Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאורת פנים ברכב


Guest אסי הראל
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7552 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר מצוין,

ברצוני לדעת האם כאשר אני מתקין שתי מנורות 12V בתוך רכבי, אמורה להווצר השפעה כלשהי על מערכת החשמל ברכב? בלאי מואץ של מערכת החשמל?

(מצבר - 55)

תודה מראש,

אסי

 

76172481full3dp.jpg

פורסם

2 נורות הנאון שבתמונה אינן מהוות מעמסה חשמלית רצינית למצבר ו/או לאלטרנטור.

הזרם אליהן צריך להגיע דרך נתיך (פיוז) ושלא תשכח לכבותן בעוזבך המכונית למען לא יפרק המצבר.

בברכת חג שמח - רפי לין :-)

פורסם

רפי, אני מודה לך מאוד :-P

 

ארז, כך אוכל למצוא את עדשות המגע במהירות.

פורסם

אם כבר דיברתם על זה אז יש לי שאלה

המתח ברכב הוא 12V יציב או שבהנעה או באמצע נסיעה יש קפיצות במתח?

ואני רוצה לחבר שני קתודות קרות שעובדות על 12V מתאימות למחשב יש מצב שהם יעבדו מבלי להישרף??

פורסם

מה אתה רוצה לחבר?

מתח של הרכב הוא סביב 13-14 וולט אבל כמעט כל מה שמופעל על 12V יכול לעבוד על רכב שהוא מונע ובנסיעה, לכן אני שואל אותך מה אתה מעוניין לשים?

במקרה היותר רציני שמרכיבים משהו רגיש עושים מייצב מתח

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

ניאון היא נורה שלא צורכת חשמל ולא רגישה לשום דבר ואין לך בעיה להתקין אותה איפה שתרצה וכמה שתרצה, אפילו בתוך הצמיג. אין שום בעיה חופשי. שום עומסים שום נעליים.

×
×
  • תוכן חדש...