Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 21.5.2026 בשעה 16:52, discoTD5 כתב:

להערכתי הרכב יתוקן ויחזור אלינו. 

התיקון על חשבון המקיף ללא העלאת פרמיה?

משתדל לעזור

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בתאריך 21.5.2026 בשעה 10:00, discoTD5 כתב:

מסתבר שהברק יכול להכות פעמיים באוצו המקום. 

אני לא יודע אם מה שרשמת זו ברכה או נאחס. 

הבוקר טלפון מהמשטרה - הרכב נמצא בבני ברק. 

 

הברק יכול להכות פעמיים, אבל גנב יכול להכות פעמיים ויותר - וזה בכלל לא נדיר.

בד"כ הכנופיה באזור שלך - אם לא תפסו אותה, הם ממשיכים בשגרה, ועלולים לגנוב עוד רכבים מאותם אנשים (כולל שלך חו"ח).

 

לפחות נתנו לך רכב חליפי , עד שהחלקים יגיעו מאלי (אולי אפילו ייקח חודשים)?

פורסם
לפני 5 דקות, llaavvii כתב:

באיוניק לא מחייבים אותך לאיתוראן פעיל?

 

באיוניק יש יותר מזה. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

רכשתי ID4 חפני שובעיים - והביטוח יקר בהרבה מהזיקר וחייבו אותי לאיתוראן פעיל (קנס של 44.9 ש"ח לחודש), הליצנים ביקשו עוד 24 ש"ח להארכת אחריות למערכת שלהם - לזה כבר סירבתי בנימוס.

פורסם

באסה.

תגיד איפה חנית אני צריך שיגנבו לי רכב. 

משמח לשמוע שהסוף טוב וגם שהשירות היה טוב. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

נקודה נוספת ששווה לציין, בבחינת 'גזור ושמור'. 

הרכב הגנוב נזרק בבני ברק, ואותר בבוקר של ערב שבועות. הזמנתי גרירה של חברת דרכים דרך הביטוח. 

הובטחה גרירה תוך חמש שעות. וידאתי שהם יודעים שמדובר ברכב חשמלי שלא מניע, לא ניתן לשים ב N או לשחרר מעצור יד. 

הגרר התקשר אחרי שעתיים ' אני בדרך'. כשווידאתי איתו שהוא יודע שזו גרירה עם 'דולי' הוא אמר שהוא לא יודע ויזמין טכנאי.

ביטלתי את הגרירה.

התקשרתי לגרריסט פרטי שהגיע תוך 10 דקות, ידע בדיוק מה צריך לעשות, ושילמתי לו באופן פרטי. אח"כ נריב עם הביטוח.

תשמרו את השם - לירן 050-8325885 .

 

  • אהבתי 5
  • רעיון טוב! 2

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 6 שעות, discoTD5 כתב:

התקשרתי לגרריסט פרטי שהגיע תוך 10 דקות, ידע בדיוק מה צריך לעשות, ושילמתי לו באופן פרטי. אח"כ נריב עם הביטוח.

תשמרו את השם - לירן 050-8325885 .

 

תודה רבה על ההמלצה. 

גם אני כבר נכוותי מהאשפה הזאת שניקראת "ביטוח גרירה", ויותר לא אשתמש בשירותים שלהם.

 

יש לך מושג למה הגנב החליט ללכת על רכב חשמלי מסוג סרס? ולמה הוא נטש אותו בבני ברק? נגמרה הסוללה? 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 10 שעות, discoTD5 כתב:

הרכב הגיע אליהם עם כ 25% סוללה. הרכב חזר אלינו עם 95% סוללה. 

חמוד מאוד מצידם!! דאגן שתיסע הביתה לשלום ירבו כמותם נותני שירות

משתדל לעזור

פורסם
לפני 9 שעות, davemustaine87 כתב:

יש לך מושג למה הגנב החליט ללכת על רכב חשמלי מסוג סרס? ולמה הוא נטש אותו בבני ברק? נגמרה הסוללה? 

