Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מאיר, כמה תשובות לדברים שהעלית (מקווה שזה מכסה, קשה לי כבר לעקוב אחרי הנושאים השונים שאתה שואל באותה הודעה 8)).

ניר

 

אתה צודק , אפילו לי קשה לעקוב אחרי היקף השאלות שלי!! :lol:

כמו כן אני מודה לך על הסבלנות

 

הצלחת להפחיד אותי כהוגן בנושא הביטוח , לפני 3 וחצי שנים היתה לי RSI מדהימה ושמורה (70K ק"מ אמיתיים לשנת 94)

ואחרי תאונת טוטל לוסט חזיתית שאני אפילו לא אשם בה חברת הביטוח מתנערת מתשלום עד היום וכל תקופה מסויימת דוחה את המשפט שאמור להתבצע נגדה.

הם טוענים שהרכב שלי שימש להשכרה שלא כחוק , טוענים שאני אפילו לא נהגתי ברכב!!

אז כמה שזה יכול להיות הזוי לגבי אופסט ושינוי מידות חישוקים וכו' - הכל יכול להיות בכל הקשור להתנערות חברות ביטוח מתשלום

(אני שוקל להוריד את הראם אייר אפילו).

וזה גם אומר שכמעט כל איביזה טורבו עם צ'יפ פילטר ואגזוז לא חוקית בשל תוספת נכבדה בתת ההיגוי שלה ובבטיחות

או אימפרזות משופרות ושות' שכמעט אין בניהם כל קשר למצב המקורי של הרכב

יכולות לסבול מהתנערות תשלום של חברות ביטוח?

 

לעניין אחר , נניח ואני רוצה לחזור למצב המקורי

כאן אני נתקל במכשול חדש - לא מייצרים את החישוק המקורי של OZ

 

במוסך המרכזי בת"א יש שלט גדול בנושא לחץ אוויר ומידות צמיגים בכל דגמי רנו

צילמתי את זה במצלמה של הטלפון לכן זה לא באיכות ברורה

אבל רשום שהמידה השניה לקליאו זה 205/45/16

וזה לטעמי גם המידה הכי טובה , גם יותר רחב לאחיזה יותר גבוהה וגם עליה ל 16" אינטש כמו בקליאו MK2

יש סיכוי לאשר את זה כמו שצריך?

 

כמו כן העליתי גם תמונה של הרכב שלי עם מידה 16" שהרכבתי והורדתי בגלל סיבות שאני לא יכול לפרט.

16022007.jpg

12022007019.jpg

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תראה, לגבי התנערות של הביטוח אז באופן תיאורטי יש להם תמיד אפשרות למצוא משהו ולנסות להתחמק. בפועל ברוב התאונות הם לא יכנסו לחקירות ולא יגלו שום שיפור ולא יתעסקו עם זה. צריך להיות מקרה מיוחד שהם יחפשו ועוד יתעסקו עם דברים כמו אופסט.

 

בכל מקרה, לגבי חזרה למקורי כבר אמרתי לך קודם. אתה לא חייב את אותו הג'אנט המקורי בדיוק. אתה רק חייב שהוא יתאים במידות שלו שזה אומר קוטר (נניח אצלי 16), רוחב (7), אופסט (אצלי 48.5 מטורף). כמובן 4x100 ולא משהו אחר שעבר עוד התאמות וזהו, אתה בסדר. לא חייב בדיוק את הדגם שבא במקור.

 

לגבי המידה של ה-205 זה מאוד מעניין.

אני בזמנו רציתי לשנות גם ל-205 (אני עם דור שני להזכירך שבא במקור עם 195/45/16) וגיליתי שבשווקים מסויימים בעולם (אני כבר לא זוכר באיזה חור זה היה) היא יצאה במקור עם 205/45/16 וחבר שגם רצה להחליף ויש לו קרוב משפחה בקרסו, בדק לנו אפשרות לקבל על זה אישור ולא הצליח.

אז מצחיק שבמוסך המרכזי ראית אפילו שלט שמציין את המידות האלה. תנסה, אולי זה אפשרי. אני אשמח לאשר את המידה הזאת 8).

 

ניר

פורסם

ניר, אני מבין אותך לגבי ההקפדה על רוחב הג'נט והגודל (בגלל זה פסלתי ג'נט יפה של ספידליין במחיר יפה). אבל אני חושב שלגבי האופסט אתה קצת מגזים.

