום קשר או מושג מי זה...

 

מאכזב מאוד שהם לבנים

דיברתי עם הבחור אני אלך לראות אותם היום

תודה רבה על העזרה

 

דרך אגב אפשר לצבוע גאנט כזה לצבע אפור מטאלי?

איפה אפשר אם כן?

ואם אין בעיה של קילופים?

פורסם

אפשר לצבוע.

 

צביעה מקצועית עם ניקוי חול תעלה בין 700 ל-1000 ש"ח.

 

כרגע זאת נראית כאופציה הטובה ביותר בשבילך.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
אפשר לצבוע.

 

צביעה מקצועית עם ניקוי חול תעלה בין 700 ל-1000 ש"ח.

 

כרגע זאת נראית כאופציה הטובה ביותר בשבילך.

 

מזאת אומרת "ניקוי חול"?

איפה אני יכול לעשות את זה?

לא יהיו בעיות בהתקנת צמיגים (צבע לא יתקלף מהמכונה)?

 

את הגאנט שלך אני מכיר , דומה או זהה ישב פעם על איביזה קופרה אם אני לא טועה

כזה צבע בדיוק אני רוצה לצבוע.

פורסם

הג'נט שלי זה oz f1 cup כמעט זהה לג'נט שמגיע במקור בספורט MK1 (אופסט וצבע שונה).

 

חפש בפורום לפי "צביעת ג'נטים" ותקבל הסברים, נסה להתמקד בהודעות של המשתמש fireball.

 

הצבע שיש אצלי זה אפור כהה מטאלי.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

הלכתי לראות את הגאנטים

אבל התאכזבתי בגלל שמדובר על OZ superturismo ולא OZ superleggera

ומי שמבין קצת יודע מה ההבדל בניהם.

 

אני כבר מיואש , לא יודע איך הסתיים המצוד הזה אחרי חישוקים איכותיים בארץ ישראל. :oops:

 

נ.ב:

casper התאהבתי בג'אנטים החדשים שלך

הצלחתי למצוא אותם רק ב 5 ברגים

הם מדהימים!!!

השילוב של הצורה ביחד עם הצבע הכהה והכיתוב בצהוב , אדיר!

תעלה תמונה בגדול אם אפשר

 

יש סיכוי שאני אצליח לארגן משהו כזה ב 16"?

פורסם

עכשיו נזכרתי

הבחור שמוכר את הגאנטים

מוכר גם את האוטו עם גאנטים מקוריים של הקליאו

צבע כסוף שנת 2001

130,000 ק"מ

יד שניה

45,000 ש"ח (מאמין שאפשר בפחות)

 

למי שמעוניין

פורסם

טרי טרי מהיום לאחר שטיפת שכבת הבוץ מהגשם האחרון (שמחר חוזר בגדול)

תמונה014.jpg

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

כספר הג'אנט יד שניה או חדש?

 

בכל מקרה תתחדש נראה מאוד יפה:idea:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

אחרי חודשיים של חיפושים

הרבה אי נעימות

ביקור אצל כל היבואנים בארץ

נמצאו גאנטים שאני אוהב

 

ממליץ בחום לכל בעלי הקליאו לעבור ל 16" במידת צמיג 205/45

מקווה מאוד שאני יצליח לאשר אותם אחרי החג.

 

ב 3 שבועות האחרונים התגלגלתי עם גאנט 15" מזעזע שהשכרתי כדי שהרכב לא יהיה על בלוקים

עם צמיגים גמורים במידה 185/65

ולמרבה הפלא בג'מיקאנה ב 4.4.07 במנחת בערד

הגעתי לתוצאה של 47.23 שניות

כאשר פיאט קופה עם מנוע 350 כוח סוס הגיעה ל 44+ שניות.

(פרט להקפה אחת שכנראה נסעתי יותר מידי על הקצה ופשוט נכנסתי לסחרור רציני)

הקליאו מכונית ג'מיקאנות מופלאה

 

 

מצ"ב תמונות .................

DSCN0122_resize.jpg

DSCN0124_resize.jpg

DSCN0128_resize.jpg

DSCN0131_resize.jpg

DSCN0132_resize.jpg

DSCN01211_resize.jpg

פורסם

או, הגיע הזמן, תתחדש 8).

אגב, איזה אופסט הם בסוף ?

 

במידת צמיג 205/45, מקווה מאוד שאני יצליח לאשר אותם אחרי החג.

אל תשכח לעדכן, אני גם מתעניין.

 

ולמרבה הפלא בג'מיקאנה ב 4.4.07 במנחת בערד

הגעתי לתוצאה של 47.23 שניות

כאשר פיאט קופה עם מנוע 350 כוח סוס הגיעה ל 44+ שניות.

הקליאו מכונית ג'מיקאנות מופלאה

תוצאות כאלה לא אומרות כלום (כשלא יודעים איזה אופי של מסלול (טכני/מהיר) והנהג הוא גם ככה לא אותו נהג אז אין הרבה בסיס להשוואה) אבל אין ספק שהקליאו קלאסית לג'ימקאנות ויותר מזה לאלה של ערד (מהירות יותר) שם היא ממש פורחת (אם רק היו מסלולים בארץ...:cry:).

 

אה, ותספר איך ההבדל בין ה-17 שהיו לך ל-15 שהסתובבת איתם כמה שבועות ועשית איתם ג'ימקאנה ל-16 שעכשיו יש לך.

יש שיפור ביחס לבעיות שציינת בעבר ?

 

ניר

פורסם

נראה טוב!

זה OZ או החיקוי שלהם?

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians


×
×
  • תוכן חדש...