Jump to content

noans

  • הודעות

    33
  • כאן מאז:

הנקודות של noans

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. אני יכול לבצע את העבודה אצל חשמלאי רכב או שאני חייב לחזור למוסך -ד"א כמה יעלה לי טיפול כזה
  2. השבוע החלפתי מנוע לרכב שלי , אחרי שהוצאתי את הרכב מהמוסך נדלקה לי המנורה של הטעינה והאורות של הרכב החלו להחלש במשך הנסיעה. רציתי לדעת מה יכול להיות הכיוון שצריך לבדוק. אלטרנטור/חיבורים רופפים/מצבר/
  3. צודק ! במידה ואני מוכר את הרכב לחלקים אני יכול לקבל בסביבות ה2000 שח , השקעה בשיפוץ מנוע , תחזיר את הרכב למצב נסיעה ואז אני יציע אותו למכירה
  4. איזה עוד טיפולים כדאי לעשות אם כבר מורידים את המנוע /טרמוסטט/קרבורטור/טיימינג/ ועוד??
  5. יש לי אפלאוז 92. בזמן האחרון הרכב איבד מים התחמם ועוד סימנים... הלכתי למוסך שפתח את המנוע ואמר שהמנוע עובד חלש מאוד וגם שני בוכנות לא עובדות. הוא הציע או להחליף מנוע או לעשות שיפוץ כללי למנוע כולל החלפת בוכנות וכו' אשמח לקבל חוות דעת מה עדיף יותר,
  6. ברשותי אפלואוז 92 בזמן האחרון במהלך נסיעה בין עירונית, כאשר הגעתי לקראת שטח עירוני החל החום מנוע לטפס בהדרגה למעלה, לאחר שכיבתי א הרכב לרבע שעה המשכתי בנסיעה. א. לא חסר מים בראדיאטור - ובנוסף המיכל עיבוי מלא . המאוורר עובד ב. בוצע לרכב לפני כ4 חודשים טיפול ראש מנוע ג. ניתקתי את ראדיטור חום רציתי לדעת מהם התקלות שיכולות לגרום לבעיה הזו
  7. זאת אומרת שגם אם אין מים כעת במיכל העיבוי ויש מים בתוך הרדיאטור , זה לא אומר שהרכב מאבד מים! ורציתי לדעת כיצד אני מרוקן את המיים הקימים ומכניס נוזל קירור איכותי יותר?
  8. שלום לכולם! לפני שבועים ביצעתי שיפוץ ראש מנוע ברכב האפלאוז שלי! עקב איבוד מים משמעותי. לאחר שהרכב יצא מהמוסך ולאחר ששמנו מים ברכב לאחר שבוע שמתי לב כי המיכל של מי האידוי ריק לחלוטין אולם בתוך הראדיטור המים הם מלאים. 1. האם מיכל האידוי לא חייב להיות עם מים ומספיק שיש מים ברדיאטור? 2. האם זה אומר שלא עשו את הטיפול כמו שצריך ועלי לדרוש מהמכונאי שיבצע את הטיפול בשנית? חג שמח לכולם
  9. מאיזור המרכז -בני ברק - אתה מכיר מקום שאני יוכל ללכת אליו ושהוא אמין?
  10. בבדיקה מהירה אצל מוסכניק הוא אמר לי שצריך לחזק את מסרק ההגה, וגם אז הוא לא בטוח שהרעשים יעלמו (והא רוצה על החיזוק 150 ש"ח)אבל לפי עניות דעתי . א- הרעש של ההגה לא נובע משם, ב.- חיזוק המסרק הוא לא בטיחותי.-האם החיזוק יפטור את הרעש?
  11. ד"א אני יוסיף פרטים הרכב הוא אפלאוז 92 וההגה הוא הגה כח וחוץ מזה יש היכן נמצא המיכל של השמן של ההגה כח? אולי הבעיה היא בשמן
  12. שלום לכולם. לאחרונה שמתי לב כי ישנם חריקות בשעה שאני מסובב את ההגה כמו רעש של דבר שהוא לא משומן כראוי (נראה לי שהחריקות באות מההגה ולא מהגלגלים) מה זה יכול להיות? האם יש אפשרות לעשות משהוא בנידון? ד"א מצב השמנים של הרכב הוא טוב (שמן ברקס וגיר וכו') אני ישמח לכל חוות דעת
  13. ברשותי דיאטצו אפלאוז מודל 92, הדלק שתדלקתי בו עד עכשיו היה 96 רציתי לדעת האם ניתן גם לתדלק 95, והאם ההחלפה תזיק לרכב? אם ניתן להחליף האם צריך לחכות עד לריקון המיכל ואז להחליף את הדלק :roll:
  14. noans

    האוטו התחמם

    אפלאוז שלי גם הייתה את אותה הבעיה, עליך לבדוק מספר דברים-א. אם הרכב מאבד מים- תנסה למצוא את קור הנזילה: - צינור נוזל, פקק של הרדיאטור שבור, אולי יש לך שוב פעם נזילה ברדיאטור (דבר ששכיח מאוד לרדיאטור שעבר הרבה תיקונים|) ובמקרה החמור ביותר יכול להיות שזה הפקום ראש (סימנים-איבוד מים, שמן עכור , עשן לבן וכדו' , לחץ על הצינורות המובילים למנוע), המלצה שלי עקב המצב הרגיש של המנוע של הדיאצו - תלך למכון רדיאטורים לבדיקת מערכת הקירור. אני אשמח אם תעדכן אותי בהתפתחויות
  15. המוסך הוא מעבר קו הירוק - אצל בני הדודים - כך ואני לא לוקח את האחריות להמליץ לחברי הפורום להגיע לשם. יכול להיות שהחלפת המכסה של הרדיטור תפתור את הבעיה או אחד הצינורות, (איזה סימנים מעידים על בעיה באטם דווקא מאחר והמנוע הוא חדש מיבוא לפני שבעה חודשים, ויכול להיות מקום אחר שגורם ללחץ במערכת הקירור)
×
×
  • תוכן חדש...