Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7552 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חברת לאדה תתחיל להרכיב את דגמייה החדשים של ה-ניבה, עם מנועי 1.7i LPG, ז.א עם מע' הנעה משולבת, בנזין-גז. הכל קומפלט במפעל.
עזוב, מדברים על מכוניות...:-)
פורסם

בארץ נהוגה שיטת הגפ"מ, באירופה השיטה נהוגה באחוזים בודדים (עד 15 אחוז) במדנות מערביות ואחוז גבוה יותר (50 אחוז כמעט באיסטנבול) ב"סמי" מערביות.

בארה"ב הגפ"מ כמעט ואיננו נוכח ודווקא הגז הטבעי מככב שם.

בקיצור - טויוטה/הונדה/סובארו או כל חברה לא תשקיע מעבר למה שהיא עושה היום בהכנות לגפ"מ או התקנתו.

רמז דק (כמו פיל בערך) ניתן היה לראות בתערוכת פרנקפורט שבה הוצגו רכבים היברידים המשלבים חשמל עם בנזין/דיזל ולא גפ"מ.

סובארו היום מתקינה את מערכת הגפ"מ במוסך היבואן וניתנת אחריות מלאה לכל הרכב והערכה כמובן

ישנן עוד שתי חברות רכב מזרח אסיתיות שיתחילו בקרוב שיטה זו בארץ

פורסם

בספר רכב באנגלית של הפג'ו 306 שלי ישנם דפים שלמים שמתארים את מערכת הגפ"מ שעלולה להיות מותקנת על האוטו, כולל מרווחי טיפולים והוראות שימוש.

 

ככה שאני מניח שpsa כן מתקינים\התקינו גפ"מ בקו הייצור

×
×
  • תוכן חדש...