 

נתון האופסט חשוב מאוד במיוחד ברכב בעלת יכולות דינמיות חשובות לבעליו, אבל אם הסטיה היא קטנה יחסית כמו מ 43 ל 37 כמו שיש אצלי בקליאו בג'נט הלא מקורי אז זה ממש לא קריטי. קח סרגל ותראה כמה זה 6 מ"מ. 6 מ"מ בכל צד ממש לא משפיעים הרבה על ההתנהגות של האוטו, בטח כשההבדל הוא שהג'נט יושב 6 מ"מ יותר בחוץ מהמקור...כך יש לך סרן רחב יותר וההשפעה על העומסים של מכלולי השילדה זניחה.

אם ההבדלים בנתוני האופסט גדולים בין ג'נט לג'נט או שבית הגלגל מיוחד ומוגבל במקום (כמו שהיה לי ב-ZX) אז כדאי לתת תשומת לב מיוחדת לאופסט.

 

מבחינת ביטוח. יכול להיות שמבחינת החוק היבש יש משהו במה שאתה אומר, אבל אני מהמר שמשהו כמו 80% מהחלפות הג'נטים בארץ לא משמרות את נתוני האופסט המקוריים כך שבהחלט אפשר להגיד שבמבחן המציאות אין שום בעיה עם זה.

אפילו נתון רוחב הג'נט לא מקבל תשומת לב כלשהי מחברות הביטוח כשהוא משמעותי יותר.

 

חברות הביטוח והמשטרה (בוחני תנועה) נותנים דגש לגודל הג'נט באינצ'ים ולמידת הצמיג שנעל הג'נט. כל עוד יש התאמה בין שני הנתונים האלו לכתוב ברישיון הרכב אז לא אמורות להיות בעיות. רוחב ג'נט ואופסט אינם מקבלים ביטוי ברישיון הרכב.

 

 

ד"א pelo911, ה-OZ ששמת לניסיון על הקליאו פשוט מדהימים! אני אשמח לשמוע בה"פ למה לא הלכת על זה בסופו של דבר.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
אם יש לך Toyo T1S/T1R ב-250 ש"ח פחות מה-F1 לצמיג אז תקח בלי לחשוב הרבה.

מסכים ומצטרך לקניה:)

רק תבדוק תאריכי ייצור - יש מצב שהם מתחילת 2006 , כנ"ל לגבי הF1-עדיין לא ראיתי מבציר 2007.

שי(R.CLIO) מחפש צמיגים כבר חודשיים - הבנתי שיש איזו בעייה עם המכס\שביתות בנמל.

פורסם

קספר, כנראה פספסת את מה שהתכוונתי.

אני מסכים עם כל מה שאמרת מילה במילה. זאת בדיוק דעתי.

הכל התחיל כי בשרשור שהפניתי את pelo אליו היה "ויכוח" ביני לבין מריוס בנושא הזה. מריוס טען (ממקרים שהוא אישית התעסק איתם) על התנערות של הביטוח בגלל האופסט. אני גם מניח שזה צריך להיות מקרה די הזוי שמישהו באמת יבדוק לך אופסט וגם אני ציינתי שאף-אחד לא שם על זה והייתי הולך אפילו על יותר מ-80% מההחלפות בארץ.

 

ניר

פורסם

על הדרך, תמונה מהשרשור שהבאת שמסבירה הכל טוב יותר.

 

http://www.comp.co.uk/popups/diagram_02.htm

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

קספר תתחדש על הגאנט החדש שלך

נראה מדהים!

איך הצלחת להשיג?

 

הפכתי כבר את כל המדינה ולא הצלחתי למצוא גאנט אחד במידה 16" שאני אוהב

פשוט כלום!!!:oops:

 

יש לי מישהו שיכול להעביר לי לכאן כל חלק מארה"ב במכולה שלו

לכן חשבתי אולי להזמין משם OZ אולטרהלגרה וצמיגי F1

 

מישהו יודע כמה אצטרך לשלם במכס בישראל?

מע"מ +מיסים+וכו'

פורסם

המידה שמייצגת באיור את האופסט מסומלת באותיות ET

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אחרי מאמצים רבים הצלחתי לקנות אתמול GOODYEAR F1 מהשבוע השני של 2007

תענוג!

 

עכשיו נותר רק להשיג גאנטים

מצאתי 2 שאהבתי של חברת ROTA

 

SUBZERO במשקל בדיוק כמו אולטרה לגרה של OZ

http://www.subydude.com/osc/product_info.php/cPath/231/products_id/275?osCsid=8bceaa40553cd7ba5b3cb01e743c828a

 

ו TORQUE:

http://www.subydude.com/osc/product_info.php/cPath/231/products_id/274?osCsid=8bceaa40553cd7ba5b3cb01e743c828a

 

שימו לב למבחר הצבעים !

