Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7013 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הג'אנטים המקוריים דווקא די קלים אבל אני בהחלט יכול להבין אותך כי זה באמת לא קל למצוא ג'אנטים איכותיים וקלים בארץ.

 

לגבי המידה, נראה לי שעדיין לא הבנת מה זה אישור בקומבינה. אף-אחד בקרסו לא אישר את ה-17 אז אל תלך ותשכנע אותם שאתה עובר למשהו פחות קרבי ולכן הם צריכים לאשר.

 

לגבי הצמיגים אגב, המידה הזאת לא כל-כך נדירה ולא אמור להיות קשה למצוא אותה (אני אגב בדיוק השבוע ביררתי לחבר על F1 במידה הזאת בדיוק).

 

ניר

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הג'אנטים המקוריים דווקא די קלים אבל אני בהחלט יכול להבין אותך כי זה באמת לא קל למצוא ג'אנטים איכותיים וקלים בארץ.

 

לגבי המידה, נראה לי שעדיין לא הבנת מה זה אישור בקומבינה. אף-אחד בקרסו לא אישר את ה-17 אז אל תלך ותשכנע אותם שאתה עובר למשהו פחות קרבי ולכן הם צריכים לאשר.

 

לגבי הצמיגים אגב, המידה הזאת לא כל-כך נדירה ולא אמור להיות קשה למצוא אותה (אני אגב בדיוק השבוע ביררתי לחבר על F1 במידה הזאת בדיוק).

 

ניר

 

הגאנט המקורי של הקליאו שלי במידה 15 שוקל 19.8LB לעומת 11.2LB במידה 15 אולטרה/סופר לגרה שזה כמעט חצי ממשקל המקורי וזה מאוד מאוד משמעותי.

מידה 16" מהסדרה הקלה של OZ כמו אולטרה לגרה או סופר לגרה ששוקלים למרות המידה הגדולה יותר רק 14.6LB

דרך אגב גם ROTA SUBZERO אם אתה מכיר שוקלים בדיוק כמו ה OZ מהסדרות הקלות.

 

היום ביררתי לעומק ומסתבר שפורטל היבואן של OZ מביא מכולה רק פעם בחצי שנה של OZ

ובאופן כללי הוא טוען שבכלל לא משתלם לו כי אין דרישה לאיכות ולמחיר הגבוה של OZ לעומת גאנט סיני מקביל

ולכן הוא שוקל להפסיק לייבא.

 

כרגע למזלי יש לי חבר בעל רשיון יבוא

והוא צריך לקבל קונטיינר אחרי פסח מארה"ב

והוא יכול להכניס גאנטים שאני רוצה למשלוח וככה אני אחסוך את עלות המשלוח המטורפת (430$$)

עכשיו אני רק צריך לדעת כמה מס אני אצטרך לשלם במכס.

פורסם

יש לי מספר שאלות:

 

1) במקור רוחב הצמיג הוא 195 על אופסט 43

אני צריך לבחור גאנט עם אופסט שונה בעקבות מעבר ל 205 בשל הבדל של 10 מ"מ ברוחב הצמיג?

מנסיון , ברגע שהגאנט קצת בולט החוצה , כשהאוטו עמוס , הצמיג נוגע בבית הגלגל בחלקו החיצוני וכתוצאה מכך הצמיג משתפשף.

 

אשמח לחידוד כל הנושא של האופסט

די מבלבל

 

2) שמתי לב שמתקינים טבעת פלאסטיק שחורה בין תושבת הגאנט לגאנט עצמו

מה התפקיד של הטבעת הזאת? (צירפתי תמונה)

 

 

3) יש לי רשימה של משקלים של כל הגאנטים שקיימיים

הגאנטים הקלים ביותר (לפעמים יותר מחצי מגאנט באותו גודל) בנויים בתצורת FORGED

והשאר הפחות קלים וגם הזולים בחצי בד"כ בנויים בתצורת cast

במה בעצם הם שונים פרט למשקל?

ולמה הם כל כך יקרים?

 

4) בעניין יבוא חלקי חילוף (גאנטים) מחו"ל , מהם ההוצאות הכרוכות מעבר למשלוח? (מיסוי וכו')

hubrings.jpg

פורסם

הסבר על תפקיד וחשיבות טבעות הפלסטיק תמצא פה

 

שים לב שלא תמיד יש צורך בטבעות האלו.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

1) במקור רוחב הצמיג הוא 195 על אופסט 43

אני צריך לבחור גאנט עם אופסט שונה בעקבות מעבר ל 205 בשל הבדל של 10 מ"מ ברוחב הצמיג?

מנסיון , ברגע שהגאנט קצת בולט החוצה , כשהאוטו עמוס , הצמיג נוגע בבית הגלגל בחלקו החיצוני וכתוצאה מכך הצמיג משתפשף.

 

אם אתה לא משנה אופסט אז הרוחב הנוסף מתחלק שווה בשווה על כל צד, כלומר 5 מ"מ בצד החיצוני ו-5 בפנימי. זה לא אמור להיות בעייתי ולכן לא צריך כנראה לשנות אופסט.

