Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7552 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בלי להיות אלים....... הייבריד לא קשור לגז לחלוטין.

 

הייבריד זה מערכת משולבת חשמל ובנזין. ללא שום קשר לגז.

פורסם

אני מדבר על התקנה בפס היצור, כלומר מערכת מקורית מהיצרן .

מישהוא יודע למה יצרני מכוניות לא עושים את זה ?

ומערכות היברידיות לא קשורות לשאלה שלי .

 

 

פורסם

כי יש התערבות גדולה מאוד יחסית במערכות הרכב , וגם , כמו כל דבר אחר אם זה בא מהמפעל זה יותר אמין, יותר אסטתי, בלון גז יכול להיות ממוקם אולי במקום יותר הגיוני , אחריות ממומשת במקום אחד ויש עוד סיבות.

 

 

פורסם

לידע כללי, hybrid לא מדובר רק על מערכות משולבת חשמל בנזין, אלא מערכות משולבות.נקודה.

 

מפה גם השם - hybrid.

 

גם אם אוטו יהיה על בסיס בנזין וצואת יונים, עדיין אפשר יהיה לקרוא לו hybrid.

פורסם

איגור אנגלית אני יודע.

 

אבל הוא אמר שטויוטה מוכרת כזה רכב והרכב של טויוטה והונדה מדבר אך ורק על חשמל ובנזין.

פורסם
כי יש התערבות גדולה מאוד יחסית במערכות הרכב , וגם , כמו כל דבר אחר אם זה בא מהמפעל זה יותר אמין, יותר אסטתי, בלון גז יכול להיות ממוקם אולי במקום יותר הגיוני , אחריות ממומשת במקום אחד ויש עוד סיבות.
בשלב שזה יהיה כלכלי למפעלים למכור את זה,אז אולי יעשו את זה.
פורסם
איגור אנגלית אני יודע.

 

אבל הוא אמר שטויוטה מוכרת כזה רכב והרכב של טויוטה והונדה מדבר אך ורק על חשמל ובנזין.

אני דיברתי על סובארו, וטויוטה כהשערה.המילה הונדה לא מופיעה בשרשור בכלל.

 

רכבי ה hybrid של סובארו הן בנזין וגז!

פורסם

יש כמויות גדולות של מכוניות שעברו הסבה לגז באירופה ולדעתי זה כן יכול להיות כלכלי ליצרנים ויש כנראה סיבה אחרת ...

 

 

×
×
  • תוכן חדש...