Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בסדרה 6 של ב.אמ.וו (645) יש את ה I Drive?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7397 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כפי שאמרתי, IDrive יש ב-645. זו מערכת ממוחשבת השולטת באמצעות מעין עכבר-גלגלת ומסך על רוב פריטי האיבזור של הרכב. היא עובדת רע, לא נוחה לשימוש, לא מספיק מתוחכמת ובקיצור - סתם מעצבנת. אפשר ללמוד אותה לאט לאט ואז היא אולי תהיה פחות מעצבנת, אבל עדיין בעייתית במידה מסוימת. ולא, היא לא מאפשרת שליטה על כוח המנוע או יחסי ההעברה ב-645. רק שליטה על בקרת האקלים, מערכת השמע, מערכת התקשורת ועוד כל מיני.

 

מעבר לזה, ה-645 מאוד מרשימה, אבל נוחות הנסיעה גרועה ביותר, שים לב.

 

רוני

לא שאני מאמין לילד, אבל למען האמת גם לא איכפת לי.

 

מה שכן מעניין אותי זה על ה645 (אין לי ניסיון איתה בכלל),

האם, פרט לפוזה, יש יתרון כלשהו ל 645 על פני 545 נניח?

 

זה מזכיר לי את ה XK לעומת ה XJ של יגואר שאיתם דווקא יש לי ניסיון. ה XK ניראת מפוצצת, אבל כשנוסעים על שתיהן מבינים שכניראה חוץ מפוזה, אין הבדל בין שתי הדגמים. ליהפך, ה XK פחות מרווחת.

 

 

וסתם הערה כללית,

אם הייתי בן 18 הרכב האחרון שהייתי חושב עליו הוא 645.

Back to the original - NC again.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם
ד"א, שאלה לפותח השרשור:

 

אתה קונה את ה-645 לפני או אחרי שתתקין בעצמך את הפיוניר 4700 ותלמד לבנות קארטינג מאופנוע ישן במינימום השקעה?

 

 

מההההה הקשררררר אחד לשני מההה!?!?! אני ממש לא מבין מה אתה בא להראות כאן??

 

אני לא מבין מה אתה רוצה מחיים שלי חאללללססס

כולה שאלתי אם יש בסדרה 6 את האיי דרייב דיי כבר להכנס לי לחיים יא טמבלים!

מה הבעיה שלכם?!?!?

פורסם
ד"א, שאלה לפותח השרשור:

 

אתה קונה את ה-645 לפני או אחרי שתתקין בעצמך את הפיוניר 4700 ותלמד לבנות קארטינג מאופנוע ישן במינימום השקעה?

 

הבן אדם קנה פיוניר הכי פשוטה שיש?!?!? ורוצה לבנות קארטינג במנימום השקעה (כספית כמובן...)?!?!

 

איפה מתחבר פה ה-645?!?!?!

 

בלי להעליב, נראה לי הוא מדבר על הדגם ב-טוייז.אר.אס.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
הבן אדם קנה פיוניר הכי פשוטה שיש?!?!? ורוצה לבנות קארטינג במנימום השקעה (כספית כמובן...)?!?!

 

איפה מתחבר פה ה-645?!?!?!

 

בלי להעליב, נראה לי הוא מדבר על הדגם ב-טוייז.אר.אס.

 

עוד אחד הצטרף ונכנס לי לחיים?

 

בחור, בחיים יש הפתעות.. תתחיל למלא לוטו..

פורסם

לא נכנס לך לחיים ואל יורד עלייך... אנשים פה מנסים לעזור לך אבל מרגישים שאתה אפילו

לא בן 18 אלא מדבר כמו ילד בן 6, ואני שוב לא יורד עלייך...

 

לגבי הלוטו... מנסה... לא הולך!!! בשביל זה אני עובד

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
לא נכנס לך לחיים ואל יורד עלייך... אנשים פה מנסים לעזור לך אבל מרגישים שאתה אפילו

לא בן 18 אלא מדבר כמו ילד בן 6, ואני שוב לא יורד עלייך...

 

לגבי הלוטו... מנסה... לא הולך!!! בשביל זה אני עובד

מה מנסים לעזור לי? בכך שאומרים לי שהסגנון דיבור שלי לא טוב ושאני אולי חיי באשליות??

 

כולה שאלתי על האיי דרייב וכל אחד פה נהיה לי כאילו הוא "עוזר" לי שהוא אומר לי שזה לא מתאים לי שאני קטן מידי.. מישהו שאל אותכם לגבי זה?!?! כולה שאלתלי על האיי דרייב זהוווו

 

והלוטו זה רק היה רמז "עבה" ל

הבן אדם קנה פיוניר הכי פשוטה שיש?!?!? ורוצה לבנות קארטינג במנימום השקעה (כספית כמובן...)?!?!