על איזו מידה הגעת למצב של שפשוף בחיצוני ? (גם צמיג וגם אופסט)

 

ניר

פורסם
אם אתה לא משנה אופסט אז הרוחב הנוסף מתחלק שווה בשווה על כל צד, כלומר 5 מ"מ בצד החיצוני ו-5 בפנימי. זה לא אמור להיות בעייתי ולכן לא צריך כנראה לשנות אופסט.

על איזו מידה הגעת למצב של שפשוף בחיצוני ? (גם צמיג וגם אופסט)

 

ניר

 

בגאנט הקודם שלי

7 וחצי אינטש רוחב

17"

205/40

אין לי מושג מה היה האופסט

בנוסף היו גם ספייסרים

פורסם
אני מניח שהשפשוף הוא בגלל ההנמכה כי רוחב של 205 לא צריך להוות שום בעיה ברכב שלנו.

 

אתה מתכוון הנמכה ע"י קפיצי הנמכה?

כי לא מותקנים כאלו אצלי

פורסם

וואלה ? הייתי בטוח שהוא מונמך.

בקיצור זה מוזר, לא צריכה להיות בעיה עם 205 במקום 195 בקליאו אם זה כל ההבדל (ולא אופסט שונה מאוד או הנמכה).

פורסם

אכן כל החישוקים המיובאים לארץ הם זבל סיני, לפעמים אפילו חיקוי של זבל סיני ...

 

יש בצפון יבואן של בורבט, נאסקאר-ספורטליין שמו, לא שורה ראשונה, אבל חברה סבירה ומוערכת.

 

לגבי 15, 16 או 17", מעבר לעובדה שהמשקל והמחיר עולים ב 15-20% בג'אנטים ובצמיגים, יש יתרון לקטרים הגדולים בזמינות צמיגים וחברות צמיגים טובה יותר.

 

עצתי לך, ה F1 שקנית מאד מאד טובים וטריים, תשאיל ג'אנט ברזל זמני עד שתתארגן על סט יפה\קל\מקצועי, שכמובן יעלה לך די הרבה כסף, קניה בחו"ל כולל משלוח מכס ומע"מ לא תמיד כדאית.

 

שקול לקנות אולי סט משומש שירד מסיאט איביזה טורבו, או מכל רכב ספורטיבי אחר של קבוצת VAG (אאודי A3, פולו ועוד) אותו מרווח 4X100, אותו אופסט, ורק תצטרך כנראה לחרוט את החור המרכזי (57 ב VAG לעומת 60 מ"מ אצלך)

 

*עריכה* הכי חשוב, זה מה שחסר לך לחיפוש והתאמה http://myweb.tiscali.co.uk/a1autos/technical.htm

 

50 שקל על הטיפ :)

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

אתה לא עוקב, אה ? :wink:

ודבר איתי קודם אם אתה צריך לקנות.

 

הצמיגים במידה 205/45/16

והם הגיעו ממשלוח טרי טרי לישראל

הסט עלה לי 3000 ש"ח.

אם מישהו רוצה אני אכוון אותו מאיפה לקנות - בפרטי

פורסם
בנאי, נעלמו לך הרעידות שאתה ממליץ לחרוט ג'אנטים ?

 

לא !!! ממש לא !!! :roll:

 

מחר אני הולך לייצר מתאם אלומיניום במקום האוקולון, נקווה שנצא כבר מהסרט המסריח הזה !!!

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

שקול לקנות אולי סט משומש שירד מסיאט איביזה טורבו, או מכל רכב ספורטיבי אחר של קבוצת VAG (אאודי A3, פולו ועוד) אותו מרווח 4X100, אותו אופסט, ורק תצטרך כנראה לחרוט את החור המרכזי (57 ב VAG לעומת 60 מ"מ אצלך)

 

*עריכה* הכי חשוב, זה מה שחסר לך לחיפוש והתאמה http://myweb.tiscali.co.uk/a1autos/technical.htm

 

50 שקל על הטיפ :)

 

ליאור

 

עניין של טעם אישי , אני לא אוהב בכלל את החישוקים המקוריים של VAG והם כבדים נורא

הכנסת עכשיו עוד מושג שאין לי מושג בכלל מה הוא אומר ומה אמור להיות אצלי - חור מרכזי

אבל נראה לי שהטבלה שלך מדבר על קליאו רגילה ולא קליאו ספורט מכיוון ששם רשום אופסט בין 35-38 כאשר החברה כאן אומרים שהאופסט אצלי הוא בכלל 43.

 

נראה לי שבקצב הזה אני לא אמצא לעצמי גאנטים לעולם :oops:

עוד מושג חדש עבורי

ואין לי כל מושג מה כן מתאים לקליאו

את המקוריים אני לא יכול לקנות

כי מזמן מזמן הופסק יצורם , מה גם שיש לי סט צמיגים יקרים לא תואמים את המידה המקורית

 

עוצו לי עצה !! :-D


×
×
  • תוכן חדש...