Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
או, הגיע הזמן, תתחדש 8).

אגב, איזה אופסט הם בסוף ?

 

 

 

אה, ותספר איך ההבדל בין ה-17 שהיו לך ל-15 שהסתובבת איתם כמה שבועות ועשית איתם ג'ימקאנה ל-16 שעכשיו יש לך.

יש שיפור ביחס לבעיות שציינת בעבר ?

 

ניר

 

 

הם אופסט 40

זה הכי קרוב שמצאתי

ה 17" שהיו לי היו הכי גרועים שיש

שקלו מעל 10 ק"ג כל אחד ביחד עם צמיג כבד בהתאם

אח"כ עברתי ל 15" יחסית קלים עם צמיגים של פיאט פונטו 185/65 (אלוהים ישמור)

כל נהיגה חצי אגרסיבית במסלול , הרכב מאבד שליטה ללא כל יכולת שליטה על הנעשה

חוסר אחיזה מוחלט.

 

במידה נוכחית עם צמיגים מעולים (F1 GSD-3)

ועם עלייה ברוחב ל 205

זה המצב הטוב ביותר לטעמי

הרכב מרגיש יציב מאוד בסוופרים ארוכים במהירות מעל 150 קמ"ש

הגאנטים קלים מאוד ולכן יש תחושה שהרכב מצליח לעלות לטורים גבוהים קצת יותר מהר

ויש תחושה כללית של איזון וחדות.

 

הכי חשוב שאין לי צורך בספייסרים לעומת ה 17" ברוחב 7.5"

אין רעידות , ואין רעשים של חיכוך הצמיג בבית הגלגל כמו עם ה 17" גם בעומס מלא של 5 אנשים ברכב.

 

בקיצור תענוג

אם רק היו לי עוד כמה סוסים

הייתי מרוצה מאוד

משהו באיזור 200-220 כוח סוס

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בקיצור תענוג

אם רק היו לי עוד כמה סוסים

הייתי מרוצה מאוד

משהו באיזור 200-220 כוח סוס

 

אין בעיה.

1. פרק את הגלגלים

2. הרכב אותם על סיאט לאון טורבו

3. תתניע ותן גז ...

8)

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם
יפה מאוד... מאיפה קנית בסוף?

 

מחברת נאסקר ספורטליין בחיפה

אחלה שירות

פגשתי אותם בדוכן בתערוכת גלגלים (המשעממת)

פורסם

 

יש בצפון יבואן של בורבט, נאסקאר-ספורטליין שמו, לא שורה ראשונה, אבל חברה סבירה ומוערכת.

 

ליאור

 

הפניתי אותך אליהם לפני כחודש, תתחדש !

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם
הפניתי אותך אליהם לפני כחודש, תתחדש !

 

 

בדקתי לפני חודש ולא היה להם מה שרציתי

ממש במקרה בתערוכת גלגלים מצאתי

 

תודה רבה


×
×
  • תוכן חדש...