אפלאוז שלי גם הייתה את אותה הבעיה, עליך לבדוק מספר דברים-א. אם הרכב מאבד מים-
תנסה למצוא את קור הנזילה:
- צינור נוזל, פקק של הרדיאטור שבור, אולי יש לך שוב פעם נזילה ברדיאטור (דבר ששכיח מאוד לרדיאטור שעבר הרבה תיקונים|) ובמקרה החמור ביותר יכול להיות שזה הפקום ראש (סימנים-איבוד מים, שמן עכור , עשן לבן וכדו' , לחץ על הצינורות המובילים למנוע), המלצה שלי עקב המצב הרגיש של המנוע של הדיאצו - תלך למכון רדיאטורים לבדיקת מערכת הקירור.
אני אשמח אם תעדכן אותי בהתפתחויות