 

איזה צבע הכי יתאים לדעתכם?

 

ואשמח אם מישהו יוכל לומר לי כמה אצטרך לשלם מס+מע"מ ואם יש עוד איזשהו תשלום נוסף?

הרכב שלי כרגע עומד על ג'ק!

 

תודה רבה

פורסם
אחרי מאמצים רבים הצלחתי לקנות אתמול GOODYEAR F1 מהשבוע השני של 2007

מעולה, תתחדש 8)

אפשר לדעת איזו מידה וכמה עלה ?

 

ואשמח אם מישהו יוכל לומר לי כמה אצטרך לשלם מס+מע"מ ואם יש עוד איזשהו תשלום נוסף?

הרכב שלי כרגע עומד על ג'ק!

אני לא מבין, אתה רוצה להזמין ג'אנטים מחו"ל ועד אז הרכב יהיה על בלוקים ? :shock:

 

אני לא מכיר את החברה הזאת אבל אני מאוד אוהב את הצבע האפור כהה שיש בשני.

 

ניר

פורסם

אם אתה כבר מביא סט מחו"ל, לך על זה וזהו!

 

אני חושב שיש יבואן ל-ROTA בארץ, בדוק אם הוא יכול להזמין לך ואם יש בכלל ג'נט כזה שמתאים לקליאו (שים לב לאופסט, אתה צריך 43 ולא יותר, אפשר פחות אבל הפרש של עד 5 מ"מ בערך)

 

אם אתה משקיע בסט חדש אני הייתי הולך על OZ מהארץ.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
אם אתה כבר מביא סט מחו"ל, לך על זה וזהו!

 

אני חושב שיש יבואן ל-ROTA בארץ, בדוק אם הוא יכול להזמין לך ואם יש בכלל ג'נט כזה שמתאים לקליאו (שים לב לאופסט, אתה צריך 43 ולא יותר, אפשר פחות אבל הפרש של עד 5 מ"מ בערך)

 

אם אתה משקיע בסט חדש אני הייתי הולך על OZ מהארץ.

 

היבואן של ROTA זה פורטל

העניין הוא שבמידה 16 4 ברגים אין כמעט בכלל מבחר

ולפורטל יש רק גאנטים תוצרת סין באיכות גרועה שהוא מייבא מאוד בזול ומוכר בכמויות לכל הסיוייק טייפ ערס למינהם

כשדיברתי איתו על להזמין דרכו כי הוא היבואן - סט של OZ הוא אומר שזה יקח חודשיים

והכי גרוע הוא דורש 7000 ש"ח לא כולל צמיגים למרות שהסט עולה סה"כ 189$ לכל גאנט.

 

הדגמים של ROTA שהעליתי מגיעים באופסט 40

אז אני מתאר לעצמי שזה בסדר

מקסימום אפשר להוסיף ספייסר של 3 מ"מ כדי להגיע למצב מושלם.

 

יש חברה שמייצרת את הגאנטים הכי קלים וחזקים בעולם

שעשויים מאלומניום תעופתי שעובר בנוסף תהליך חישול מיוחד שיעמוד בלחץ גבוה

ומתקבל גאנט במשקל נוצה של 4 ק"ג למידה 16" לעומת הגאנט הכי קל אחריו (OZ) ששוקל 6.5 ק"ג

לחברה קוראים volk מדגם TE37

 

בקליאו CUP מותקנים הגאנטים שהזכרת למעלה speedline turini

אני יודע שהם מאוד קלים וחזקים וזאת חברה מאוד מאוד איכותית

אבל לא כל כך אהבתי את הסגנון שלהם.

 

הצמיגים במידה 205/45/16

והם הגיעו ממשלוח טרי טרי לישראל

הסט עלה לי 3000 ש"ח.

אם מישהו רוצה אני אכוון אותו מאיפה לקנות - בפרטי

 

הרכב שלי כרגע על בלוקים בגלל שמכרתי סוף סוף את הגאנטים 17" הקודמים

מצב בעייתי!

פורסם
כשדיברתי איתו על להזמין דרכו כי הוא היבואן - סט של OZ

אתה בטוח שהוא היבואן של OZ בארץ ? אני יודע שיש OZ בעוד מקומות.

