Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8448 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני קונה עכשיו את הג'יפ של קאיה(סורנטו), ואני רוצה לסדר בו מערכת טובה, אבל לא "מפוצצת".

רדיו דיסק יש לי(סוני cdx-M850MP)

אני רוצה לקנות רמקולים סאב ומגבר חדשים.

יש לי כ-3000 ש"ח.

על מה אתם ממליצים?

-מה דעתכם על הרמקולים/סאב/מגבר של סוני?

נ.ב

האם העובדה שהמערכת תעבוד בג'יפ חשובה?

פורסם

מגבר של lanzar vibe 420,410\

קומפוננט DLS , MB QUART DSD , מורל מילניום או דוטק

סאב פיוניר 600W

כמובן שזה ישפיע כי יש לך חלל גדול ברכב.

ברכב קומפקטי ישמעו יותר טוב כי יש אקוסטיקה טובה יותר (תתקנו אותי אם אני טועה, אני לא ממש בטוח)

2pac

west side

פורסם
מגבר של lanzar vibe 420,410\

קומפוננט DLS , MB QUART DSD , מורל מילניום או דוטק

סאב פיוניר 600W

כמובן שזה ישפיע כי יש לך חלל גדול ברכב.

ברכב קומפקטי ישמעו יותר טוב כי יש אקוסטיקה טובה יותר (תתקנו אותי אם אני טועה, אני לא ממש בטוח)

 

אתה קצת טועה! יש הרבה אנשים שאומרים שלרכב אחד יש אקוסטיקה יותר טובה מרכב אחר. אני לא מסכים בגלל שהכל תלוי איך מטפלים ברכב (בידוד, איזה גודל תיבה הסאב צריך בשביל לנגן יפה דווקא בתוך הרכב הזה, איזה נפח צריכים ה MID-BASS או WOOFER בדלתות).

הרי זה ברור שאם תקח WOOFER ותתקין אותו בדלת בלי בידוד טוב, הוא ישמע כאילו התקנת אותו בקופסאת שימורים.

פורסם

רכב קטן בעייתי יותר מרכב גדול במיקום הרמקולים. ככל שאתה יושב יותר רחוק מהרמקולים ככה זה יותר טוב מכיוון שהעובדה שאתה יותר קרוב לצד שמאל הולכת ומטשטשת ככל שאתה מתרחק.

ברכבים גדולים ניתן להשיג מרחק גדול יותר מרכב קטן.

 

היתרון היחידי של רכב קטן איך שאני רואה את זה הוא שבגלל נפחו הקטן אפשר להסתדר ולשים את הסאבים בתיבה קטנה יחסית ובעלת QTC גבוה מכיוון שיש לך CABIN GAIN גדול יותר. אבל מצד שני גם ככה יש לו בגז' קטן....

×
×
  • תוכן חדש...