Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קראתי עכשיו שהפסילה היא לפי האינטרסים של הקצין, כלומר זה תלוי במה שאני יאמר.

 

ושוב,לא עשיתי עבירת תנועה עד לרגע שראיתי את המכונית מולי,אם הייתי בולם אני חושב שהתוצאה הייתה

 

גרועה יותר.

 

תודה לכם מקווה לטוב, נתעדכן מחר

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני לא יודע מה איתכם, אבל חבר שלי עזר להסיע ריהוט לחבר שלי(לא מכיר את האיזור).

הוא ניכנס באין כניסה ובלי שלט נהג חדש, הייתה ניידת שראתה את זה, היא עצרה אותו, וחבר שלי הודה ואמר שהוא לא מכיר את האיזור וגם השלט של האין כניסה היה עקום ולא היה נראה בבירור, השוטר לקח אותו לתחנת משטרה(להפחיד אותו) ובסוף שיחרר אותו, לא קיבל אפילו דו"ח. ככה שזה תלוי בסיטואציה ובשוטר. צריך לדעת מתי להגיד את האמת ולצפות לרחמים ומתי לשקר.

ממש לא... תלוי אם יש מי שיפסול ויעשה בעיות או לא.

 

אותו הדבר עם קצין תעבורה שיוריד לך את הרכב ל-30 יום..

אותו הדבר עם בדיקות ינשוף.. לא תמיד יש מי שיעשה ולכן לרוב תמיד מזהירים..

פורסם

אני מצטער שאני המניאק פה אבל...

בלי קשר לשוטר או לא שוטר שתפס או לא תפס אותך.אתה צריך לקבל שלילה.מה אתה יוצא לעקיפה שאין לך שדה ראייה ???? יכולת להרוג את עצמך ואנשים נוספים בגלל שמיהרת לראות את השקיעה...נו באמת.

שלילה רק תועיל פה ככה אנשים כמוך ילמדו לא לסכן את כל העולם בזמן שהם נוהגים.

פורסם

אני יחזור על זה שוב, איך שעקפתי נעלמה לי השדה ראייה סונוורתי, השמש הייתה היום חזקה ועוד קרוב לים.

 

אתה חושב שעשיתי את זה בגלל שאני אוהב את זה? מכונית נוסעת 50-60 קמ"ש בכביש של 90, הסתכלתי לראות

 

אם יש מכונית לא הייתה , שעקפתי הייתה מכונית והיה מאוחר מידי לבלום.

פורסם

כשאין שדה ראיה או שהשמש מסנוורת אל תצא לעקיפה .

ולעינינינו:

תקנה 47 ד - עקפת רכב כשהדרך לא פנויה

על פי התוספת הרביעית הינך צפוי לשלילה מינימלית של 3 חודשים +קנס כספי שהשופט יחליט .

מיכיוון שאתה נהג חדש יחולו עליך כל החובות (והזכויות) של נהג חדש .

(כמו כן מחר שתלך לקצין משטרה על פי הדו"ח נראה כי הוא ישלול לך את רישיון הנהיגה כבר מחר .)

כדי מאוד להשיג עורך דין מעולה .

 

סע בזהירות

כי אם הייתה מפספס את השקיעה הייתה יכול לנסוע ולראות גם מחר

אם הייתה מפספס את הרכב לא הייתה רואה כלל שקיעה או זריחה .

 

סע בזהירות

 

ירון מאיר

פורסם

סע בזהירות

כי אם הייתה מפספס את השקיעה הייתה יכול לנסוע ולראות גם מחר

אם הייתה מפספס את הרכב לא הייתה רואה כלל שקיעה או זריחה .

 

ירון מאיר

יפה אמרת :mm_yeah:

הימים הקשים חלפו :-)

פורסם

קיבלתי שלילה ל30 יום עקב היותי נהג חדש... ואני לא יודע אם הוא האריך לי את התקופה של הנהג חדש

 

קיבלתי מה שהגיע לי....

פורסם

קיבלתי רק דף ורוד שאומר שהרישון שלי נפסל ל30 יום ובעוד 30 יום אני יוכל לנהוג ואני צריך לבוא לקחת אותו

 

יש לי משפט בספטמבר

פורסם

בסוף לא אמרתי לו, אמרתי לו שלא חישבתי טוב את מהירות הנהג שבא ממולי מחוסר ניסיון של נהג חדש...

 

חשבתי על ההסתוונרות ובאמת זה תירוץ, אבל תירוץ גרוע

פורסם
אני מצטער שאני המניאק פה אבל...

בלי קשר לשוטר או לא שוטר שתפס או לא תפס אותך.אתה צריך לקבל שלילה.מה אתה יוצא לעקיפה שאין לך שדה ראייה ???? יכולת להרוג את עצמך ואנשים נוספים בגלל שמיהרת לראות את השקיעה...נו באמת.

שלילה רק תועיל פה ככה אנשים כמוך ילמדו לא לסכן את כל העולם בזמן שהם נוהגים.

ולפי דעתי, אתה צריך לקבל שלילה אם אתה נוסע עם לחץ אויר לא תקין משמעותית בגלגלים.

מזל שאנחנו לא קובעים...

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

לא הבנתי את הקטע של המשפט, אני חדש בכל זה ואני אל מבין ממש מה זה אומר, אפשר לדעת עוד פרטים בערך?


×
×
  • תוכן חדש...