Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בסדרה 6 של ב.אמ.וו (645) יש את ה I Drive?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7397 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי שזוכר אני התלבטתי בין האודי א3 קואטרו והאלפה ג'יטי..

החלטתי לוותר ולרכוש רכב שישאר איתי להרבה זמן, איכותי..

 

ובחרתי ב BMW 645Ci

 

נתונים על הרכב אני יודע

ובבקשה אל תכתבו לי הודעות בסגנון "לא כדאי" ו "למה?"

את הבחירה עשיתי וזה כנראה מה שאני יעשה..

 

השאלה שלי היא, האם גם ב 645 קופה, יש את ה IDrive?

אפשר הסבר מה יש בפיצ'ר הזה? אני יודע מתוכניות של טופגיר שזה נמצא ב M6 ושם אתה יכול לכוון כל מה שיש במכונית.. אם זה לבחור כוח סוס או לשנות את המתלים ואת יחסי העברה..

 

יש את זה גם ב 645 קופה או רק ב M6?

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

לא יודע אם שמת לב, אבל ב.מ.וו 645 עולה בערך פי 2.5 מהמכוניות עליהן שאלת בפעם הקודמת...

 

גם עלויות האחזקה תקפצנה פי שתיים ויותר, שים לב.

 

ומה שבאמת מצחיק אותי, זה שבחרת בב.מ.וו 645 עוד לפני שנהגת עליה, או בכלל הסתכלת עליה בסוכנות. איך אני יודע? אם היית יושב בתוך אחת היית מיד רואה שיש איידרייב. אם היית באמת מתעניין ברכב ויודע עליו פרטים, היית כבר שואל את נציג המכירות מה זה, או קורא באחד המגזינים או ברשת. אבל במקום זה, החלטת להכנס לפורום ולשאול. מה שמציג את כל השאלות הללו שלך באור די מגוחך, כי מי מתעניין ברכב של 800,000 ש"ח ונכנס לפורום לשאול עליו שאלות? ועוד, תסלח לי, בצורה כה עילגת. ("לבחור כוח-סוס"?)

 

 

אבל יודע מה, אני אשחק את המשחק.

 

כפי שאמרתי, IDrive יש ב-645. זו מערכת ממוחשבת השולטת באמצעות מעין עכבר-גלגלת ומסך על רוב פריטי האיבזור של הרכב. היא עובדת רע, לא נוחה לשימוש, לא מספיק מתוחכמת ובקיצור - סתם מעצבנת. אפשר ללמוד אותה לאט לאט ואז היא אולי תהיה פחות מעצבנת, אבל עדיין בעייתית במידה מסוימת. ולא, היא לא מאפשרת שליטה על כוח המנוע או יחסי ההעברה ב-645. רק שליטה על בקרת האקלים, מערכת השמע, מערכת התקשורת ועוד כל מיני.

 

מעבר לזה, ה-645 מאוד מרשימה, אבל נוחות הנסיעה גרועה ביותר, שים לב.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לא יודע אם שמת לב, אבל ב.מ.וו 645 עולה בערך פי 2.5 מהמכוניות עליהן שאלת בפעם הקודמת...

 

 

ומה שבאמת מצחיק אותי, זה שבחרת בב.מ.וו 645 עוד לפני שנהגת עליה, או בכלל הסתכלת עליה בסוכנות. איך אני יודע? אם היית יושב בתוך אחת היית מיד רואה שיש איידרייב. אם היית באמת מתעניין ברכב ויודע עליו פרטים, היית כבר שואל את נציג המכירות מה זה, או קורא באחד המגזינים או ברשת. אבל במקום זה, החלטת להכנס לפורום ולשאול. מה שמציג את כל השאלות הללו שלך באור די מגוחך, כי מי מתעניין ברכב של 800,000 ש"ח ונכנס לפורום לשאול עליו שאלות? ועוד, תסלח לי, בצורה כה עילגת. ("לבחור כוח-סוס"?)

כבר כתבתי בהודעה הקודמת, כסף לא מהווה כאן בעיה

 

 

רגע אתה רומז לפי התגובה שלך שאני צוחק? שאני לא באמת רציני לגבי הרכישה?

 

נכון אני עדיין ילד (18 אגב) אני לא מבוגר.. זו צורת הדיבור שלי

ואם יש באפשרותי לקנות רכב כזה (שדרך אגב היה החלום שלי) אז אני יעשה את זה

 

ולגבי מה שאמרתי על הכוח סוס, קיצרתי במילים כי אני יודע שכל אחד כאן יודע ומבין על מה אני מדבר, זה לא חדש להם

 

תראה אני לא נכנס לפורום כדי לשאול עליו שאלות, את הרכב אני מכיר וננעלתי עליו אפילו עוד לפני שבאמת הייתי בסוכנות

רציתי לברר רק פרט קטן (IDrive)

פורסם

זה שאתה "ננעל" על רכב בלי שנהגת בו מוכיח כנראה שהגיל עושה את שלו. בלי להעליב, אתה עוד ילד. אתה כנראה לא מבין לחלוטין על מה אתה מדבר.

