טוב אז ככה..
אישרו לי ויזה ואני טס לארה"ב..
לכן אני מוכר את הרכב שלי וזה קצת דחוף לי
אז אם יש מישהו שיודע על מי שרוצה לקנות
רכב כזה אני ישמח מאוד אם תוכלו להפנות אותו אלי!
פרטים:
דייהו סופר רייסר
יד 2
1500 סמ"ק
פול אוטומט דגם GLX ( ח"ח 4, נ"מ, ה"כ וכיו"ב )
אזעקת ביפר של רב בריח, טסט.
115000 ק"מ!!!!
הרכב בצבע אפור כהה כזה..
אני גמיש במחיר מכיוון שאני צריך לטוס לחו"ל!
הרכב נמצא בפ"ת ואני פנוי כל שעות [u][b]היום[/b][/u]
לפרטים בפרטי. או בטלפון מס' : 050-4541434
חי. :wink: