Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בסדרה 6 של ב.אמ.וו (645) יש את ה I Drive?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפותח השרשור,

בשביל הספורט:

תוך חודש תראה לי רכב בשווי של ב.מ.וו סידרה 6 רשום על שימך.

הצלחת - הרווחת 1000 ש"ח.

לא הצלחת - תביא לי 100 ש"ח.

 

יחס של 1:10. הולך?

הקנאה הורגת אותכם אהה?

אני לא חייב לך שום דבר

רק תחשוב על זה, למה יש לי לשקר בפורום לאנשים וירטואלים שאני בכלל לא מכיר, כדי שאני יצא גבר? אני צריך לצאת גבר מול פורום של אנשים שאני בכלל לא מכיר ולא מעניינים אותי (וגם אני לא מעניין אותם)?

למה לי לשקר? תחשוב על זה..

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

שמע, יש אנשים עם בעיות שאתה לא תאמין.

הכרתי בטירונות שלי אנשים במצב יותר גרוע משלך בהרבה תאמין לי... להודות בבעיה זה השלב הראשון בפתרון שלה...

יאללה חתיך, אני הולך לאכול.

 

סלמאת

פורסם
ד"א, שאלה לפותח השרשור:

 

אתה קונה את ה-645 לפני או אחרי שתתקין בעצמך את הפיוניר 4700 ותלמד לבנות קארטינג מאופנוע ישן במינימום השקעה?

זה היה מרושע.

 

 

 

לפותח השירשור, עזוב אותם, הם סתם מקנאים וצרי עיין.

קנה את הבימר ותצטרף למועדון ב.מ.וו ישראל

תבוא איתנו בשבתות לטיולים, נעשה פתיחות, יאשה אולי יביא את ה316 המפורסמת שלו, יהיה כיף לאללה.

 

ואנקדוטה מצחיקה - הייתי במוסך המרכזי של קמור לא מזמן, נדרשתי לחלק מסוייים ובעוברי במוסך ראיתי מספר אקזמפלרים מסדרה 6 ו-5 בעלות כיפופים מרשימים ומעיכות נעימות, לשאלתי "הכיצד?" נעניתי, בעולץ מסויים, כי מדובר במכוניות של אנשים להם זו הב.מ.וו הראשונה, וכי על אף יכולות הריסון המרשימות, מי שאינו בקיא בהנעה אחורית והרבה כוח עלול למצא עצמו במצבים מביכים-מה עת הכביש רטבטב והזנב לו בורייח, כלומר, אחרי שתקנה את האוטו [תרכיב או לא תרכיב לו HU של פיוניר זה עניין שלך] הזהר עם ההנעה...

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

...

למה לי לשקר? תחשוב על זה..

אני אגיד לך למה, זה כנראה מה שהרוב חושבים ופשוט לא נעים להם להגיד, ע"מ שלא תחשוב שהם קנאים. אני לא יכול לקנא כי אני כנראה עשיר יותר וקונה את הרכב שלי בעצמי, בלי שאבא יעזור לי.

כי אתה ערס, טיפש וחצוף שכנראה זכה בלוטו או בן של ניאדטרל אחר שזכה בלוטו.

כי אתה מזיין את השכל לכולנו על אוטו שיכול להיות שיש לך כסף לקנות. אבל ממש לא קשור למה שאתה באמת צריך בחיים (ילד בן 18 עם סדרה 6? פשוט בדיחה).

כי אתה מדבר בצורה נמוכה וחצופה לרוני שניסה בסה"כ לעזור לך בגלל שהוא, בניגוד לפלצנים אחרים שאולי אתה מכיר כן מבין דבר או שניים בחיים בכל הנוגע לרכבים.

 

אני בטוח שרוני, לו היתה לו אפשרות לבחור היה מעדיף להשאר הוא, כמו שהוא "עם העוני" מאשר להתחלף אתך על מגרעותיך וכספך.

 

וכן, סדרה 6 לא נוחה במיוחד, יופי של יצירה בווארית אבל לא נוחה. יצא לך לנהוג על אחת? לא, כמובן. זה מה שקורה כשמתעשרים בין לילה.

לי דווקא יצא.

 

תשמור את התגובה המלוכלכת שלך לmax tuning.

 

מצד שני - תקנה סדרה 6, זה דווקא יעזור לנו להשביח את הגנום היהודי (וחזרנו לדיון על גזענות... :wink:)

פורסם
אני אגיד לך למה, זה כנראה מה שהרוב חושבים ופשוט לא נעים להם להגיד, ע"מ שלא תחשוב שהם קנאים. אני לא יכול לקנא כי אני כנראה עשיר יותר וקונה את הרכב שלי בעצמי, בלי שאבא יעזור לי.

כי אתה ערס, טיפש וחצוף שכנראה זכה בלוטו או בן של ניאדטרל אחר שזכה בלוטו.

כי אתה מזיין את השכל לכולנו על אוטו שיכול להיות שיש לך כסף לקנות. אבל ממש לא קשור למה שאתה באמת צריך בחיים (ילד בן 18 עם סדרה 6? פשוט בדיחה).

כי אתה מדבר בצורה נמוכה וחצופה לרוני שניסה בסה"כ לעזור לך בגלל שהוא, בניגוד לפלצנים אחרים שאולי אתה מכיר כן מבין דבר או שניים בחיים בכל הנוגע לרכבים.

 

אני בטוח שרוני, לו היתה לו אפשרות לבחור היה מעדיף להשאר הוא, כמו שהוא "עם העוני" מאשר להתחלף אתך על מגרעותיך וכספך.

 

וכן, סדרה 6 לא נוחה במיוחד, יופי של יצירה בווארית אבל לא נוחה. יצא לך לנהוג על אחת? לא, כמובן. זה מה שקורה כשמתעשרים בין לילה.

לי דווקא יצא.

 

תשמור את התגובה המלוכלכת שלך לmax tuning.

 

מצד שני - תקנה סדרה 6, זה דווקא יעזור לנו להשביח את הגנום היהודי (וחזרנו לדיון על גזענות... :wink:)

עם כל הכבוד לרוני שניסה לעזור לי, אני לא ביקשתי את זה

אני לא שאלתי על "איך איכות הנסיעה" בסדרה 6

בסך הכל שאלתי אם יש איי דרייב לסדרה 6 או לא, זה הכל!

ועוד כתבתי בהודעה שהודעות כמו "לא כדאי לך" ו "למה" אני לא מעוניין לראות

אז למה דווקא? למה להתעלק

 

ומה בדיוק בדיחה שילד בן 18 נוהג על סדרה 6?

כאילו שבילדות שלך לא חלמת על רכב החלומות שלך, והנה אני כן חלמתי, ועכשיו שזה מתאפשר לי, אני לא חושב פעמיים

 

עוד משהו.. מזה בדיוק הגנום היהודי? לא הבנתי למה אתה מתכוון

ובקשר לערס וחצוף וכל מה שאמרת.. אתה טועה

פורסם
רק תחשוב על זה, למה יש לי לשקר בפורום לאנשים וירטואלים שאני בכלל לא מכיר, כדי שאני יצא גבר? אני צריך לצאת גבר מול פורום של אנשים שאני בכלל לא מכיר ולא מעניינים אותי (וגם אני לא מעניין אותם)?

למה לי לשקר? תחשוב על זה..

זה לא נקרא לשקר , אלא דמיון מפותח.

 

השרשור מיצה את עצמו מזמן.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...