Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בשעה חמש וחצי נסעתי עם חברה שלי לכיוון חוף פלמחים, מראשון לציון...

 

נסעתי על 60-70 קמ"ש ממולי מכונית על 60 קמ"ש ביצקעתי עקיפה בקו מקווקו משמאל...

 

עקפתי על 70 ואז ראיתי מכונית מולי, אני לא יודע איך היא צצה כנראה סונוורתי מהשמש או משהו כזה

 

ולא ראיתי אותה בטווח ראייה שלי... האצתי כי הייתי כבר באמצע העקיפה עקפתי והמכונית שמויל סטטה

 

קצת לשוליים( שוליים רחבים למי שמכיר את הכביש).

 

כנראה שעקפתי ליד ניידת היא אותתה לי לעשות פרסה, דיברתי איתו אמרתי לו שהוא צודק אמרתי לו

 

שרציתי להספיק להגיע לים בשביל השקיעהואני ידוע שזה לא תירוץ על מה שעשיתי, יש לציין שזה

 

פעם ראשונה שנעצרתי, מרב הלחץ כנראה לא אמרתי לו שסוונורתי וגם אחרי זה ביקשתי ממנה

 

להוציא לי את המשקפיים מהכיס שבאוטו.

 

יש חלי רישון שנה נהג חדש, ומחר אני מוזמן לדון בנוגע לפסילת הרישיו בבית דגן מול קצין ובנוסף

 

בית משפט בספטמצבר.

 

אני רוצה לדעת עד כמה חמורה העברה, ומה התוצאות יהיו בערך( דו"ח,נקודות) ומה כדאי לי

 

להגיד מול הקצין....

 

 

לכל אילו חושבים שאני נוהג משגוע כמו אחד שקיבל רישיון לפני חודש אז לא... זאת הייתה טעות שלי

 

ושילמתי עליה, אבל היו עוד גורמים נוספים..

 

תודה רבה

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כל כך הרבה טעויות לפני שוטר...

כאילו תחשוב מה השוטר הבין...

הלכתי לראות את השקיעה.. בשביל להגיע בזמן סיכנתי את חיי וכו'...

חוץ מזה אני צריך בכלל לשים משקפיים, אדוני השוטר שניה... הנה ככה יותר טוב.

 

נו איך זה נשמע ?

צפה פגיעה... לא יודע כמה אין לי הערכה , פשוט תלוי עד כמה תתחנן.

בכל אופן אם ההיסטוריה שלך ללא רבב אתה יכול להשתמש בזה בתור עזרה מסויימת.

ועורך דין כמובן יכול לעזור הרבה תלוי בך כבר.

 

בהצלחה! ולהבא לא להגיד דברים שהשוטרים לא צריכים לדעת.

פורסם

סיכון חיים במדיה מסויימת...

 

תראה המשקפיים עוד לא אמרתי, אבל אחרי שעשיתי את זה הבנתי שעשיתי טעות, אז לחזור עליה?

 

ואמרתי לו שזה לא תירוץ על מה שעשיתי...

 

ובדר"כ מה הענישה על כזה דבר?

פורסם

למה בעיה? חשבתי להפך לא?

 

הודתי בזה שעשיתי טעות ולא בנסיבות, עשיתי טעות עצמי אבל זה לא היה תלוי רק בי הו גומרים

 

אחרים שהפשיעו גם על זה

פורסם
למה בעיה? חשבתי להפך לא?

 

הודתי בזה שעשיתי טעות ולא בנסיבות, עשיתי טעות עצמי אבל זה לא היה תלוי רק בי הו גומרים

 

אחרים שהפשיעו גם על זה

הודת = אתה מודע שעשית עבירה, לא משנה למה כמה איך איפה כיצד ואם הכלב בבית נשאר בלי אוכל.

ברגע שהודת לקחת על עצמך עונש.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

הרישיון לא עליי...

 

נהגת ברכב הנ"ל ועקפת רכב אחר שהדרך לא הייתה פנוייה במרחב מספיק כדי לאפשר ביצוע עקיפה בבטחה וכך גרמת לסיכון...

 

 

אם כך אז למה הוא לא שלל לי במקום? בהתחלה הוא אמר לי תקשר למישהו שיבוא לקחת את האוטו.. צילצלתי

 

אל חבר _ הוא ידע שמישהו בא) ובסוף הביא לי ליסוע עד מחר ב9

 

ואם הודתי זה אומר לשוטר משהו.. העונש הוא העונש אבל יש מידת רחמים והיגיון, כי אחרי הכל

 

הקצין הוא הקובע

פורסם
הרישיון לא עליי...

 

נהגת ברכב הנ"ל ועקפת רכב אחר שהדרך לא הייתה פנוייה במרחב מספיק כדי לאפשר ביצוע עקיפה בבטחה וכך גרמת לסיכון...

 

 

אם כך אז למה הוא לא שלל לי במקום? בהתחלה הוא אמר לי תקשר למישהו שיבוא לקחת את האוטו.. צילצלתי

 

אל חבר _ הוא ידע שמישהו בא) ובסוף הביא לי ליסוע עד מחר ב9

יכול להיות שלא הצליח למצוא קצין פנוי לבוא לשלול את הרישיון?

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

יכול להיות... אבל תראה מחר זה החלטה אם לשלול לי או לא לשלול אולי הוא נתן לי הזדמנות אחרי שדיברתי

 

איתו, וד"א הוא בדרכת רס"מ, אומר משהו מיוחד?

פורסם

אני לא בטוח שרשיונך ישלל.

המצב לא מזהיר , אבל כל עוד לא עברת על קו רצוף ,ומותר היה לך לעקוף ,מצבך פחות גרוע.

מחר כשאתה מגיע אל הקצין ,אל תתפלסף וכל עוד הודית בפני השוטר המשך באותו הקו.

נסה להסביר לקצין שהפנמת את המסר וטעותך נבעה מחוסר נסיון .

לזכותך יש את העבר הנקי (אף על פי שאין לך רשיון זמן רב) - חזק את זה מול הקצין.

נסה להיראות "ילד טוב" ותהיה באמת כזה.

אני לא בטוח שיש כאן עילה לשלילה.יכול להיות שתואשם בנהיגה רשלנית.

למד והפק לקחים וטוב שנגמר כך.

מחר יום חדש ויהיה טוב.

ואל תשכח לעדכן.

בהצלחה!

פורסם

אני לא יודע מה איתכם, אבל חבר שלי עזר להסיע ריהוט לחבר שלי(לא מכיר את האיזור).

הוא ניכנס באין כניסה ובלי שלט נהג חדש, הייתה ניידת שראתה את זה, היא עצרה אותו, וחבר שלי הודה ואמר שהוא לא מכיר את האיזור וגם השלט של האין כניסה היה עקום ולא היה נראה בבירור, השוטר לקח אותו לתחנת משטרה(להפחיד אותו) ובסוף שיחרר אותו, לא קיבל אפילו דו"ח. ככה שזה תלוי בסיטואציה ובשוטר. צריך לדעת מתי להגיד את האמת ולצפות לרחמים ומתי לשקר.

עד מתי ספטמבר 08.:(


×
×
  • תוכן חדש...