Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רמאות או מציאה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי הלעה מאדם שהוא לא בעל הרכב לקנות מיצובושי סופר לנסר מודל 94 במחיר מצחיק של 12000 בעוד שהמחירון הוא 19000, המוכר אמר לי שהוא לקח את הרכב מבעל הרכב בתמורה לסכום כסף שהוא חייב לו - ובעל הרכב אישר לו למכור את הרכב בשבילו- רציתי לדעת האם זו מציאה או בור ללא תחתית ובעצם אני מתעסק כאן בנוכולות

 

 

 

אין שום יאוש בעולם כלל!!!:wink: :wink:

פורסם

על פניו הייתי מתרחק - לא כדאי להכניס ראש בריא למיטה חולה - השוק הוא שוק של קונים, יש הרבה רכבים והיצע גדול - שומר נפשו ירחק - גם אם מדובר באמת לאמיתה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לבדוק את הרכב במיוחד את הגיר האוטומטי הידוע לשמצה.

 

מעבר לזו בדיקה במוסך המתמחה ברכב יתן לך אינדיקציה לגבי מצב הרכב, וכן לא כולם רמאים ולעיתים יש מציאות..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אבא שלי קנה ככה אוטו.....כמעט ככה

מישהו היה חייב כסף...אז הוא מכר איזה בית שהיה לו תמורת סכום כסף ואיזה אוטו.....

הוא הסכים לעסקה רק בגלל שהיה חייב את הכסף ונתקע עם האוטו....

אז אבא שלי קנה ממנו את האוטו בהרבה (סביבות עשירייה) מתחת למחירון

אני לא יכול להגיד שהאוטו במצב מרהיב אבל הוא מבחינה מכנית מעולה....

אז לדעתי תעשה לאוטו בדיקה טובה מאוד אל תתקמצן.....

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

אני חושב שאתה יכול לבקש להיפגש עם הבעלים המקורי של הרכב

זה שרשום ברישיונות... מולו לעשות את כל העסקה מה יקרה בינהם

אח"כ עם הכסף זה לא עיניינך.. רק מה הכי חשוב לבדוק זה בגלל שאמרת

פה חובות וזה תראה שהרכב לא מעוקל ותבדוק אתהמצב המכאני שלו!!!

ואם הכל בסדר תתחדש ושהם ישברו תראש בינהם מי יקח את הכסף

אתה מבחינתך חיב לבצע עיסקה רק מול הבעלים המקורי של הרכב...

בהצלחה ידידי...

חי.

פורסם

עצה ידידותית:

לא הייתי נכנס לזה.

עזוב, למה לך?

חסרות מכוניות טובות בשוק?

לך תדע, תיפול על רכב משועבד, לא תמיד במעמד העברת בעלות יודעים את זה.

אחר כך תרדוף אחרי הלמפה וכלום לא יעזור, אם הרכב משועבד יקחו אותו ממך ולא תראה אגורה שחוקה אחת.

 

באמת חבל, זה לא מציאה, אולי גם בהחלט לא מירמה, אבל ממש לא מציאה!

צא מזה, חפש משהו אחר.

אופנוען

פורסם

בנוסף לכך כשאתה קונה רכב מאדם שהפרוטה לא מצויה בכיסו, כמעט בוודאות הרכב מוזנח, וזקוק ליישור קו של כמה אלפים טובים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אוקיי, אז האוטו לא של בעל הרכב והוא רוצה למכור אותו, למה שהוא יוריד כמעט 40% מהמחיר?

 

כנראה שיש עוד כמה גורמים בסיפור הזה...

או שהרכב באמת לא במצב טוב, או שהמוכר רוצה להיפטר ממנו באופן מיידי, ועם זאת להרוויח כמה שיותר.

אתה יכול אולי לנסות אותו ולהגיד שתקנה את הרכב עוד חודש, באם לא ימכר עד אז... או משהו בסגנון, אבל רק אם אתה באמת מתכוון לקנות אותו בשלב מסויים. לא כדאי לשקר למאפיה... :|

פורסם

אני חושב שהרכב עבר תאונה 'טוטאלס' וחברת הביטוח 'השמאי' מכרו את הרכב לאותו אדם בגרושים וכך הוא מוכר את הרכב - מבלי שהבעלים נמצאים - וכך הוא מוכר סיפורים לכל העולם-- אולי אני חי בפרנויה ובקונספירציות אבל כבר היו דברים מעולם

פורסם

אין קשר בין המחירון של הסופר לנסר לבין השוק שלה. נקודה. מחיר שוק של מכונית כזו ששווה במחירון 19000 הוא באמת כ-12000 גם אם היא במצב טוב מאוד. זה הכל.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רק צריך להכין כרטיס לקוח זהב אצל תחנת הדלק המועדפת עליך

המיצובישים של אותן שנים (מנסיון) שואבות דלק בכמויות

1:7 ק"מ לליטר זה הכי טוב שהמשפחה שלי הגיעה עם סופר לאנסר מאותו מודל בנסיעה ממוצעת של 90-95 קמ"ש בעומס רגיל (נהג + ילד)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

כמו שכבר אמרו קודם,

גם ככה המחיר האמיתי של האוטו בשוק הוא בסביבות ה 12K .

אל תיכנס לזה ,

פוטנציאל הרווח לא קיים .

פוטנציאל הרמאות בסיפור - מורגש עד מאוד .

שומר כיסו ירחק .

אין מה למהר כי אין לאן להגיע

פורסם

ההצעה הכי טובה שתוכל לקבל ממני היא ללמוד לכתוב כותרת עניינית לשרשורים שלך שמלמדת את הקוראים על תוכן השרשור בלי שייצטרכו לפתוח אותו.

קבל גם המלצה חמה מאוד לקריאה ראשונה / מחודשת של כללי הפורום.

 

קיבלת כבר הערה בעבר וגם נמחק לך שרשור מסיבה דומה, ראה זאת כאזהרה אחרונה לפני שהמשתמש שלך עובר לסטאטוס חסום.

 

מוטי

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...