Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7506 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם מישו מכיר , ויכול להגיד לי אם כדי לרכוש ...?

כרגע יש לי Phase RS4 100x4

אני קצת רוצה יותר כוח מקדימה ומאחורה ....

 

Ppi 1000.4 הבנתי שהו מגבר יותר חזק .? אבל קצת יקר .... האם יש מגברים שווים יותר בסכום שלו ? בארץ הוא עולה 5600 ש"ח...

בחול 1000 דולר

Hu: iPad 2 64gb 3G Signal Extractor no DAC (Toslink digital): cambridge audio ID100 @

Processor: Alpine H701 @ 3-amps: Zapco competition C2K-4.0X.P ,C2K-3.0XP,@

Component 3-way: Sinfoni S Mono Amp: Pantera one @ Sub: HX300D

פורסם

אחלה מגניב אולי תפרט מה אתה מגביר איתו ... איזה קומפוננטים וספר קצת על המגבר האם הוא חזק כמו שאומרים ? או שלא שווה להחליף את ה Phase

ועוד שאלה חשובה לי אליך....

 

איך שלחת אותו ? עלה לך מכס ? תודה

Hu: iPad 2 64gb 3G Signal Extractor no DAC (Toslink digital): cambridge audio ID100 @

Processor: Alpine H701 @ 3-amps: Zapco competition C2K-4.0X.P ,C2K-3.0XP,@

Component 3-way: Sinfoni S Mono Amp: Pantera one @ Sub: HX300D

×
×
  • תוכן חדש...