 

הדגמים של ROTA שהעליתי מגיעים באופסט 40

אז אני מתאר לעצמי שזה בסדר

מקסימום אפשר להוסיף ספייסר של 3 מ"מ כדי להגיע למצב מושלם.

ספייסר לא יעזור, תקרא שוב את ההסברים על מה זה אופסט. אצלך יש 43 שזה אומר שהג'אנט נכנס מאוד עמוק (לעומת מספרים נמוכים יותר). ספייסר יעשה את הפעולה ההפוכה (ספייסר של 3 מ"מ יוביל לאופסט של 37), אתה צריך לשייף 3 מ"מ מהג'אנט :lol:.

אבל עזוב, אני חושב שה-3 מ"מ האלה לא קריטיים (בהנחה שמריוס לא שומע :wink:).

 

הצמיגים במידה 205/45/16

 

הרכב שלי כרגע על בלוקים בגלל שמכרתי סוף סוף את הגאנטים 17" הקודמים

מצב בעייתי!

זה טוב שהצלחת למכור את הג'אנט אבל נראה לי שבמצב שהגעת אליו עדיף שתמצא ג'אנט בארץ ולא תנסה לייבא (לא יודע, אני לא הייתי מחזיק מעמד שהאוטו על בלוקים במשך חודש וזה עוד בהנחה שלא יהיו פאשלות).

אתה מתכוון לנסות לאשר את המידה של הצמיגים ? מסקרן אותי אם אפשר לשכנע את קרסו לתת אישור (אחרי שהראת את הצילום של המידה במוסך המרכזי...).

 

ניר

פורסם
אתה בטוח שהוא היבואן של OZ בארץ ? אני יודע שיש OZ בעוד מקומות.

 

אני מכיר רק שני יבואנים של גאנטים בארץ , הגדול מבניהם זה פורטל והשני זה מ.י.ח

זה יהיה מצויין אם מישהו כאן יעזור לי למצוא עוד דילר של OZ

יש לי אפשרות לקנות את הגאנטים האלו:

http://www.discounttiredirect.com/product/wheels/enkgf1.am.xl.jpg

או

http://www.discounttiredirect.com/product/wheels/enkj10.mtb.xl.jpg

מיוצר באופסט 42 , זה הכי קרוב למקורי

וגם עד כמה שזכור לי enkei היא חברה איכותית

מצד שני במקור מדובר על צמיג 195 ואולי דווקא בגלל שאני עובר ל 205 רוחב אני צריך אופסט טיפה יותר בולט החוצה כדי שהצמיג לא ישתפשף?

 

 

 

זה טוב שהצלחת למכור את הג'אנט אבל נראה לי שבמצב שהגעת אליו עדיף שתמצא ג'אנט בארץ ולא תנסה לייבא (לא יודע, אני לא הייתי מחזיק מעמד שהאוטו על בלוקים במשך חודש וזה עוד בהנחה שלא יהיו פאשלות).

אתה מתכוון לנסות לאשר את המידה של הצמיגים ? מסקרן אותי אם אפשר לשכנע את קרסו לתת אישור (אחרי שהראת את הצילום של המידה במוסך המרכזי...).

 

ניר

 

זה סיוט אחד גדול כל העניין הזה

כבר יותר מחודש אני סוחב את כל הסיפור הזה.

אבל באמת שאני לא מצליח למצוא גאנט אחד נורמאלי בארץ

בדגש על גאנט מחברה איכותית שגם יראה בסגנון שאני אוהב והכי חשוב שיהיה מהסדרות הקלות כדי שאני אגיע למשקל של ה 15 המקוריים שממילא כבדים מאוד ביחס ל 15.

כל מה שמצאתי עד עכשיו היה מחברות לא מוכרות תוצרת סין באיכות גרועה

או שאני לא יודע לחפש או שפשוט יש מחסור גדול בגאנטים איכותיים 16" 4 ברגים

גם את הצמיגים היה כמעט בלתי אפשרי למצוא במידה הזאת.

אני בהחלט אנסה לאשר את המידה החדשה

כרגע יש לי רק תמונה באיכות נמוכה של הפלאפון מהשלט שנמצא בקרסו בת"א

אני צריך למצוא איזה מסמך רישמי שמאשר את זה

אני לא יודע איך הבעלים הקודמים אישר 205/40/17

לא יהיה לי יותר קל לשכנע אותם לאשר אחרי ירידה בקוטר החישוק וירידה בקרביות החתך?


×
×
  • תוכן חדש...