 

איפה מתחבר פה ה-645?!?!?!

פורסם

רוני, התכוונתי בשאלה על נוחות נסיעה גרועה, ביחס למה?

ביחס לפיאט אונו או ביחס לוונקוויש?

 

לבוא ולהגיד על רכב כמו ה- 645 שנוחות הנסיעה גרועה זה בערך כמו להגיד שפרארי 360 מעט איטית.

 

OK, אז מתלים מוקשחים, חתך נמוך ומרכב קופה אולי הופכים פחות נוחה משמעותית מסדרה 5 או E מקבילות אבל להגיד "גרועה ביותר"??

 

מצטער, לי זה נראה כהגדרה מעט מוגזמת.

 

אמיר.

פורסם
רוני, התכוונתי בשאלה על נוחות נסיעה גרועה, ביחס למה?

ביחס לפיאט אונו או ביחס לוונקוויש?

 

לבוא ולהגיד על רכב כמו ה- 645 שנוחות הנסיעה גרועה זה בערך כמו להגיד שפרארי 360 מאט איטית.

 

OK, אז מתלים מוקשחים, חתך נמוך ומרכב קופה אולי הופכים פחות נוחה משמעותית מסדרה 5 או E מקבילות אבל להגיד "גרועה ביותר"??

 

מצטער, לי זה נראה כהגדרה מעט מוגזמת.

 

אמיר.

עזוב אותם.. הם תמיד מנפחים פה הכל הם חושבים שהם ג'רמי קלארקסון..

 

רכב שעולה כמעט מיליון שקל, ועוד מיצרן אולי מהטובים בעולם, ואתה אומר שהנוחות נסיעה גרועה?

איפה אתה חיי?!?!?

 

אוקיי מתלים קשים שאני ירגיש כל במפר וכל אבן בדרך.. I can live with it!

פורסם
עזוב אותם.. הם תמיד מנפחים פה הכל הם חושבים שהם ג'רמי קלארקסון..

 

רכב שעולה כמעט מיליון שקל, ועוד מיצרן אולי מהטובים בעולם, ואתה אומר שהנוחות נסיעה גרועה?

איפה אתה חיי?!?!?

WOW!!! :shock:

מה הקשר???

פורסם
רוני, התכוונתי בשאלה על נוחות נסיעה גרועה, ביחס למה?

ביחס לפיאט אונו או ביחס לוונקוויש?

 

לבוא ולהגיד על רכב כמו ה- 645 שנוחות הנסיעה גרועה זה בערך כמו להגיד שפרארי 360 מעט איטית.

 

OK, אז מתלים מוקשחים, חתך נמוך ומרכב קופה אולי הופכים פחות נוחה משמעותית מסדרה 5 או E מקבילות אבל להגיד "גרועה ביותר"??

 

מצטער, לי זה נראה כהגדרה מעט מוגזמת.

 

אמיר.

לא קשור לשרשור,

אבל שמת לב שיש לך חתימה של בחורה?:razz:

 

 

אני מנחש שאני מבין את כוונתו של המשורר.

"גרועה ביותר" זה רק יחסית למה שמצפים מהרכב הזה.

הרכב הזה הוא רכב ב 800K ש"ח, אף אחד לא משווה אותו בשום מצב לפיאט אונו.

מי שמשלם על רכב כ"כ הרבה כסף מצפה לקבל רכב נוח, אם לא כמו ב.מ.וו סידרה 5 אז לפחות שיתקרב אליה.

אם פרארי יוציאו גירסה מיוחדת ל 360 שתיהיה מאובזרת יותר אבל כעת המיאוץ למאה לא יהיה 3.5 ש' אלא יהיה 5.1 ש' אז מן הסתם בכל המבחנים ברחבי העולם יציינו שהרכב הזה איטי בצורה זוועתית, כי התפוקה של האיבזור לא שווה לירידה בביצועים, ובנוסף שאר המתחרות של הרכב הזה מהירות ממנו משמעותית.

 

לפותח השרשור,

בשביל הספורט:

תוך חודש תראה לי רכב בשווי של ב.מ.וו סידרה 6 רשום על שימך.

הצלחת - הרווחת 1000 ש"ח.

לא הצלחת - תביא לי 100 ש"ח.

 

יחס של 1:10. הולך?

Back to the original - NC again.

פורסם
WOW!!! :shock:

מה הקשר???

 

מישהו שמחפש נוחות יקנה באמת את הסדרה 5..

מי שמחפש ספורטיוית + יוקרה יקח את הסדרה 6

 

וקפיצות קטנות מאבנים קטנות, אם רק זה מה שעושה בעניינך "נוחות נסיעה גרועה".. תהיה בריא אין לי מה להגיד לך

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7397 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...