כל הכבוד לאבא שלך שהוא מרשה לעצמו להוציא מיליון ש"ח על הילד שלו עוד לפני שזה התגייס לצה"ל, אבל אני מקווה שברור לך ולו שזה באמת דבר קיצוני לעשות...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
זה שאתה "ננעל" על רכב בלי שנהגת בו מוכיח כנראה שהגיל עושה את שלו. בלי להעליב, אתה עוד ילד. אתה כנראה לא מבין לחלוטין על מה אתה מדבר.

כל הכבוד לאבא שלך שהוא מרשה לעצמו להוציא מיליון ש"ח על הילד שלו עוד לפני שזה התגייס לצה"ל, אבל אני מקווה שברור לך ולו שזה באמת דבר קיצוני לעשות...

 

רוני

 

איזה שטויות אתה מדבר..

 

אין לך את רכב החלומות שלך?

נגיד והאוטו שאתה חולם עליו הוא פרארי 360 (נגידדדד)

ויש לך הזדמנות לקנות אותו.. המצב הכלכלי מאפשר ואין בעיות בכלל לקנות אותו

לא תקנה אותו? אפילו אם אתה לא יודע כלום ואתה יודע שבגדול זה "פרארי!!".. שזה רכב החלומות שלך?!

 

ואל תגיד לי שלא כי זה סתם בולשיט

 

לדעתי מה שאתה כותב זה תוצאה של קנאה.. מקווה שלא אבל זה נראה לי האפשרות היחידית

פורסם

אחי הוא לא מקנה.... הוא קצת עבר את גיל ה-18 ומבין יותר...

כל אחד והשיקולים שלו... הוא סך הכל מנסה לעזור לך לבחור רכב שלא ראית

ברחוב ואמרת כזה אני רוצה, כי סך ברכב זה לא כל כך עובד ככה...

במיוחד שאתה מוציא סכום שקרוב ל-7 ספרות ואתה לא מכיר אותו חוץ מכמה נתונים וצורה יפה...

הוא מנסה לעזור לך לבחור רכב שיתאים לך מבחינת צרכים (כולל הצורך שלך לקנות אוטו יקר...)

ויתאים לך גם בסכומים האלה.

אף אחד פה לא בא נגדך או מקנא בך חס וחלילה

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

איפה ראית קנאה? להודעות כגון זו שלך יש לי שתי תגובות: הראשונה היא חוסר אמון - פשוט מכיוון שנראה לי מצחיק שמישהו שמוציא מיליון שקלים על רכב יתייעץ לגביו בפורום. וכן, גם בגלל שאני נוטה לא להאמין לילדים בני 18 שמתייעצים עם הפורום על מכוניות בכזה סכום. התגובה השנייה היא בדיוק כמו שכתבתי "כל הכבוד לילד על זה שאבא שלו מרשה לעצמו להוציא עליו כל כך הרבה כסף". תגובה זו מלווה לרוב באזהרה "אבהית" משהו, על כך שרכב בכזה מחיר יכול להיות מסוכן - גם לרישיון הנהיגה שלך וגם לחיים שלך, בתור נהג צעיר ללא ניסיון. לסיום - רק תזכורת על עלויות האחזקה: ביטוח לנהג צעיר יכול להגיע גם ל-50000 ש"ח בשנה. עלויות הדלק תהיינה מאוד יקרות. טסט, טיפולים ותיקונים - גם. ירידת ערך - מתקרבת ל-100000 בשנה. בהצלחה בקנייה.

 

ובנוגע לרכב החלומות - לקנות רכב בלי לדעת עליו כלום, בלי קשר למחירו, זו שטות גמורה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לדעתי מה שאתה כותב זה תוצאה של קנאה.. מקווה שלא אבל זה נראה לי האפשרות היחידית

אף אחד לא מקנא , אני העדפתי ליקנות בכוחות עצמי 3 צרפתיות מתפרקות :-P מאשר שאבא שלי יקנה לי אוטו חדש כי אין כמו משהו שאתה קונה אותו בכוחות עצמך ..

 

ובתור אחד שנהג בסדרה 6 של bmw לפי דעתי זה האוטו האחרון שמתאים לבחור בן 18 .

פורסם
ה-645 מאוד מרשימה, אבל נוחות הנסיעה גרועה ביותר, שים לב.

אתה יכול לפרט על איזה נוחות נסיעה גרועה אתה מדבר?

פורסם

לכותב ההודעה, איך להגיד את זה אתה לא כל כך אמין..הקפיצות מהאלפא גי' טי לפיוניר ואז לקארטניג

קצת מחשידות..

בוא נגיד ככה, אם כבר 645 אז כבר קררה אפילו יד שניה..

1.8T 8)

פורסם
אתה יכול לפרט על איזה נוחות נסיעה גרועה אתה מדבר?

 

יש יותר מנוחות נסיעה אחת? טוב, אז אם תרצה פירוט - בתוך העיר נוחות הנסיעה גרועה ביותר, מחוץ לעיר יש שיפור מסוים ככל שהמהירות עולה. אבל בגדול - המתלים מאוד נוקשים וזו ממש לא סדרה 5 מהבחינה הזו (כנראה גם בשילוב עם הצמיגים העצומים ונמוכי החתך)

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7397 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...