ההערכה שלא ניתן לבסס אותה עד שלא יושבים לכוס קפה עם הגנב היא שהרכב נגנב לחלפים. מישהו נתקל במחסור בחלק כזה או אחר בסרס 3 (ממנה נמכרו כמעט 2000 יחידות במהלך השנים, ונשארו על הכביש כ 1700 ) והיה יותר זול להזמין חלק מפירוק מאשר להזמין דרך היבואן ולהמתין. 

 

למה היא ננטשה בבני ברק זו באמת חידה.

מכיוון שהרכב קודד מחדש, ולא מדובר בקידוד מקצועי מלא אלא כזה שיאפשר לנסוע עם הרכב, ואני משער שהטכנאי שפרץ וקודד את הרכב הוא לא הקוף שנהג ברכב, ארעה תקלה, הנהג נבהל ונמלט. למה בני ברק זו באמת חידה אלא אם הרכב הוסלק שם להתקרר בלילה כי יצאה עליו קריאה לבדוק במעברים. כשבאו לקחת אותו בבוקר מוקדם למחרת, נתקלו בתקלה. הרכב ננטש קרוב מאוד, עניין של 200 מטר ממשטרת מחוז דן ברח' הקישון בבני ברק. זה איזור שיש בו המון ניידות נוסעות כל הזמן. עוד אפשרות היא שהנהג נבהל כשראה ניידת אחת או שתיים ונטש את הרכב. 

 

כשאני כותב את הדברים עולה לי עוד השערה משעשעת מאוד שאני אשמור אותה לעצמי. היא גם יכולה להיות הסיבה. 

 

הרכב נגנב כשהוא עם כ 25% סוללה. זה אומר שאם גונבים אותו לדרום, הוא ייעצר לפני באר שבע. ועכשיו לך תטעין רכב גנוב בדרך. לא שזו בעיה, אבל זה בהחלט בלת"מ. זה לא פותר את עניין בני ברק, אלא אם הכל קשור. 

לפני 5 שעות, גולדן191 כתב:

מתי עושה פודקאסט...?

יש בשורות גדולות בתחום הזה. הוקלטו כבר ארבעה פרקים חדשים, וכאשר נשחרר אותם אני אעלה פוסט נפרד.

כרגע עניינים טכניים מעכבים את העלייה לאוויר. מקווה שיפתרו עוד השבוע או לכל המאוחר בשבוע הבא. 

  • אהבתי 7
  • מעניין 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
בתאריך 4.6.2026 בשעה 07:15, discoTD5 כתב:

 

יש בשורות גדולות בתחום הזה. הוקלטו כבר ארבעה פרקים חדשים, וכאשר נשחרר אותם אני אעלה פוסט נפרד.

כרגע עניינים טכניים מעכבים את העלייה לאוויר. מקווה שיפתרו עוד השבוע או לכל המאוחר בשבוע הבא. 

עוקב

  • אהבתי 1

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
בתאריך 4.6.2026 בשעה 07:15, discoTD5 כתב:

בסרס 3 (ממנה נמכרו כמעט 2000 יחידות במהלך השנים, ונשארו על הכביש כ 1700 )

זה פרט מעניין... מה קרה ל-300 מכוניות? זה 15% מהמספר שנמכרו ובסך הכל הסרס לא נמכרת פה כל כך הרבה זמן

  • מעניין 1

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם
לפני 4 שעות, motior כתב:

זה פרט מעניין... מה קרה ל-300 מכוניות? זה 15% מהמספר שנמכרו ובסך הכל הסרס לא נמכרת פה כל כך הרבה זמן

הגניבה של החשמליות נמצא בעלייה, נכון? בגלל שיש מקומות מעבר לקו הירוק שמשתמשים בסוללות לחשמל לבתים וכדומה?

כאילו, לא רואה הסבר אחר

חתיכת אחוזון מהסה"כ. 

יכול להיות שזה גם מסביר למה שמראש יגנבו סרס 3.

  • מעניין 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...